יום שישי, 27 בינואר 2012

קוסמ-טיקה 7 - צלליות של Too Faced

זהו חוב ישן (טוב, נו, רק חודשיים, מהטיסה לפראג)  -
סקירת צלליות Too Faced-Soft and sexy eye shadow collection-Naked eye
ישנן עוד פאלטות מסדרה זו, אני בחרתי בטבעית ביותר.
מחיר-בסביבות ה-140 ש"ח
אריזה-קופסת קרטון מלבנית בצבעים טבעיים, עליה ציור של מראה איפור התואם את התוכן, ובתוכה קופסת הצלליות מקרטון הנפתחת מהחזית (תמונה בהמשך) ע"י משיכה בלולאה, כשמרימים את החלק העליון מתגלה מעין כיס ובו נחבאות 3 גלויות עם הסברים לסגנונות איפור שונים, באנגלית ובצרפתית: איפור יום, איפור פאשן, איפור קלאסי.
ישנן 6 צלליות קטנות ו-3 צלליות גדולות.
ריח-משום מה מזכירות גם הן (כמו צלליות ספורה) צבעי גואש. מה יש להם שמה באירופה?
עמידות-מצויינת! הצלליות נמרחות בקלות ומאוד נעימות על העפעפיים, התוצאה הסופית נראית כמו צללית קרם למרות שזו לא צללית קרם.. אלו צלליות מאט עם שימר רך וקצת מנצנץ, במראה "ככה אני נראית כשאני קמה מהמיטה בבוקר, בלי שהתאמצתי בכלל" (כהבטחת החברה-This palette of naturally nude shadows will have you looking super neutral yet drop dead gorgeous for any occasion, ועם הבטחה כזו לא מתווכחים בכלל. מי לא היתה רוצה להיראות כאילו לא טרחה על מראה פניה בחצי השעה האחרונה אלא ככה נראית בטבעי?).
צבעים-6 הצלליות הקטנות בעלות השמות הנפלאים:
Like a virgin (מי אמר מדונה אהובתי?) - צללית בגוון טאופי.
Unmentionables - גוון אפור-כסוף.
Stiletto - גוון אפור כהה-שחור.
Pillow talk - רק מהשם יש אסוציאציה למשהו רך ונעים, ואכן צללית בגוון ניוד נוטה לאפרפר.
Satin sheets - שוב, רכות נעימה-צללית ורדרדה-מוזהבת.
Lap dance - מעין אפור נוטה לירקרק.
3 הצלליות הגדולות משמשות לצביעת עצם הגבה:
לאיפור יום - In the buff - צללית אוף-ווייט, על פניה לא נראית מנצנצת אבל כשמושחים אותה - הפתעה!
לאיפור קלאסי - Birthday suit - דומה ל-Pillow talk, בטון אחד יותר כהה וטיפה נוטה לחום.
לאיפור אופנה - Pink cheeks - צבע שמנת-פודרתי.
לאחר התנסות בצלליות, הצבעים שבפאלטה לא נראים בדיוק אותו הדבר על העין, למשל ה-Sateen sheets נראית יותר מוזהבת מוורודה. לכן בתמונות שאהוב נעורי צילם אותי הצבעים לא נראים כמו בפאלטה (הכי קרוב זה מראה הפאשן שהוא גם הכי "כבד"). כל סגנון מורכב מ-3 צלליות, כאשר השלישיות מאוד דומות זו לזו, כך שאין הרבה הבדל בין מראה למראה, פרט לפאשן, כפי שציינתי.

המראה הקלאסי:




מראה הפאשן:





המראה  היומיומי:




לסיכום:
ניקוד: YYYY ירד לב אחד בגלל שהצבעים על העין לא נראים כמו הצבעים בפאלטה.

2 comments:

  1. האריזה מעלפת, אריזות כאלה קונות אותי.
    מניחה שהייתי מנצלת הרבה בעיקר את:
    Pillow talk
    Satin sheets
    Unmentionables
    Lap dance

    לעומת זאת השלישיה לעצם הגבה נראית לי נפלאה כולה, לשילובים גם עם צלליות שלא מהערכה.

    לא פחות מהאריזה קוסמת לי הנוחות וקלות הנשיאה בתיק.

    אני נהנית מגלויות ואיורי הדרכה, לאיפור העיניים, שכן אני די שמרנית בידע שלי באיפורן.

    השבמחק
  2. גם אני די קניתי בגלל האריזה :)
    הקופסא באמת די קטנה, הבעיה היא שאין אפליקטור או מברשת למריחת הצלליות ואז צריך לסחוב בנפרד וזה כבר מעיק.. אלא אם מורחים עם האצבעות-שאת זה אני עושה לפעמים..
    הגלויות אחלה רעיון.
    הכי כייף זה להתנסות לבד (אם יש זמן כמובן-ולמי יש?)- גם אני הייתי שמרנית באיפור ורק בשנתיים האחרונות התחלתי לשנות ולגוון.
    הולכת לקרוא את הפוסט שלך על הלקים...

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...