יום שישי, 28 ביוני 2013

פאלטות צלליות ומסקרה מסדרת Hypnose של לנקום

חב' לנקום פוצחת בגישת צבע חדשה-לא עוד מסקרה או עפרון אלא total look - סדרה ובה 12 פאלטות של צלליות לסגנונות איפור שונים:
drama eyes מראה דרמטי- 3 פאלטות: הראשונה בגווני האפור, השניה בגווני החום, השלישית בגווני הסגול.
star eyes מראה הכוכבת- 3 פאלטות: הראשונה בגווני החאקי-ירוק, השניה בגווני הניוד-חום, השלישית בגווני האפור-טואופ.
doll eyes מראה רענן וטבעי- 3 פאלטות: הראשונה בגווני ורוד-סגול, השניה בגווני ירוק והשלישית בגוונים כחולים.
בכל פאלטה 5 גוונים, מהבהיר לכהה, כולם מנצנצים, הנותנים יחד מראה מושלם. 

לכל פאלטה מצורף עלון הדרכה המדגים את מראות האיפור השונים, כולל מספור הצלליות ושלבי הביצוע. לכל מראה מוצעים 3 סגנונות איפור: עוצמה רכה למראה יומיומי, עוצמה בינונית למראה חגיגי יותר ועוצמה עמוקה למראה שטיח אדום, ובו בא לידי ביטוי השימוש בכל חמשת הצלליות.
השוס: 2 אפליקטורים מקצועיים המתמגנטים למארז הפאלטה כדי למנוע נפילתם ואיבודם. לאפליקטור אחד קצה אחד ספוגי  למשיחה נרחבת של צללית וקצה אחד צר ליצירת קווי אייליינר או תיחום מתחת לעין, והאפליקטור השני הוא מברשת רכה.
בצלליות אפשר להשתמש גם למראה "יבש", כלומר לאפר איתן כמו שהן, וגם למראה "רטוב"-או אז יש להרטיב את הקצה השפיצי של האפליקטור קלות ואיתו לקחת מהצללית ולמרוח, המראה המתקבל יותר חד ועמוק.
קיבלתי להתנסות 2 פאלטות:
Fraicheur Rosee ממראה Hypnose Doll Eyes

Bain De Minuit ממראה Hypnose Drama Eyes

מחיר: 350 ש"ח. 2.7 גרם.
אריזה: אלגנטית ויוקרתית מאוד-שחורה עם ורד לנקום בצד ימין, נסגרת עם מגנט, מכילה מראה במכסה וכאמור 2 אפליקטורים.
מרקם: צלליות אבן, נמרחות בקלות.
הוראות שימוש: אפרי את העפעפיים בעזרת המברשת ליצירת המראה המבוקש. ואני מוסיפה-כדאי להיעזר בעלון המצורף.
ההבטחה: הפאלטה העליונה-ליצירת מראה עיניים פקוחות לרווחה בקלות; הפאלטה התחתונה-ליצירת מראה עיניים מעושן בקלות, למראה עמוק ועוצמתי, אפליקטורים גדולים ומקצועיים ליצירת מיזוג מושלם של האיפור. ניתן לשימוש למראה טבעי או רטוב למראה עוצמתי יותר. 
מבחן התוצאה: הצלליות נמרחות בקלות, אם כי יש צורך לעבור כמה פעמים עם הצלליות המאוד בהירות כדי לראות על העין. הצלליות הכהות מאוד פיגמנטיות, והרטבתן אכן נותנת מראה עוצמתי יותר, מוקפד וחזק. הצלליות מאוד עמידות, אחרי לפחות 6 שעות עדיין נראו כחדשות. אחרי 9 שעות נראו קצת פחות טריות אבל אין היקוות של הצללית בעפעפיים (אני מורחת Paintpot של מאק לפני כן), אין זליגה או מריחה. השימוש באפליקטורים די נוח, אם כי מי שמעדיפה ויותר נוח לה להשתמש במברשות המקצועיות תמשיך לעשות כן ותוכל להשתמש באפליקטורים למקצה שיפורים לעת הצורך. העלון המצורף מאפשר למי שמתקשה באיפור להתנסות - יש מספור של הצלליות ושל המברשות המאפשר  מעקב אחר השלבים. צבעי הצלליות יפים אם כי הייתי מוסיפה גוונים ירוקים וורודים (אלה שיש בהירים ועדינים מאוד, הייתי רוצה לראות גוונים בעלי יותר נוכחות).

גישת ה-total look עליה כתבתי בתחילת הפוסט כוללת מוצרים נוספים, כמובן: עפרונות עיניים ללא חידוד, עפרון עיניים בהיר-לבן/כחלחל למריחה בקו המים (אותו הייתי רוצה לנסות, נראה לי יותר טבעי מעפרון לבן), וגם מסקרות.
קינחתי עם מסקרה Hypnose-Star בגוון שחור. זוהי מסקרה עמידה במים לכ-24 שעות, בעלת מברשת חדשה עם אפקט כפול (נפח אינטנסיבי ועיגול הריסים) וגוון יהלום שחור.


מחיר: 182 ש"ח, 6.5 מ"ל.
אריזה: שחורה עם נצנצים כסופים. "נעילה" טובה של המכסה. המברשת עצמה קטנה מאוד ובעלת מבנה מיוחד מעוגל הקטן והולך כלפי פנימה.
הוראות שימוש: הברישי על הריסים העליונים מן הבסיס ועד לקצוות ואחר כך על הריסים התחתונים.
ההבטחה: עמידה במים למראה עוצר נשימה, למשך 24 שעות (נבדק באמצעות מכשור). נפח אינטנסיבי, ריסים מעוגלים, מראה עיני כוכבת. הצדדים השטוחים של המברשת בונים נפח אינטנסיבי והצדדים המעוגלים יותר מעגלים את הריסים בצורה מדהימה. הגוון "יהלום שחור" עוטף את הריסים בעוצמה עמוקה וזוהרת.
מבחן התוצאה: הצבע השחור אכן חזק ועמוק. הריסים אכן נראים מלאים יותר אך לדעתי לא מעגלים מספיק. העמידות בהחלט מרשימה-צריך מסיר לאיפור עמיד כדי שהצבע יירד מהריסים. המברשת היתה מוזרה לי מעט בהתחלה אבל גיליתי שנוח מאוד לעבוד איתה על הריסים הקטנים בצדי העיניים וכמובן על הריסים שבעפעפיים התחתונים.







גם השפתון של לנקום - L'absolu Nu 302
הקשת-קאלה

בדף הפייסבוק של לנקום יש סרטוני הסבר על אופן השימוש בצלליות (לינק). כדאי לראות וללמוד.

סופ"ש מהמם וצבעוני לכם!




10 תגובות:

  1. העור שלך נראה מעולה!
    הפלטות יפות ויוקרתיות, אך מעט כואבות בכיס.
    יש לי מסקרה כזו שרק מחכה שאגיע אליה, אבל הבטחתי לעצמי לסיים כמה מסקרות קודם לכן.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      זה יהיה בפוסט הבא (ספויילר).
      שבוע מקסים:)

      מחק
  2. יש לי את המסקרה מצויינת לאיפור ערב. הצלליות אכן עמידות ונותנות מראה לכל סגנון איפור, אמנם אופרתי איתן עם הפלטה חום/סגול-חצילי, אין לי מושג איזה מבין שתיהן כי יש שני סוגים לסגולות, אך בשל המחיר אני ממתינה ועדיין לא החלטתי לקנות, כי הסכום עליהן יקר ומכסת ההוצאות שלי אומרת להתחיל לחסוך אם אכן אצליח. העפרון לבן/כחול יכול להרגיש טבעי כי הוא יותר מעודן מהלבן הקלאסי, עוררת את התעניינותי לגביו, ואני בטוח אקנה אותו. נ.ב. יש לי את המייקאפ ואגיב עליו באשכול שתכיני עליו בנפרד. ולקינוח, תמיד יפה לך ומיוחדת עם איפור בגווני כחול וירוק שאת מרבה להעדיף באיפור עיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא פחות התלהבתי מהמסקרה בגלל שהיא לא כ"כ מעגלת, ולכן לא "פותחת" את העיניים.
      בקרוב יהיו מבצעים והנחות כמו תמיד אז כדאי לך לחכות:) מה צבע העיניים שלך?
      העפרון באמת נראה מעניין-ראיתי סווטש שלו על יד, לא התנסיתי, אבל לדעתי יהיה יותר "אמיתי" בעין בגלל שגלגל העין עצמו לבנבן-כחלחל ולא לבן בוהק.
      הפוסט על המיייק אפ יהיה בקרוב וכמובן שאשמח לתגובתך.
      תודה על המחמאה! הצבעים יוצאים ככה במקרה, בחיי היומיום אני מעדיפה ורודים/סגולים/אפורים.
      שבוע מקסים ותודה!

      מחק
  3. גם לי עיניים ירוקות, אני אוהבת את כל הצלליות והצבעים שיש לאיפור להציע, אני נועזת בעיקר באיפור ערב/ארוע, ביום יום גם אצלי הכל סולידי ורגוע ועל בסיס גווני ניוד,בייז' ורדרדים, וחומות סגלגלות הכי מדגישות ומבליטות את הקונטרסט של הגוון הירוק. אהבתי את המסקרה, בגלל הגוון שחור יהלום פחם, שזה מאד חגיגי, אם אני רוצה דרמטיות אני הולכת על מסקרה של מאק, שמעבה ומאריכה את הריסים, שהן גם ככה ארוכות אבל בהירות, ככה שיש משהו שמדגיש אותם ועושה את כל עבודת האיפור אפילו הבסיסי ביותר. לגבי הצלליות, אני אמתין למבצעים שווים, ואני מחכה לפוסט על המייקאפ, יש לי דברים טובים להגיד עליו כמובן. אין על הטיפוח ואיפור של לנקום, ובמיוחד במבצעים וסיילים מיותחים שהרשתות עושות מדי פעם... שבוע נפלא ומהמם וצונן כמה שיותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאט לאט אני מגלה עלייך דברים :)
      אז בעצמך את יודעת שלירוק מאוד מתאים סגול.
      אני דווקא רוצה לחזור למסקרה חומה או לנסות אפורה-לפעמים השחור הזה חזק לי מדי, בעיקר כשאני מתאפרת איפור עדין עד בלתי נראה.
      טרם ניסיתי את המסקרה של מאק, נשמע מעניין!
      בקרוב המייק אפ.
      שבוע מקסים וקריר במזגן♥

      מחק
  4. מסקרה בחום/חציל, זה ממש ממש מהמם ומתאים לנו, אני אוהבת צבעוניות, אבל לאחרונה אני מתלהבת מהשחורות, זה עניין של תקופות ומצבי רוח, דווקא בחורף גיוונתי עם כחול, חציל-חום, סגול, בקיץ כנראה מעיק לי מדי משהו בצבעוניות הריסים, אולי בגלל שהאיפור גם יותר מאופק עם פחות שכבות וצבעים מהחום בחוץ. בערב רק אם יש ארוע מיוחד אני יותר אשקיע בצבעים ושכבות ודברים מיוחדים שמדלגת עליהם ברוב ימי החום. ונזכרתי שללנקום יש גם מסקרה בגוון חציל ולא רק שחור שאז אמרתי לך שלא זוכרת איזה מהצלליות הסגול חציל חום שניסיתי ולא קניתי, וגם אני הופתעתי מהידיעה ושכחתי לציין לפני כן, עכשיו שהזכרת לי את הצבעים האלה. לגבי מאק, זה סיפור אחר, לא יודעת הם מפתים מאד המוצרים שלהם, חבל מאד שהם יודעים שקונים אצלהם בלי מבצעים ולכן אני ממעטת וקונה רק פעם ב... אבל רק מה שהכרחי ומיוחד ואין לאף אחד אחר אפקט או מגוון כמו מוצרים מסוימים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חייבת לנסות מסקרה סגולה. יש לי מסקרה ירקרקה מסדרת וונדר וומן של מאק שהאהוב קנה לי בהפתעה והיא חזקה.
      גם אני בזמן האחרון הולכת על רגוע-גם באיפור וגם בלקים.
      מאק אני כמעט ולא קונה.
      לרוב הייתי קונה את המסקרה של מייבלין great lush, שמפרידה וגם מעגלת, אבל כבר הרבה זמן לא קניתי כי קיבלתי מסקרות בכל מיני השקות וגם בגלוסיבוקס כשהייתי מנויה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...