יום ראשון, 29 בינואר 2012

קוסמ-טיקה 8 - Estee Lauder-Hydrationist

Estee Lauder-Hydrationist-Maximum moisture creme

את מוצרי אסתי לאודר זכיתי להכיר לפני כ-15 שנים, עת עבדתי במשרדי היבואן הקודם כמזכירת מנכ"ל וקיבלתי מוצרים במתנה ובהנחה. מאז לא הפסקתי להשתמש בהם. עם השנים התבגרתי והתחלתי להשתמש במוצרים לנשים במקום לנערות, הטיפוח נעשה יותר משמעותי וכולל סרום, קרם עיניים וכו'.
בשנים האחרונות עורי הפך את עורו והחל להתייבש-כן, אני יודעת שצריך לשתות הרבה אבל איכשהו זה לא יוצא. במקום זה אני מורחת קרם פנים. בקיץ אני משתמשת בתחליב Hydrationist. כשניגשתי בשבוע שעבר לחנות פארם ידועה וביקשתי את התחליב "נזפה" בי המוכרת (בצחוק, כן?) ואמרה שבחורף צריך קרם כי העור יותר יבש, אמרתי לה שזה מאוד מעליב מה שהיא אומרת אז היא אמרה שהעור נהדר אבל יבש.. לקחתי את זה כמחמאה (גם מסתבר שאני והמוכרת מכירות מהילדות הרחוקה).
אז קניתי. קיבלתי גם מתנות (בפוסט נפרד אחרת זה יהיה ארוך מדי). וכעת לתוצאות:
כמות: 50 מ"ל
מחיר: 300 ש"ח (לא במבצע).
ריח: נעים, עדין, פרחים.  
אריזה: צנצנת זכוכית עגולה תכלת עם כיתוב בשחור ומכסה מוזהב, כיאות למוצרי החברה. הקרם עצמו לבן.
מרקם: רך, חלק, נעים.
אופן השימוש: למרוח בוקר וערב על עור פנים וצוואר נקיים מעל תכשיר תיקון מתאים.
ההבטחה: תחילה מופיע הסבר כי עור יבש גורם למראה מזדקן בטרם עת, וגם אם לא מרגישים זאת, הרי שיש לכך אפקט מצטבר על פני השטח. קרם Hydrationist שומר על לחות העור ומחזק את התנגדותו לסימני הזדקנות מוקדמת. הקרם מספק לחות מיידית ומתמשכת מהחוץ לפנים והפוך.
מבחן התוצאה: מצויין! מרגישים שהקרם יותר עשיר מהתחליב בו השתמשתי. נספג די מהר, העור שומר על גמישות ורכות במשך כל היום. אין יותר תחושת מתיחה חזקה עקב היובש. לא יודעת לגבי סימני הזדקנות מוקדמת אבל לאחר שימוש של שבוע אני יכולה להגיד שעור הפנים כבר לא צועק הצילו מיובש אלא נעים לו וזה מה שחשוב.

לסיכום:
ניקוד: YYYYY

 
 



4 תגובות:

  1. ניסיתי אותו בעבר אצל אחותי, מספר פעמים. אין מה להגיד, המוצרים של אסתי לאודר כייפים ומאוד נעימים ויעילים לעור הפנים.

    השבמחק
  2. את צודקת!
    כדאי לך גם להצטייד עבורך :) (למרות שבגילך הפעוט את יכולה דברים פחות מסיביים, נראה לי).

    השבמחק
  3. תתחדשי, בחירה מעולה.
    הקרם הזה נפלא, אין מה לדבר בכלל.
    בכלל לקנות לאודר זה לקנות איכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנרה!
      אני מאוד מרוצה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...