יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

דאבל דנים מ-Next (או double-next)

מדי כמה שנים חוזר הטרנד של שילוב חולצת ג'ינס עם מכנסי ג'ינס, אחרי ששנה קודם אמרו ה"מבינים" שזה לא חוקי. עכשיו גם קוראים לו דאבל דנים, יען פעמיים הבד הידוע ההוא מהעיר נים בצרפת.
אני מאוד אוהבת את השילוב הזה, אופנתי או לא. בילדותי היו עוד פריטים מג'ינס, כמו למשל מגפיים (אני זוכרת שהיו לחברתי הטובה וכל כך חשקתי בהם, הם נראו לי הדבר הכי מגניב בעולם. אחר כך הבנתי שהם לא כל כך יעילים בגשם. פעם עוד היה דבר כזה-גשם) ותיקים (היו גם תיקי DIY אותם הכנו מג'ינסים שהתפרקו מרוב שימוש).
את החולצה בתמונות קניתי ב-Next בלונדון (לינק). חיפשתי כבר זמן מה חולצת ג'ינס קלאסית-כחולה כהה, לא משופשפת, עם ניטים וכיסים, סימנתי לי אותה ב-wish list עוד בארץ וכשהגעתי לחנות מיד עברתי בין עשרות הקולבים למצוא אותה. ושם היא חיכתה לי-האחת והיחידה! באמת, היתה רק אחת במידה שלי. חטפתי אותה בלי למדוד כי אני שונאת וטסתי לחפש מכנסיים, אז גם מצאתי את הסקיני.
שילבתי את החולצה עם המכנסיים למראה קלאסי כהה עם שבירות קלות: שרשרת צווארון מציצה מתחת לצווארון החולצה, ונעלי פיפ טואו האהובות עלי עד מאוד, מ-Nine West. התיק עשוי הפשתן עם האבזם המוזהב הוא עתיק יומין והיה של אמא שלי עד שנמאס לה ונתנה אותו לי. את שולי המכנסיים קיפלתי שני קיפולים. יש הטוענים שזה מקצר אופטית את מראה הרגליים, לדעתי זה תלוי-רגליים, בכל אופן הנעליים בצבע העור מאריכות את הרגליים, כמו גם האאוטפיט בצבע אחיד שמאריך אז יש כאן תיקו.

 
  
 

 


יאללה, Next








2 comments:

  1. מ ה מ מ ת ! אאוטפיט פשוט וקולע ! אהבתי מאוד. סוף שבוע רגוע ושבת שלום ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. התגעגעתי!
      תודה יקירה וגם לך סופשבוע נעים ♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...