יום שבת, 13 ביולי 2013

Revlon-Colorstay

המייק אפ הידוע והזוכה לשבחים של רבלון, שנולד ב-1994, ואף זכה בתואר "מוצר השנה" בפעם השניה, הלא הוא ה-colorstay, התחדש לאחרונה וזכה לחיזוק משמעותי בצורת משאבה. הדבר הפשוט הזה, שיכול להקל כל כך במריחת המייק אפ, נעדר מהבקבוקים עד כה ולפי קריאת חוות דעת רבות זה הדבר היחיד שגרע מחוויית המשתמשת (והמשתמש).
המייק אפ מתהדר בהבטחה ל-24 שעות עמידות ונקרא "הדור החדש" - מכיל סיליקון נדיף המקבע את המייק אפ ל-16 שעות גם בחום ובלחות הקיציים שלנו, וכן תמציות בוטניות מרגיעות (כי אם הוא כבר נשאר על הפנים כל כך הרבה זמן, לפחות שיעשה משהו מועיל).
מתחלק ל-2 סוגים: לעור מעורב-שמן - לו הוסיפו מרכיב טלקי לסיפוח שומן המאזן את הפרשות השומן, ולעור רגיל/יבש - לו הוסיפו מרכיב מאזן לחויות לשמירה על רמת לחות גבוהה כל היום. 
בהשקה השתתפה המאפרת הבינ"ל עינת דן שאיפרה דוגמנית והסבירה לנו את יעילות השימוש בסדרה. את עינת אני זוכרת עת למדתי איפור באיל מקיאג' לפני 12 שנים, אך נחזור לענייננו. 

עינת הדגימה מוצרים נוספים אותם קיבלתי לסקירה (בנוסף למייק אפ), והתנסיתי בהם מספר פעמים טרם גיבשתי חוות דעת מלומדה.
מייק אפ Colorstay מס' 250 Fresh Beige - לעור רגיל/יבש - לשמחתי הוא לא צהבהב אלא טבעי לגמרי. בארץ נמכרים 7 גוונים, בהם אחד כהה במיוחד לנשים כהות עור (למעשה ישנם 13 גוונים, אך כאמור לא כולם נמכרים בארץ). בעל מקדם הגנה 20 SPF שהוא די גבוה, אם כי לא מספיק בשמש שלנו.
מחיר: 185 ש"ח, 30 מ"ל.
אריזה: בקבוק זכוכית צר וארוך, כאמור משאבה סוף סוף להקלה על הוצאת החומר באופן חסכוני והיגייני.
ההבטחה: עמיד עד 24 שעות, נשאר תמיד רענן, מעניק כיסוי מושלם מבלי להרגיש את האיפור ומסתיר פגמים באופן מושלם למראה מאט. אינו מלכלך.
מרקם: נוזלי.
מבחן התוצאה: אכן עמיד לשעות רבות. לא ניסיתי 24 שעות, אבל מבוקר עד ערב בהחלט. וגם כאשר נמוג לתוך עצמו, עושה זאת בעדינות מבלי להשאיר כתמים על הפרצוף. עם המריחה ישנה תחושה של מגע קטיפתי ורך. אין בוסט של לחות אבל העור נושם ונינוח, לא מיובש, אין תחושת מסיכה. העור נראה מאט ולא מת וזה חשוב, בעיקר כשיש עור יבש שגם ככה לא נראה במיטבו. לא מלכלך ונראה רענן. הכיסוי בינוני פלוס ולא מושלם אבל בהחלט מספיק ליום שגרתי. אפשר ללא פודרה כי אינו מבריק ואפשר עם כדי לקבע את המייק אפ. בקיצור-עונה על ההבטחות.




אייליינר Creme Gel Eye Liner Easy Glide-No. 1 Black - אייליינר ג'ל עם מברשת built-in! קראתי על האייליינר הזה די מזמן ורציתי לרכשו, והנה הקדימו אותי. וידוי קל: ידי לא קלה על האייליינר. גם המאפרת הולכת יחפה, מה לעשות. לכן מזל שיש כל מיני המצאות שיכולות לרכך את העניין-כמו אייליינר טוש, אייליינר אבן (שיש להרטיב) עם מברשת ועוד ועוד. האייליינר של רבלון מיועד לנשים כמוני, המתקשות בשרטוט הקו האופנתי-תמידית על העפעף: פשוט טובלים את המברשת בג'ל ומורחים. 
האמת שזה לא כל כך פשוט, אבל מקל.
מחיר: 100 ש"ח, 2.3 גרם.
אריזה: מזכירה קסת של דיו-צנצנת זכוכית עגולה וקטנה, כשהמכסה שלה עגול ונהיה צר עד קצהו, אותו יש לפתוח ומשם מציצה לה מברשת קטנה. פטנט מאוד נחמד, חוסך מקום, למי שלא מטפחת אוסף מברשות איפור.
מרקם: ג'ל סמיך.
הוראות שימוש: יש לפתוח את המכסה ובאמצעות המברשת שבקצהו למרוח מעל קו הריסים את האייליינר בהתאם לעובי ההדגשה שרוצים.
ההבטחה: רך ונוח למריחה, עמיד עד 24 שעות עם מברשת נוחה, להשגת קו מדוייק למראה עיניים מושלמות.
מבחן התוצאה: קשה למרוח את האייליינר כי הג'ל לא ממש רך. המברשת קצת רחבה ולכן לא יכול לצאת קו דק, בשביל זה יש צורך במברשת עם קצה דק ושפיצי. השימוש במברשת הקטנה נוח, למרבה הפלא. הקו לא יוצא אחיד ויש לחזור עליו פעם נוספת, וגם אז הצבע המתקבל אינו שחור אטום. מבחינת עמידות-עונה על הציפיות, מאוד עמיד, עד כדי כך שקשה להסירו אלא רק עם מסיר איפור עיניים ייעודי לאיפור עמיד.





מסקרה Overtime Lenghening Mascara-001-Blackest Black - מסקרה מאריכת ריסים, עמידה ל-24 שעות. נבחן אופטלמולוגית. 2 גוונים-שחור וחום.
מחיר השקה: 59.90 ש"ח, 6.2 מ"ל. נסגר בסיבוב ולחיצה, לשמירה על טריות.
אריזה: אפורה-כהה, פשוטה, לא מקושטת. 
ההבטחה: עמידה ל-24 שעות, עמידות נגד דמעות, זיעה ולחות. הריסים ייראו יפהפיים כל היום וכל הלילה ולא יימרחו.
מבחן התוצאה: המסקרה אכן מאוד עמידה, קשה מאוד להסירה-גם עם מסיר איפור עיניים ייעודי. מאריכה את הריסים ומעט מעגלת אך לא ממלאה. בעת השימוש יש תחושה של רפרוף על העין-לא מרגישים משקל של החומר, וזה מטעה כי אז מורחים עוד ועוד. לא נוצרים גושים ויש מראה של ריסים מופרדים. המסקרה אכן לא נמרחת ולא נוזלת.
את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות, בדרך כלל ישנם מבצעים על המחירים המקוריים.

וכעת למראה האיפור כפי שהתנסיתי בו. מראה אייליינר שחור ועבה הוא קצת בוטה עלי, ולכן טשטשתי אותו עם צללית בהירה.




בנוסף השתמשתי ב-צלליות: Urban Decay-Naked (לינק לסקירה) //
סומק: Maybelline-Dream Mousse-04 //
שפתון בתמונה העליונה: -L'oreal-Color Riche-115-Rouge Corail //
שפתון בתמונה התחתונה: Estee Lauder-Pure Color 17-Rose Tea



שבוע טוב ועמיד!



















6 תגובות:

  1. עקבתי וגם אנסה :) התמונות מקסימות
    תודה.

    השבמחק
  2. קולורסטיי זאת סדרה מצויינת, המייקאפ העמיד והנצחי בכיסוי מלא ולא מעיק, אבל בכל זאת מייקאפ וקיץ, אז ככה בערב או בארועים שצריך לתת כיסוי יותר מושקע ומסתיר פגמים. השילוב של האייליינר ג'ל עם המברשת/מיכחול דמוי טוש/אינק, איזה מהמם לא ידעתי שיש כזה דבר מצויין בהחלט שווה ניסוי ותהייה. מסקרה, נראית מדהימה ומצויינת לקיץ ולא מכבידה, למרות שקשה להרשים אותי במסקרות מאז האחרונה של מאק שכבר אמרתי שעושה לי ריסים טבעיות כמעט כמו הדבקת ריסים של סלבס מחו"ל. ויש לקולורסטיי גם קונסילר מצויין שאמרתי שאבדוק בהמשך, וכנ"ל צלליות שהם כמו צבע שמציירים איתו ומורח את הצלליות הדו צדדיות להשלמת כל איפור הצלליות והצללות בעין. כל פעם מחדשים ומפתיעים בעוד ועוד שלל מוצרים ואם זכרוני אינו מטעני גם גלוסים/שפתונים, ומה שאהבתי שהכל עמיד ויפה, אני בהזדמנות אלך לבדוק מה התחדש ומה בהמשך כדאי לא להוסיף בשעת הצורך של מחסור, והלוואי שהיה לי מחסור, אין לי כבר מקום והבטחתי לא לקנות יותר, למרות שכל פעם יוצרים מוצרי דגל חדשים ומחודשים ומפתים, וקולקציות מוגבלות ומדהימות וסיילים מטורפים. אני מקווה שמתישהו אני אגמל חחח לא שאני יכולה. רק אתמול יצאתי עם גופיות בייסיק ותיק איפור עם מוצרי טיפוח נלווים בתוכו, וזה אחרי ששלשום איזה קרם לחות ליום ומברשות נוספות ספייר שרק בגלל שאני מדמיינת שאולי אני צריכה באקאפים וזה מכה שלא נגמרת. זהו אסור יותר קניונים וחנויות, המכה והצרה שאני גרה במרכז העיר אמממ... במרכז ויש ים של חנויות ומבצעים ומותגים וזה לא הוגן כמה שזה מפתה לזרוק כסף יקר לבזבוזים. שבוע מצויין וצונן ועם המון המון משקאות טרופיים צוננים שעולים למוח ומצננים גם אותו, במיוחד בימים חמים שמתחילים להיות חמים וחמים יותר... :D

    השבמחק
    תשובות
    1. הרסת אותי דורין! בעיקר עם הריסים שלך, חחחח...
      אני רוצה לנסות את הצלליות סטיק של קולורסטיי, אבל באמת שאין לי צורך בעוד צלליות. אני מסתכלת על כמויות הפאלטות שלי ותוהה מתי לעזאזל אוכל לסיים אותן? וגם צלליות בודדות יש...
      באמת כל המבצעים מפתים וזו מטרתם, אבל שמתי לעצמי מטרה אחרת-לסיים! לכן אני כל כמה זמן מתלבשת על פאלטה מסויימת כדי לסיימה, על עפרון וכו'. לגבי מסקרה - אני לא פותחת חדשה לפני שסיימתי קודמת ועוד ועוד. חוקים נוקשים!
      תחזיקי מעמד, אל תצאי מהבית כי רק תבזבזי וגם חם אז בשביל מה?

      מחק
  3. המייקאפ הזה פשוט מעולה! טוב שנזכרו להוסיף משאבה.
    הוא יושב עלייך טוב:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גם אני מרוצה.
      תודה בובה♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...