יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

פורלה לה לה ושאר ירקות

כפי שכתבתי בפוסט יום ההולדת (לינק), מאוד חשקתי בתיק מבית עיצוב ידוע. למעשה רציתי תיק של Furla. תכננתי על דגם מסויים מסדרת Candy, אלו תיקים צבעוניים-שקופים בשני גדלים בעלי תא אחד גדול. ריירתי עליהם רבות ותכננתי לקנות בלונדון. קצת לפני שטסנו חרשתי את האתר ובסוף סימנתי לי תיק אחר, כי הבנתי שתיק גדול שקוף עם תא גדול אחד זה לא הדבר הכי הגיוני לי כרגע. שמחה ומאושרה שיננתי את כתובת החנות (סתם, סימנתי ב-google earth), וכשהגענו לונדונה שמנו פעמינו בשמחה, גילה ודיצה לחנות. 


זוכרים את הסצינה מהסרט "אישה יפה" כשג'וליה רוברטס נכנסת לחנות יוקרתית ועושים לה פרצופים? ככה זה היה אצלי. החנות היתה ריקה לחלוטין מלקוחות, היו שתי מוכרות ומוכר. הסתובבנו והתבוננו ולא ראיתי את התיק בו חשקתי. ואז גילינו שיש עוד קומה למטה, שאלנו אם יש שם עוד דגמים ואמרו שכן, אז ירדנו. כמובן שמיד רץ אחרינו המוכר ובאנגלית עם מבטא כבד שאל אם אנחנו צריכים עזרה. בוודאי! ביקשתי את התיק. מיד הוציא לי מהמחסן האחורי שקית בד לבנה וממנה שלף את התיק. אך אבוי! בתא פנימי קטן הרוכסן היה קלוקל! הוא היה סגור אך עם פתח פעור במרכזו. טפו! בחנות יוקרה! מסתבר שגם אצל מעצבים לא תמיד משקיעים עד הסוף. לגמרי הוציא לי את החשק. לקחתי קטלוג והלכנו. בטח כשיצאנו הם אמרו לעצמם: ידענו שהם לא ייקנו. 





לפחות יש לי מזכרת...

אחר כך, סתם בשביל הכייף, נכנסנו לחנות Longchamp. גם משם לקחתי קטלוג. שיהיה מה לקרוא לפני השינה.


בסוף קניתי שני תיקים בשישית מעלות התיק שלא קניתי ואני מה זה מרוצה. את הראשון כבר ראיתם, השני יהיה בהזדמנות, כשיהיה לי זמן להצטלם.

חוץ מזה ראינו כל מיני אנגליות יפות אז צילמנו. וגם חנויות יפות.


לא רואים כאן, אבל מתחת לשמלה המאוד ארוכה שלה מסתתר זוג נעלי אולסטאר שהיו לבנות פעם 

תראו את השילוב בין השמלה הפרחונית לתיק הפרחוני (אם כי פרחים שונים) לשיער הבלונדיני הגולש.
חבל שסנדלי הבירקנשטוק או ווטאבר מכערים כל כך 

 בקרוב... Kiko!

Monsoon ו-New look בשכנות צמודה. כמו בתל אביב (Not!!)

וגם Next האהובה עלי
ואיך הסטייל שלו?


ולסיום: ג'קטי קולג' שקנינו לבנות הגדולות.
לקטנה קנינו חולצה של Peppa pig (מי שלא מכיר-חזירונת ורודה ומתוקה)


חג אופנתי ושמח!
מה לובשים בחנוכה? ריבה?






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...