יום שלישי, 2 ביולי 2013

LANCÔME - Teint Visionnaire מייק אפ חדשני

לפני כשנה וחצי השיקה לנקום את הסרום Visionnaire, שהינו תמצית מתקנת המיועדת לטיפול בנקבוביות, קמטים, חוסר אחידות בעור, ליצירת מראה עור מושלם, ואשר זכה בפרסים רבים, עליו כתבתי פוסט (לינק); כעת משיקה החברה מייק אפ חדשני המכיל את אותו הסרום המהולל. ההשקה נערכת בכל העולם בו זמנית.

נפגשנו בסטודיו של המאפרת טלי פאוור להתנסות ולהתרשם.


המייק אפ החדש הנו בעל מתכונת הדומה לזו של Renergie Yeux multiple lift eye duo
(סקרתי דוגמית שלו-לינק), כלומר החלק התחתון שלו הינו בקבוק המייק אפ ומעליו מולבשת צנצנת ובה קורקטור-corrector-מתקן. מתקן הגוון נועד לתת כיסוי גבוה מאוד ונקודתי לטבעות כהות, כתמים, מראה נקבוביות מורחבות, קופרוז ואדמומיות (דרגה אחת מתחת נמצא הקונסילר-שנותן כיסוי קל יותר וגם ניתן למרוח על שטח פנים נרחב יותר, ומתחת טוש ההארה שאינו מכסה אלא כשמו כן הוא-מעניק מראה מואר יותר ומיועד לשימוש בעיקר מתחת לעיניים, מתחת לגבה כדי להרימה, ומסביב לפה). הקורקטור מכיל ויטמין cg שמסייע בהסרת תאים מתים, מסוגל להבהיר את גוון העור, מועשר בגלוקוז למראה קורן וזוהר.
המייק אפ נשען על הטכנולוגיה של הסרום, בריכוז מופחת. בעל SPF 20 להגנה מהשמש.
בעל 11 גוונים, כאשר לכל גוון מייק אפ ישנו קורקטור מתאים וזהה. לי הותאם מס' 10.

מי שצריכה כיסוי מועט בלבד, תמרח את המייק אפ בקלילות ומעליו את הקורקטור בנקודות בהן יש צורך, והזקוקה לכיסוי מלא תמרח קודם את הקורקטור בטפיחות ומעליו המייק אפ. 
למרות שהמייק אפ מכיל סרום, כאמור, כדאי ומומלץ למרוח את הסרום עצמו לפני, להארה, בעיקר מתחת לעיניים. את הקורקטור כדאי לחמם קצת לפני המריחה. אפשר למרחו בעזרת האצבע או בעזרת מברשת קונסילר.
מחיר: 300 ש"ח, 30 מ"ל מייק אפ ו-2.8 גרם קורקטור (נשמע מעט אבל זה ה-מ-ו-ן).
אריזה: ראיתם פעם מוצר של לנקום שלא ארוז יפה? בקבוק זכוכית שקוף, שמנמן ועגלגל עם זוויות, וחלקו העליון עם הקורקטור נפרד ומתנתק מבקבוק המייק אפ. אז מתגלה המשאבה עם החור הקטנטן ליציאת המייק אפ (חסכוני מאוד). מכסה הקורקטור נפתח למעלה ומגלה מראה ומשטח קרמי של חומר.
מרקם: המייק אפ נוזלי, הקורקטור קרמי.
ההבטחה: מראה עור מושלם וללא פגמים: הפחתת מראה הפגמים בעור, כתמים כהים נראים מטושטשים יותר, מראה גודל הנקבוביות מופחת והקמטים נראים חלקים יותר. כיסוי מושלם לעור הפנים ולתוצאה טבעית.
מבחן התוצאה: אין שום דבר מושלם בחיים אבל המייק אפ דואו הזה הוא הדבר הכי קרוב אליו. התנסיתי בו במשך ארבעה שבועות תמימים, כל בוקר. לא מרחתי מתחתיו את הסרום כי יש לי קצת אז אני מתקמצנת עליו, אבל התכונות הטובות שלו מראות נוכחות במייק אפ וזה מספיק. המייק אפ נותן מראה קורן לעור (ולא במשמעות של מזיע), טבעי אך עם זאת מכסה כמעט הכל. ובמילה הכל אני מתכוונת לנמשים, לכהויות מתחת לעיניים, לאדמומיות שיש לי לפעמים-ככה זה כשהעור נוטה ליבש. המייק אפ לא נכנס בקמטים, אין הרגשה של מסכה כי הוא מאוד קליל ומאוד מאוד לחותי. מחזיק מעמד יפה מאוד גם בימים שאני מחוץ לבית. אפשר לפדר בקלילות מעל ואפשר גם בלי-הפנים לא מבריקות והעמידות רבה.
האהוב צילם אותי בנייד שלו כי רציתי קצת לגוון (התמונה התחתונה הופיעה גם בפוסט הקודם - טוב, זה אותו המייק אפ):











ומה לבשתי להשקה, התשאלו?
שמלת נקודות בשחור-לבן. קשה לראות זאת בצילום אבל בחלק התחתון שלה יש 3 שכבות בד מתנפנפות. השמלה היתה שייכת לקרובת משפחה בעלת טעם משובח, שנפטרה לפני חצי שנה. אספתי לי בגדים רבים שלה, בעיקר שמלות וחולצות, ואתם תראו אותם בפוסטים נוספים. לשמלה הוספתי צווארון פנינים מקסטרו, סנדלי Nine West לבנים שקניתי באילת, תיק לבן מאי-ביי (לינק), החגורה הגיעה עם שמלה של רנואר (לינק). שחור-לבן קלאסי לשיק פריזאי, כיאה לחברה צרפתית.



                                   ותודה ללבנת המקסימה שצילמה אותי


שבוע טבעי וקורן לכולם!







15 תגובות:

  1. אחלה פוסט יקירתי. אהבתי מאוד את המרקם עליך והצילומים!
    www.unzippedfashionblog.com
    http://www.bloglovin.com/blog/1859981/unzippedfashion

    השבמחק
  2. הצילום עם התכשיט לשיער, נראה ממש מצויין ומקצועי, גם הכיסוי המושלם והטבעי של המייקאפ, שאכן מסתיר פגמי עור וגיל, וגם איכות התמונה מצויינת, ממש ממש אהבתי את התמונה הזאת במיוחד. בהשקה איפרו אותך מקצועי ומהמם כמובן, גם הבגדים והאביזרים שהתאמת בהופעה יפייפיים עליך כרגיל. אני נהנית מהמייקאפ, הוא מצויין ונותן כיסוי מלא ונראה טבעי ובהחלט קורן ולא במשמעות של הברקות, אלא של מראה טבעי ולא כבד ולא מסכתי, הקורטור ממש מהווה תחליף לקונסילר ונותן כיסוי מעולה לאזור עיניים עפעפיים, ואם צריך להסתיר פגמים קטנים או באזורים שצריכים יותר כיסוי, הוא גם נותן חיזוק לכיסוי המייקאפ. הסרום ויזיונר זה סיפור אהבה ארוך, אני חושבת שזהו מוצר הדגל שלהם מבחינת סרומים ומוצרי טיפוח לעור הפנים, ככה שהשילוב המנצח אחרי הסרום ויזיונר, של המייקאפ המעולה הזה ביחד, אין יותר טוב מכך, ובמיוחד מרגישים את זה בקיץ החם והלח, שרוצים משהו שירגיש קליל ויתן מענה לכיסוי מלא ולא יכביד, בדיוק משהו שחשבו עלינו בחום המעיק הזה. לקחתי את 005 למרות שהומלץ לי גם 010, כי במקרה שלי העדפתי משהו יותר טבעי ופחות משזף, למרות שכל אחד מהם ביחד או לחוד בהחלט מתאים לי, אם אני רוצה יותר שיזוף, אני ממילא מצלילה את אזורי הפנים עם ברונזרים או פודרות כהות. במייקאפים טיינט איידול וטיינט מיריקל אני 02, יכול שגם שם יש מקום לבדוק בהמשך על 005 או 010, לא יודעת, בכל מייקאפ המרקם והגוון כנראה נראים שונה על הפנים, אבל נראה לי כל הצבעים הבהירים מתאימים רק עם איזה גוון טיפה שונה מבחינת הבייז' עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על תגובתך המפורטת כרגיל, דורין יקירה!
      אני מאוד נהנית לקרוא את התגובות שלך.
      האהוב ישמח לקרוא שהצילום שצילם מקצועי.
      הרשי לי רק לתקן דבר מה-האיפור בהשקה רובו שלי-רק המייק אפ ועליו ברונזר הותאמו לי בהשקה, השאר שלי מהבית.
      תודה על המחמאות:)
      גם אני חושבת שאין הרבה הבדל מבחינת הגוונים הבהירים, רק שלעתים נוטים לבז' ולעתים יותר לבנים.
      הסרום בהחלט מוצר הדגל שלהם, אני מאוד נהנית ממנו. והמייק אפ איתו מאוד לחותי אך לא דביק, לעומת מייק אפים אחרים שניסיתי. אין לי המון נסיון עם לנקום, אבל המייק אפ הזה בהחלט עולה על כולם, וגם על מייק אפים של חברות אחרות.

      מחק
    2. על עבודת הצלליות את בהחלט עשית עבודה פרופשונל, לכן חשבתי שאיפרו אותך מלנקום. ואיזה כיף לך שקיבלת פינוקים ומתנות בהתאמה אישית, תענוג להתחדש, במיוחד אם זה מוצרים יוקרתיים ואיכותיים. תהני מקסימה. :)

      מחק
  3. קודם כל את נראית מעולה בתמונות מההשקה, מצד אחד רשמית ומנגד קלילה.
    עוד לא גיבשתי דעה מוצקה על המייקאפ, אך כן- יכולות ההסתרה שלו בהחלט גבוהות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה פיצ'ה♥
      את דעתי הראשונית על המייק אפ גיבשתי מיד, אבל נתתי לו "להתבשל" עלי במשך 4 שבועות כדי לראות חחחח....

      מחק
  4. שלום :)
    תודה על הפוסט המעשיר.
    מתאים לדעתך לעור מעורב? יש למרוח לחות מתחת במקרה כזה?

    תודות!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שחר,
      קודם כל הכל תלוי בגילך-המייק אפ לא מומלץ לנערות ולנשים צעירות מאחר ומכיל סרום עוצמתי המיועד לסימני זקנה.
      שנית, תלוי למה הכוונה מעורב: מעורב-יבש או מעורב-שמן?
      המייק אפ מאוד מאוד לחותי אך נטול שומן, מתאים לעור רגיש.
      לדעתי תמיד צריך למרוח מייק אפ מעל קרם לחות, גם אם העור שמן, כדי שיתמזג טוב עם העור ולא ייראה כמסיכה. קרם הלחות צריך כמובן להתאים לסוג העור.
      העור שלי נוטה ליבש והמייק אפ יושב עליו מצויין בגלל הלחויות שבו, לדעתי על עור שמן הוא יבריק ואולי אף יחצ'קן.
      מקווה שעזרתי :)

      מחק
    2. היי, האם הקורקטור גם נטול שומן?

      מחק
  5. תודה רבה! כוונתי הייתה נוטה לשמן אבל בגיל מתקדם... :) כנראה שיהיה לי לחותי מידי, אם כך. חבל. התיאור שלך עשה לי סופר חשק. אולי עם פריימר... ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שעם פריימר זה יהיה לך יותר כבד על הפנים, אבל הכי טוב יהיה אם תגשי לסניף של אחת הרשתות שמוכרות לנקום ופשוט תתנסי. אם תפלי על דיילת משתפת פעולה, תוכלי אפילו לבקש קצת מייק אפ הביתה (קחי איתך צנצנת קטנה מפלסטיק) כדי להתנסות קצת יותר.
      בכל אופן, בקרוב יהיה פוסט על מייק אפ מצויין אחר שיוכל להתאים לך כי יש לו שתי גרסאות-לעור שמן ולעור יבש, אז תמשיכי לעקוב :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...