יום שלישי, 9 ביולי 2013

התינשא לי?



לפני כמעט שנה כתבתי פוסט חגיגי במלאת שנה לבלוג, ושם כתבתי על חברותי רבת השנים עם האהוב (לינק). מה שלא כתבתי הוא שאני הצעתי לו נישואין. כן כן! והוא אפילו הסכים. התחתנו בתאריך שבין יום הולדתי ליום הולדתו (הפרש של חודשיים בין ימי ההולדת שלנו, וכן, אני גדולה ממנו), ביום שישי בצהרים (אז זה היה מאוד נדיר-אני בדרך כלל מקדימה את זמני) ועוד מעט נחגוג 15 שנים נפלאות ומאושרות.
אני חושבת שכל אחת יכולה. לא צריך לחכות עד שהוא יציע, לא צריך להציב אולטימטום (לפעמים זה מביא לתוצאה הפוכה), ולא צריך להתייבש בצד. פשוט קומי והציעי לו! 
הפוסט הפעם מופנה לנשים, אך גם גברים יכולים לקבל רמזים דקיקים...
גם רשת ניו פארם חושבת שכל אחת יכולה, ולכן עורכת תחרות מגניבה לקראת חג האהבה-ט"ו באב-המתקרב אלינו בצעדי ענק ויחול ב-22.7: הכנסי לדף הפייסבוק של ניו פארם (לחצי על הלינק), כתבי מהו הרעיון המקורי שלך להצעת נישואין בסניף, וההצעה הרומנטית, המקורית והמרגשת ביותר תופק ע"י ניו פארם באחד הסניפים בט"ו באב ושניכם תצאו לירח דבש רומנטי בעיר הרומנטית-פריז!
המבצע יתקיים עד יום ראשון הקרוב, 14.7

בתוך פחות מ-24 השעות הראשונות למבצע הגיעו 100 הצעות של נשים אמיצות המעוניינות להציע נישואין לבן (או בת) הזוג. אספתי כמה מהן:

♥ "אני ובעלי במשבר ביחסים בגלל התינוקת החדשה שנולדה.. ובא לי לחדש את הקשר....הייתי מציעה 
   לו שוב את אהבתי ליד מדפי הסימילאק והטיטולים .....עם התינוקת הקטנה שלנו".

♥ "אני הייתי מביאה אותו לסניף שלכם בקניון ערים בכפ"ס שזהו סניף גדול כדי להגיד לו שאני רוצה לבחור לו 
    בושם לט"ו באב ואז במערכת הכריזה של הסניף, להשמיע לו ולכל מי שנמצא בסניף את ההצעה שלי   
    לנישואין".

♥ "אנחנו נכנסים לסניף (בתקווה שאצליח לגרור אותו איתי חחחח), ואז אני מתחילה לתזז אותו להביא 
   פריטים מהרשימה. עומדים בתור לתרופות ואז אני מתחילה להשתמש במוצרים: פתאום מורחת מרכך 
   על השיער, מנסה להקציף על הראש את המוס לעיצוב, קרם גוף, עיניים, מוציאה מגבונים ומנסה לנקות 
   את האיפור שנמרח, אני מתחילה לצעוק על אנשי הצוות שהמוצרים שהם מוכרים לא טובים. בסניף 
   מזמינים לי שוטר על מדים ש״במקרה היה במקום״, והוא עוצר אותי על גניבה, בתיק שלי הוא מוצא 
   מוצר שווה ויקר...מן הסתם טבעת ובמקום שהוא ייתן לי טבעת, אני אעניק לו טבעת שעיצבתי במיוחד 
   בשבילו".

♥ "מגיע לי לזכות כי במשך 9 שנים מתוך 11 נאלצתי להסתיר את מערכת היחסים שלי עם בת זוגי 
   מהמשפחה שלה. עכשיו כבר כמעט שנתיים שאנחנו בקשר עם המשפחה שלה ואני הכי מקובלת 
   בעולם. תמיד בת זוגי, מיטל, רצתה שאציע לה נישואין אך הנושא לא צלח. כיום מיטלי בחודש התשיעי 
   ואנחנו מצפות לבת. כמו שהיא משמחת אותי ומעניקה לי ילדה כך אני רוצה לשמח אותה ולהציע לה 
   להתחתן איתי בעיר הכי רומנטית בעולם".


בא לי להציע שוב נישואין לאהוב. נראה אם גם הפעם יסכים...






























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...