יום שבת, 16 בנובמבר 2013

הבא בתור הוא NEXT

על רשת החנויות NEXT האנגלית שמעתי כבר מזמן, ובביקורי לאחרונה דגמתי יפה את אחת החנויות, בקניון Westfield. למעשה, לא דגמתי מספיק יפה כי לא קניתי הרבה אבל המשך בוא יבוא.
אחד המלבושים שקניתי היה ג'ינס סקיני בצבע כחול כהה. כל כך כהה, שבתמונות הוא נראה שחור. אבל הוא לא. יש לי קצת בעיה עם ג'ינס סקיני, חוץ מהבעיה הידועה והמשותפת לבנות רבות (גם רזות, לא לקפוץ), אליה לא אכנס מעל גבי המקלדת, והיא קרסוליים דקיקים. לכן בד"כ סקיני לא מתאים לי, אלא אם כן אני מקפלת את המכנסיים בשוליהם. בגלל זה יש צורך בסקיני עם לייקרה, שתיצמד היכן שצריך.
הסקיני שקניתי אכן מכיל לייקרה, והינו מספיק גמיש ומספיק חזק בשביל לארוז מה שצריך אבל עדיין לתת מרחב מחיה.
בעיה נוספת היא הגובה-מאחר ואני לא ענקית, הרבה ג'ינסים משתרכים לי ותופסים נפח מעל כפות הרגליים-למה מייצרים ג'ינסים לגבוהות++ בלבד? כאן הלכתי ישירות על petite ולא התאכזבתי-הג'ינס מסתיים קצת מעל הקרסוליים ובכך יופיו.
אה, והוא גם לא יקר-בערך 120 ש"ח.
ציוותתי לג'ינס חולצה לבנה חגיגית במיוחד, בעלת רפרפות בחלקה העליון (ככה אני קוראת לעיטורים העדינים הללו), לשבור את המראה הספורטיבי ולתת לו אדג' יותר קלאסי. ללא שרשרת, כמובן, גם ככה החולצה עמוסה. יש בקצות השרוולים כפתורי פנינה עדינים ולבנים, שגם הם מעניקים מראה קלאסי. 
הוספתי חגורה לבנה עם אבזם מוזהב שהגיעה במקור עם שמלה שחורה-לבנה מרנואר (לינק), ונעלי פיפ טואו ישנות מאוד, גם כן מרנואר.
התיק הכחול הענקי/יכול להכיל את כל הבית/יפהפה עם פס מוזהב נקנה ב-New look, גם כן בלונדון, באותו הקניון. 
שוב הפוני קוצר. הפעם עבודה שלי





 חולצה: Ice cube (ירושה) // חגורה ונעליים: רנואר //
ג'ינס: Next // תיק: New Look


Next, please!









4 תגובות:

  1. שילוב קלאסי ויפה שמקבל טוויסט מעניין מכיוון הנעליים ההורסות והחגורה!
    גם התיק נהדר!!
    אהבתי :-)
    נשיקות מותק ושבוע מקסים <3

    השבמחק
  2. הופעה קלאסית אלגנטית, מהממת, ממש ממש ממש יפה לך. :D

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...