יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

B for Benefit

כשהתחלתי להזמין מוצרים מ-Sephora לביתו של גיסי בקנדה (לינק), ביקשתי באחת ההזדמנויות גם קטלוג של החברה. הקטלוג הזה עדיין אצלי. הוא משנת 2009. כן-כן!  היום כבר לא מנפיקים קטלוגים (שאלתי), הכל באתר שלהם. לכן זהו פריט לאספנים. לעמודי האמצע מחוברת חוברת המוקדשת כולה ל-Benefit, החברה המהוללה שאינה מוכרת את מוצריה בארץ, לצערי הרב. באמצע החוברת ישנה מודעה ובה מפורסמים 3 בשמים חביבים, וגם בצד ימין נפתח הקיפול וניתן להריח את הבשמים. כמה נחמד!



תוכלו לקרוא קצת על החברה בפוסט שכתבתי לפני 4 חודשים על סט שקיבלתי (לינק).
ונחזור לענייננו. כשהיינו בלונדון לפני חודש, חיפשתי את מוצרי בנפיט בסניף Boots בו הייתי ולא מצאתי. הסניף היה קטן מדי, שכונתי. בערב טיילנו ב-Covent Garden והאהוב אמר לי פתאום: הנה Benefit, ככה באגביות. נפלתי! חוץ מזה שהוא כבר מתמצא (כאילו שיש לו ברירה אחרת), לראות ככה את החנות באמצע הרחוב... ולא סתם חנות-חנות בוטיק! לחנות שתי קומות-קומת הכניסה ובה מאפרות מעניקות טאץ' איפורי ללקוחות, ליד בר ורוד וארוך, ויורדים במדרגות לקומה נוספת ובה brow bar - מסדרים גבות למעוניינות. לא ירדתי למטה, אבל הקומה הראשית מעניינת מספיק.
כרכרה סביבי מוכרת נחמדה, ולמשמע המבטא הקל שלי (באמת קליל) שאלה מהיכן אני, כשאמרתי מישראל אמרה שאני לא נראית ישראלית. זה בגלל שהשארתי את הקרניים שלי בבית, רציתי להמנע מ-overweight בטיסה. היא אמרה שיש לה חברים ישראלים ואני לא נראית ככה. רציתי לשאול אם אני נראית אנגליה אבל התביישתי. אולי באמת שורשי באנגליה, כפי שאני טוענת כבר שנים רבות. 
אחרי הסתובבויות בחנות בחרתי שני פריטים, על האחד ידובר בפוסט הזה והשני הפתעה לפוסט אחר.
הרמז המקדים היה בתחילת הפוסט-בשמים! מצאתי סט חביב ובו 4 בקבוקונים של או-דה-טואלט (3 מהם מופיעים בקטלוג הנ"ל), והוא נראה כך:

קופסא מקרטון קשיח ובתוכה מגש המחולק ל-4 יחידות, בכל אחת תמונה מצויירת בנושא המתאים לבושם, כשלצד הבושם האריזה שלו.



לכל בושם שם של בחורה ומשפט מדליק:

Under my spell Noelle - העטיפה והשם משדרים עסיסיות, וילונות קטיפה ארוכים סגולים, מנורות גדולות מאירות חדר חשוך, שטיח אפור המוביל לדלתות הנפתחות למדרגות אדומות, שלט VIP. מסתורין וגלאם אקזוטי. ואכן הבקבוקון המנומר מדיף ניחוח אוריינטלי עסיסי, מעט כבד אך לא מדי, כזה שעושה חשק לעוד.


Laugh with me LeeLee - קודם צחקוק, אח"כ אהבה, כתוב על הקופסא. זוהי לילי-חיוך שובב וקריצה, הצד המפלרטט של הסטייל התמים שלה. ללא מחשבה או דאגה ממה שנועד לקרות. הכל בתמימות: פרחים ורודים העוטפים את האחוזה היפה. לבושם ריח פרחוני ופרשי.


My place or yours Gina - ג'ינה היא פאם-פאטאל, היא חיה כדי לפתות, לשדל, היא רברבנית, היא יודעת שאתה תמיד צריך לקבל מה שאתה רוצה, אך כמו שאומרים-הכל הוגן באהבה ובמלחמה. הבושם של ג'ינה שחור ומוזהב ואכן יש לו ריח פתייני ומושך, מעט כבד.


Ring me Bella- פרפורים וקפלים של תחרה וסאטן, רוחה סקסית, גולשת לרומן עסיסי. הקופסא מרמזת על כך-בובת חלון ראוה לבושה בלנז'רי אדום-שחור עם גרבי ירכיים. 
ריח מתקתק, קצת יותר מדי אפילו, פתייני וחזק.


הסט היפהפה הזה נמכר במהדורה מוגבלת תמורת 29.50 פאונד, בערך 170 ש"ח. הבקבוקונים מכילים 10 מ"ל נוזלים ריחניים ואינם בעלי מתזים, כך שהבושם לא נגמר מהר. קל ונוח לשים בתיק לרענון במהלך היום. 

וקצת תמונות מהחנות המהממת ביופיה שהייתי רוצה מכל מה שיש בה ויותר:





ובברכת get gorgeous, girl ניפרד







6 תגובות:

  1. תתחדשי בערכת הבישום הנפלאה, לדמיין את הניחוחות המענגים.
    הזמנתי ערכה של ספורה, לא יכולה כבר להתאפק עד שתגיע, כבר משתגעת.
    כיף לך שהיית בבנפיט, הלוואי שאי פעם בארץ יגיעו המון מותגים, מוצרים וקולקציות שאין ידינו משגת כאן, מבאס לייבא אישית מחו"ל, במיוחד כל הפרוצדורות של המשלוחים, שירות הלקוחות מחו"ל, מיסים ועוד דרכים מסורבלות אחרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דורין יקירה!
      חבל שאי אפשר להעביר את הריחות דרך המסך...
      מה הזמנת? זה באמת קשה לחכות לחבילה-בייחוד עם רשות הדואר שלנו. מקווה שתגיע מהר ותהיי מרוצה. ותעלי תמונה :)

      מחק
    2. ערכת בלוק באסטר של ספורה ונייקד 3, הזמנתי משני מקומות שונים והנייקד יקח זמן עד שבכלל יגיע לחנויות האינטרנט. אני יותר בלחץ על ספורה כי עם נייקד ברור לי שאני צריכה סבלנות, לפחות רגועה כי יודעת ששניהם יגיעו כשיגיעו. הדואר בארץ זוועה, המון פעמים לא מודיעים שחבילות מגיעות וזה שוכב בדואר ומסכנים אלו שהדואר חוזר כי לא עדכנו אותם מהדואר שממתין להם דבר דואר... אמממ... הלוואי שהיית יכולה לשגר את הריחות, בשמים תמיד אפשר כל היום להריח ולהריח ולהתענג על הריחות, כיף אפילו לשים אחרי מקלחת גם בבוקר וגם בלילה. בטוחה שאת נהנית מהחוויה ובטח החנות שווה ומדהימה, איזה כיף. :D

      מחק
    3. יו, איך אני מתרגשת בשבילך! זה כל כך כייף להזמין עם משלוחה, הבאסה זה לחכות באמת. אבל עוד מעט... תתחדשי ותהני!
      אני באמת מתבשמת גם לפני השינה - הכי כייף ללכת לישון עם ריח שאת אוהבת ומרגישה אותו כל הלילה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...