יום שלישי, 16 ביולי 2013

מהי הפנטזיה הרומנטית שלך?

כשקיבלתי את המייל השואל "מהי הפנטזיה הרומנטית שלך?", דבר ראשון חשבתי על כך שיש לי כמה. ואז הייתי צריכה להתפקס על אחת. בהיותי אנגלופילית, כפי שציינתי מספר פעמים בבלוג, בחרתי בזו:

"בפנטזיה הרומנטית שלי אני חיה בלונדון במאה ה-19, לובשת שמלה ארוכה ששובלה נשרך מאחוריה, שיערי אסוף ובידי העטויה כפפת תחרה אני אוחזת שמשיה לבנה,
לצדי הולך בן זוגי בחליפה שחורה, אבנט למתניו ומגבעת לראשו.
אנחנו פוסעים ביער בין העצים ומתיישבים לפיקניק עליו טרחו המשרתים.
על הדשא שמיכת קווילט מקושטת, ועליה סלסילת קש, בתוכה בקבוק יין וכוסות, מיני תופינים ומעדנים, ומפיות מעוטרות.
השמש מציצה בינות לעננים האפורים ומשזפת קלות את פנינו הלבנות.
הציפורים מצייצות, מסביב פרחים פורחים.
שקט ושלווה. אידיליה."

ג'יין אוסטן סטייל.

ובמעבר חד לשנת 2013, למזרח התיכון המיוזע, 
אחרי שברשת ניו פארם עמלו להפוך כל אחת מאיתנו ליפה ברגע (לינק), ועזרו לנו להציע נישואין בסניף ולזכות בירח דבש בפריז (לינק), כעת רוצים לעזור לנו לחגוג את ט"ו באב, חג האהבה, בסטייל.
לכן לאחר שסיפרתי מהי הפנטזיה הרומנטית שלי, עטיתי על עצמי פנינים על הצוואר ותנוכי האוזניים, אספתי את השיער ללוק רך (היה לי חם מדי לשמלה ארוכה אז ויתרתי) והגעתי לסניף בת"א, שם פגש אותי המאפר הראשי של הרשת עופר לוין ועמל קשות לקרב אותי ללוק המתחבר לפנטזיה שלי.
עופר השתמש במוצרים של חברות עממיות המאוגדות בקמפיין יפה ברגע-קרליין, רבלון, לוריאל, ג'ייד:
תחילה מייק אפ של רבלון colorstay מס' 250 (עליו כתבתי לא מזמן-לינק), מעליו בקלילות פודרה של קרליין מסדרת Portfolio מס' 01, סומק מאותה הסדרה מס' 07 בגוון חמים, רביעיית צלליות של קרליין מאותה הסדרה מס' 106, עפרון עיניים ירקרק מהמם של ג'ייד מס' 508, מסקרה לה דיוה שחורה של קרליין (עופר עיגל והקפיץ את הריסים כל כך גבוה כמו שאף פעם לא היו), עפרון גבות soft brown של קרליין ושפתון מס' 208 מהסדרה החדשה והעמידה של לוריאל Infallible. 

מאז חתונתי (לפני 15 שנים אבל כאילו היתה אתמול) לא איפרו אותי. כן כן הסנדלר הולך יחף וכו'. היה פינוק אמיתי. בשעת ערב מאוחרת היה שקט, כמעט דמיינתי את הציפורים והשמש מהפנטזיה שלי.







מהי הפנטזיה הרומנטית שלך?











12 תגובות:

  1. כ"כ מתאים לך פנטזיה רומנטית ועדינה, גם מבחינת האיפור ההולם וגם מבחינת המקום והתקופה. איפרו אותך ממש יפה. אהבתי.

    השבמחק
  2. תודה...מקסים

    השבמחק
  3. תודה ניבה על הכתבה המפרגנת
    עופר לוין

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך עופר על הפינוק :)

      מחק
  4. ניבה המהממת, האיפור נראה רך, רומנטי ועדין, בדיוק כמו באנגליה מהתקופה הויקטוריאנית.
    עופר, אתה מוכשר, עדיין לא נפגשנו בניו פארם, אבל יוצא לי לעקוב אחר הטיפים והאשכולות והמראות שאתה יוצר ללקוחות הסניפים דרך הפייסבוק.
    ואצלי בינתיים המזגן והדרינקים הקפואים, הם הכי קרובים במחשבה מכאן בארץ לארופה הצוננת והנעימה מבחינת האקלים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דורין יקרה!
      ראיתי איך עופר איפר שתי בלוגריות נוספות-ממש מקסים!
      תהני במזגן!

      מחק
    2. אפרופו חברות עממיות, ניגשתי לקנות מסיר איפור לעיניים דרך האפליקציה של ניו פארם, וזה לאחר שראיתי פירסום במגזין על המייקאפ פודרה מג'יק של קרליין, אהבתי את המקדם הגנה spf27 וגם את המרקם של המייקאפ פודרה עם הכיסוי המלא וההגנה הגבוהה ושזה קליל בימים חמים אלו שאמורים להיות טיפל'ה פחות חמים בכאילו לפי התחזית, ואז גם היה חסר לי איזה סכום קטן אז הוספתי צללית כפולה מהממת חצי שחור וחצי כסוף שמשכה מאד את עיניי, וקיבלתי תמורת סכום סמלי תיק איפור כסוף עם מוצרים בגודל מלא עפרון איילינר גליטרי מעט בגוון שחור עמיד, צללית כחולה כהה כמו גוון כחול לילה וקרם עיניים, שהתכולה של התיק שווה בהחלט. כמעט ולא קונה חברות עממיות, אבל משהו במייקאפ דיבר אלי כי כמעט אף חברה לא נותנת מענה לכיסוי מלא עם הגנה גבוהה שחשובה לרוב השנה המלאת שמש אצלנו, וזה גם חוסך זמן כסף ועצבים בבוקר ובשעות המוארות עד מאוחר ובחום העז, אני מקווה שהמסיר איפור הדו פאזי שמכירה אותו ממזמן, מורידה איפור שבזמן האחרון מתעקש לא לרדת לי, במיוחד העמידים מאד. וזהו מקוה יותר לא לקנות כלום החודש, מקסימום אני אפתח חנות עצמאית במקום להיות שכירה חחח, זה אחד החלומות העתידיים שלי להיות זכיינית או יבואנית בעצמי, בגלל שהשוק קשה ויש תחרות וגם המצב במשק לא מזהיר, אני מעדיפה לעבוד בשביל אחרים ככה זה יותר בטוח כלכלית נכון להיום. וכן אין מה לעשות חייבים מזגנים, הלוואי שימציאו חליפות מזגן על הגוף זה יהיה מצויין.

      מחק
    3. הצללית השחורה/כסופה נשמעת מהממת. יש לי פטיש לצלליות כסופות.
      איך המייק אפ פודרה? לא כבד מדי? היתה תקופה שהייתי קונה של ג'יג'י אצל איזו קוסמטיקאית, כשהייתי צעירה ב-20 שנה...
      אני מאחלת לך שיום יבוא ותגשימי את כל חלומותייך ותצרי לעצמך חלומות חדשים, כי בשביל זה אנחנו חיים-בשביל התקוה, לא?
      חליפות מזגן? חחחח, זה סטארט אפ! הנה, כבר יש לך רעיון :)

      מחק
  5. המייקאפ פודרה הזה, שונה וקליל ממייקאפ פודרה קלאסיים שהרבה יותר כבדים, מה גם שאין לי זמן להתעכב בבקרים ובשעות היום וכשאני ממהרת ואני המון המון ממהרת ולחוצה בזמן התארגנות, כמו כולן... יש לו יותר נטיה להיות מייקאפ דחוס מאשר פודרתי למרות שהבונוס שהוא גם מתקבע כנראה בגלל שהוא גם פודרה, מה שדיבר אלי זה המקדם הגנה הגבוה, חבל שחברות רבות לא חושבת על מקדם גבוה כי זה נורא חסר במייקאפים. מייקאפים נוזלים חוץ מארועים בערב וכאלה שהם קלילים, אני כמעט לא מעיזה לשים בקיץ, וכנ"ל מייקאפ פודרה של חברות אחרות שהם בהחלט מקומחים נוזליים וכבדים מדי בימים אלו. והצללית בהחלט השוס, בגלל נכנסתי בשביל מסיר איפור ואולי התעיינתי במייקאפ ובסוף יצאתי עם שלל הפתעות קסומות. לנאסא יש חליפות ומדרסים ומדרכים וכל מני פטנטים שהם המציאו ומשווקים אותם גם לאזרחים, הקטע שזה לא פרקטי באמת להסתובב עם חליפות חלל מאסיביות ומכוערות ומה זה כבדות ומסורבלות, רק מהמחשבה על זה אפשר לחטוף קלסטורפוביה וכאבי גב חחח על כל המשקל שצריך לשים על הגוף ולהנעל שם חחח. תשמעי את מעלה תמונות יותר ויותר יפות, אני נפעמת ומוקסמת, התייפיית לך מיום ליום...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אצל הרבה חברות טרם הפנימו שצריך מקדם הגנה גבוה (גם בחו"ל, אגב. חמסינים זה לא המצאה שלנו). אני משתמשת רק במייק אפים נוזליים, אבל זו גם שאלה של סוג עור, כמובן.
      שוקלת אם להזמין מנאס"א חליפה עם מזגן ☺
      תודה על המחמאות, יקירה, וסוף סוף אני יכולה לדמיין פחות או יותר איך את נראית כעת כששמת תמונה, אמנם מאויירת, אבל תמונה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...