יום רביעי, 4 בינואר 2012

קוסמ-טיקה 5 ב' - צלליות למקצוענים של ספורה

Sephora-pro lesson palette-green eyes
כמו שהבטחתי בפוסט הקודם, הפעם אסקור את הצד השני של הפאלטה, האיפור הטבעי.
צבעים: Universal beige no.8-בז' בהיר ועדין, עם נצנוצים עדינים. יש למשוח את הצבע מהעפעף לגבה על מנת ליצור קנבס אחיד (אהבתי את השימוש במונחי אמנות).
Dark green - ירוק לא-כהה-מדי הנוטה לצבע מדי צה"ל. יש להניח את הצללית על העפעף.
Olive-זית עם חרדל בהיר, עם נצנוצים זהובים. יש להניח על קפל העין, לערבב ולטשטש החוצה לכיוון הגבה.
גם כאן לא השתמשתי בעפרון לציור קו מעל העפעף, אבל כן ציירתי קו מתחת לעפעף. את הקו טשטשתי בשיטה שהדגים מאפר כלשהו (צר לי אבל אני לא זוכרת את שמו) באחת מתכניות הבוקר-יש להפוך את העפרון ובקצהו המעוגל לטשטש את הקו. כשראיתי את זה הייתי בטוחה שזה מציק בעין וכואב-אבל לא. וגם עושה עבודה יפה. שאפו למאפר האלמוני!
המסקרה גם כאן היפנוז של לנקום.




חדי העין שביניכם יבחינו כי נעלמה הנקודה שמתחת לעין בתמונה השניה.
הנקודה למעלה היא צללית סגולה שעפה מהצד הימני של הפאלטה (אמרתי שהיא מתפוררת)






אהבתי יותר את הצלליות הסגולות. ובכלל המראה ה"טבעי" הזה נראה לי קצת כהה ליומיום, לצורך כך אפשר להסתפק בשתי הצלליות הבהירות-הבז' והזית.

ותודה לאהובי על צילומי העיניים בפוסט זה ובפוסט הקודם!


6.1 עדכון: שכחתי לציין שמתחת לצלליות הנחתי צללית בסיס של מאק (בקרוב פוסט) וכנראה שהיא עשתה את ההבדל לעומת הצלליות הקודמות. חבל שלא ציינו בפאלטה שיש להניח צללית בסיס או פריימר כהכנה..


5 תגובות:

  1. אני מתה על הגוונים הירוקים האלה!
    גם הפיגמנט נראה מרשים יותר מהצלליות הקודמות.
    האיפור יצא יפה ואני הייתי מוסיפה תיחום עליון/אייליינר.

    השבמחק
  2. שוב את ערה בשעות כאלה? :) הפיגמנט נראה מרשים יותר כנראה בגלל שהשתמשתי בצללית בסיס של מאק ושכחתי לרשום, מיד אתקן זאת.
    תודה!
    לא רציתי להוסיף תיחום עליון כי נראה לי כבד מדי וגם רציתי שתהיה התרשמות מהצלליות בלי הפרעה. אבל אפשר לנסות.

    השבמחק
  3. חחח, אני ערה בשעות יותר מוזרות... לכן גם עכשיו רק קמתי...
    אין ספק שבסיס קרמי משפר את הנראות של כל צללית.

    השבמחק
  4. ככלל פחות מתחברת לצלליות מאט, אך את אלה אהבתי מחמיא לגוון העיניים.
    מאז שגיליתי את הפריימר לעיניים, הצלליות נשארות ונשארות ונשארות.

    גם אני מאוד אוהבת סגול, אך לאחרונה אני ,מתחברת" גם לירוקות שמבליטות ניואנס ירקרק בעיני הזהובות (נשמע יותר מחום בהיר לא)

    השלב הבא יהיה ללמוד לעבוד עם מברשות טשטוש. אני די מקובעת.

    השבמחק
  5. לצלליות הירוקות יש נצנוץ מאוד חלש, לא כמו לסגולות.
    לבושתי, גיליתי רק עכשיו את הפריימר-איפה הייתי כל השנים? :)
    אני גם אוהבת צלליות בגוון ורוד בהיר-גם מבליטות את הירוק, אבל בצורה עדינה ולא גסה כמו הסגולות-לא "צועקות" את הירוק. ירקרק עם זהוב נשמע מקסים!
    כדאי ללמוד לעבוד עם מברשות טשטוש, זה עושה הבדל גדול בין צביעה למריחה-משלב את הגוונים יחד. לפי השינויים שעשית לאחרונה (הזמנת מוצרים ברשת, צבע שיער חדש) נראה לי שאת כבר לא מקובעת, לא? חחח

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...