יום חמישי, 18 ביולי 2013

Sebocalm Innovation-Phyto Serum

Phyto serum של סבוקלם נבחר כמוצר השנה בקטגוריית דרמוקוסמטיקה, פרס החדשנות 2013, ובצדק.
הסרום, שהתקבל להתנסות, מיד אומץ לשגרת הטיפוח שלי. 
הוא מכיל שמנים, ויטמינים ותמציות צמחים, המסייעים למיצוק העור, צמצום הקמטים והקמטוטים, שמירה על הלחות ועוד מעשים טובים. השמנים-חוחובה, אובליפיכה ונבט חיטה-מרככים את העור; הוויטמינים, חומצות האמינו וחומצות השומן מגנים על העור; ולבסוף תמציות צמחי היערה, האלוורה והקמומיל תורמות להרגעת העור ולהענקת תחושה קטיפתית.
כפי שציינתי לא אחת, כשמגיעים לגיל מסויים, כדאי ואף רצוי להתחיל להשתמש בנשק כבד בטיפוח עור הפנים, הלא הוא הסרום. תכשיר זה מכיל ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים, וכן אלמנטים מוליכים המאפשרים חדירות גבוהה יותר של החומרים הפעילים ובכך מסייעים בלוחמה במגוון בעיות עור: רפיון, יובש, כתמים, קמטים וקמטוטים ועוד ועוד.
לאחר תקופה ארוכה של שימוש, מעל חודש, אני בשלה להגיש את מסקנותי:
מחיר:  203.90 ש"ח לפני מבצעים. היום מתחיל מבצע 30% הנחה על כל סדרת אינוביישן בסופר פארם. 
30 מ"ל.
אריזה: בקבוק זכוכית חלבית צהבהבה, משאבה בראש להיגיינה מרובה וגם מכסה שקוף.
מרקם: ג'לי במקצת שהופך שומני בעיסוי. ריח מעט חמצמץ -מרגישים את האלוורה והקמומיל. נעלם די מהר.
הוראות שימוש: יש למרוח מספר טיפות על עור הפנים ולעסות בתנועות סיבוביות. מומלץ להשלים את הטיפול עם קרם פנים נגד קמטים מאותה הסדרה.
ההבטחה: לעור גמיש, במראה צעיר וזוהר. להאטת תהליך הזדקנות העור, לצמצום מראה הקמטים ולשיפור מרקם העור. מעניק מראה בריא, חלק ומתוח ומותיר את העור רך וגמיש, עם מגע נעים וקטיפתי.
מבחן התוצאה: כמו שקראתם, אומץ לשגרת הטיפוח שלי. זה אומר הכל. לאחר המריחה, לעור מגע קטיפתי בהחלט, בעקבות כל התופינים שבסרום. העור נותר רווי וחלק, לעורי המעט יבש זו ברכה. אני בטוחה שבחורף העור אף ייהנה יותר.
לגבי קמטים וכו'-קצת איבדתי את התקוה. מכל קרם וסרום למיניהם. לפחות העור נראה ומרגיש טוב, מוזן ורענן, וזה מה שחשוב.


וכמה תשבוחות בנוגע לכלל מוצרי החברה:
אהבתי את הדוגמית המצורפת לכל מוצר של החברה. הפעם קיבלתי דוגמית של קרם ה-BB עליו כתבתי בעבר (לינק).
על כל מוצר מופיע תאריך תפוגה.
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים וכן נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש.
בראש כל קופסה של מוצר ישנה מדבקה אותה יש לגזור כדי לפתוח את האריזה. כך אפשר לדעת שאף אחד לא נגע בטעות במוצר עצמו.
בכל קופסא חוברת הסבר בעברית וברוסית הכוללת מידע אודות מוצרי הסדרה. על הקופסא עצמה מידע בעברית, אנגלית ורוסית אודות המוצר עצמו.

להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

אגב, אם תהיתם, משמעות המילה Phyto היא צמח.

ובברכת סוף שבוע (בקרוב) נעים ניפרד!






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...