יום חמישי, 19 בינואר 2012

גם לבנות מגיע

הפעם פוסט זה מוקדש לבנותי היקרות, שדחקו בי לכתוב עליהן ולהראות בגדים אהובים עליהן המצויים בארונותיהן (רק שתיים מתוך השלוש דחקו בי, השלישית עוד לא יודעת לדבר, אבל כשתדע בטח תדחק בי גם).
הבכורה
מתאפיינת באהבה לצבעי הוורוד והסגול, עם גלישה ללבן לפעמים. לפעמים מתחלפת בבגדים עם אחותה אפילו שהטעם שלה שונה לגמרי.
אוהבת להתגנדר כיאה לגילה המכובד-תשע ו-7 חודשים, לפעמים חוטאת באיפור בבית (ולפעמים מנסה לצאת איתו החוצה בלי שאראה) וגם לק בחופשות מבית הספר (עם אמא כזו איך אפשר בלי? התפוח לא נופל וכו').
להלן מקבץ קטן של בגדיה ואביזריה:
הוניגמן קידס
  H&M
H&M פראג
שופרסל (!)
H&O
נימרוד
 עגילים שונים 

הסנדוויץ'
הגותית, הקולית, המגניבה.
אוהבת צבעי שחור, אפור ולבן. מוכנה לעתים ללבוש בגדים ורודים ואדומים שנותרו לה מחייה הקודמים (לפני שהחליטה להיות גותית). בת שבע ו-5 חודשים, גם כן חוטאת לעתים באיפור ולקים (יש לה לק שחור!).
רוצה לצבוע את כל קירות חדרה בשחור אבל מבינה שיש גבול (אולי קיר אחד, ועם נצנצים).
להלן מקבץ קטן של בגדיה ואביזריה:
H&O
Keds kids
H&M פראג
H&O
גלי
צמידים שונים
BFF מ- H&M
שרשרת מאילת

התינוקת
טרם גיבשה טעם בביגוד, יש לה בינתיים טעם בלכלוך הבגדים.. בת שנה (מזל טוב מתוקה!). לובשת מה שלבשו אחיותיה ובת דודתה עם הבלחות לבגדים חדשים משובחים וגם וינטג' של אמה (זאת אני)-שמלות מקוריות מלפני כמעט ארבעים שנה..
להלן מקבץ קטן של בגדיה:
משמאל-שאנל (סתם.. שניהם Keds kids)
כל פאשניסטה צריכה שרוולונים
שמלות שלי מגיל שנה ושנתיים
לכל שמלה מצורפים מכנסונים באותה הדוגמא
אמא, תבורכי!

11 תגובות:

  1. את כזאת אמא משקיענית! כמה בגדים יפים יש לבנות שלך. מזל שתוכלי להעביר מאחת לשניה בכל פעם שלאחת יהיה קטן עליה.

    השבמחק
  2. כן, אני נהנית לקנות להן בגדים יפים ונהנית להעביר מאחת לשניה (עם הגדולות זה קצת קשה כי הן כמעט באותה מידה).. מזל שיש לי רק בנות!

    השבמחק
  3. אין לי ספק ממי הן ירשו את טעמן הטוב, עד כמה שזכור לי גם אנחנו בגילן מרחנו שפתון ולק של אמא והסנפנו בשמים שלה. יפה שהן מסכימות. היורשת שלי בת ה 20 לא ששה לכך

    השבמחק
  4. תודה! וזה לא שהן מסכימות-הן דורשות... מצידן ללכת לביה"ס עם איפור ולק כל יום-אני זאת שלא מרשה.
    אני חושבת שהיורשת שלך כן קצת בעקבותייך-הסכימה לנסות את הדיי-וור, לא? :)
    דרך אגב, התגובות שלך ושל שרונה הופיעו רק עכשיו בערב משום מה, אז אל תיעלבו שאני עונה מאוחר..

    השבמחק
  5. מקסימה, כולנו עסוקות ואין עלבונות, לפעמים יוצא לי לענות אחרי יממה שלמה. וגם אם לא ענית העיקר שראית :)

    השבמחק
  6. ראיתי גם ראיתי!! את תמיד מגיבה לפוסטים שלי וזה מאוד נחמד.

    השבמחק
  7. אני חושבת שהבעיה אינה בי-השעון של הבלוג לא מראה נכון את השעה, רק כ-AM כשכבר PM...

    השבמחק
  8. ניבה יקרה, אני חדשה בענייני בלוגי האיפור והטיפוח ורק היום גיליתי את הבלוג שלך והוא מקסים בעיני. יש בו תמהיל של כנות ופתיחות עם רוך ומציאות. התחלתי לדפדף אחורה בפוסטים והגעתי לזה. מה רבה הייתה הפתעתי לראות את שמלת הג'ינס מהוניגמן קידס שאני עיצבתי כשעבדתי בחברה לפני שנים אחדות. איזה כיף!
    אז תודה לך, זה כיף לראות משהו שאתה עושה שאחרים אוהבים, ולא יכלתי שלא לומר לך שאני עצמי אוהבת את יציר כפייך שלך.
    תודה :)

    השבמחק
  9. תודה רבה טל! מילותייך נגעו ללבי.
    הבכורה ראתה את תגובתך וכמעט התעלפה מהתרגשות-היא מאוד אוהבת את השמלה-קיבלה מסבתה ליום הולדתה בשנה שעברה וכבר מתחילה להיות קטנה עליה.. באמת שמלה מקסימה!
    מיד אגש לקרוא את הבלוגים שלך..
    תהני ואת מוזמנת להירשם כמנויה וגם לקבל עדכונים.

    השבמחק
  10. איזה כיף לשמוע שביתך אוהבת אותה כל כך!
    ובקשר להרשמה, היא נעשתה כבר אתמול :)

    יום נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה עולם קטן, אה? את עיצבת שמלה לפני כמה שנים וראית אותה בבלוג של מישהי שהבת שלה לובשת אותה. מצחיק :)
      לא ראיתי אותך ברשימת הקוראים, מוזר.
      לא הספקתי לקרוא את הבלוגים שלך-רק עיינתי קצת והם מקסימים. אמשיך שוב היום.
      שיהיה לך יום נהדר ומקסים!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...