יום שני, 26 בספטמבר 2011

ארוע בבית השגריר (וגם קוסם-טיקה 2)

אני שגרירה! של ארץ קסומה ויוקרתית בשם אסתי לאודר. איך הכל התחיל? לפני כחודש חיפשה החברה 20 שגרירות למוצר חדש - Idealist Even Skintone Illuminator. נבחרתי מבין רבות והוזמנתי לארוע בו הוצג לפנינו המוצר, סרום חדשני לכתמי פיגמנטציה. כמובן שהיו כיבוד ושתיה, על כל שולחן חיכו יומנים וחוברת מידע על מוצרי best sellers של אסתי לאודר. בצד החדר עמדו סטנדים של אסתי לאודר וקליניק-הריר נזל לי מהפה.. חשבתי בלבי-חבל שלא צירפו ליומן איזה שפתון מהמם (חכו, אקדח שמעשן בתחילת המערכה יורה בסופה).
כל אחת מאיתנו צולמה ע"י צלם מקצועי והתמונות יופיעו במהלך הקמפיין באינטרנט (אולי תראו אותי..).
לאחר מצגת קצרה ודברי הסבר על הסרום הועבר בקבוק בין הבנות להרחה ומריחה.
לבסוף קיבלנו שקית ובה הסרום ו..כן,כן, שפתון! (על כך בהמשך).
קיבלנו הנחיות ברורות איך להשתמש בסרום והתבקשנו לכתוב חוות דעת לאחר סיום תקופת שימוש במוצר.
ובכן, הנה מסקנותי:


מחיר: 30 מ"ל - 440 ש"ח, 50 מ"ל - 580 ש"ח.
מרקם: חלק, קטיפתי, נעים מאוד. ריח עדין ופרחוני, כמו של ה- Idealist (שייך לאותה הקבוצה).
צבע: צהבהב-חלבי-זהוב עם נצנצים.
ההבטחה: מאיר את העור באופן מיידי, הוכח קלינית כמקנה גוון עור אחיד תוך שבועיים בלבד. מיועד לנשים מכל מוצא אתני ולכל גווני העור. משווה לעור זוהר מיידי. כעת ניתן להקנות לכל גוון עור מראה רענן וקורן של עור אידאלי צח, נקי ובעל גוון אחיד ומואר-ולעשות זאת במהירות. מפחית את האדמומיות.. עם הזמן, העור נראה צח יותר בבירור, נקי ובעל גוון אחיד (מתוך קומוניקט החברה).
התוצאה: זה בהחלט עובד! אין לי כתמי פיגמנטציה רבים אבל העור קצת עייף, קצת אפרורי, ויש לי נמשים. קיוויתי שהסרום יבהיר קצת את הכתמים או לפחות את הנמשים (כן, אני לא מתה עליהם). מיד לאחר המריחה הראשונה הפנים זהרו - GLOW!! באור יקרות. נוצר מראה עדין של נצנצים על העור. הסרום התייבש תוך שתי דקות ואח"כ מרחתי קרם לחות (הרגיל שלי, Hydrationist,  גם של אסתי לאודר). העור נשם לרווחה. הקפדתי יותר מהרגיל במריחת קרם הגנה על פניי כדי לא לקלקל את העבודה.. לאחר שבוע כבר ראו שינוי רב יותר-הכתמים המועטים התבהרו והאפרוריות נעלמה. לאחר שבועיים-גם מראה הנמשים בהיר יותר ומטושטש. אכן, הסרום עשה את העבודה! ועשה אותי מאושרת! אמשיך למרוח על מנת לשמור על ההישג בתקווה שיבהיר יותר את הדרוש הבהרה.
ניקוד: YYYYY (אפשר להוסיף לב שישי, הסרום הרוויח אותו ביושר).




יחד עם הסרום הושק גם  Idealist Cooling Eye Illuminator - אפליקטור בעל קצה קרמי מקרר לאיזור העיניים, לתיקון עיגולים כהים ונפיחות, בעל שני גוונים.
לא קיבלתי את האפליקטור ולכן טרם ניסיתי אותו... אולי במפגש השגרירות הבא? הלוואי.. והפעם גם צלליות בבקשה J.

והבטחות מקיימים:
שפתון אסתי לאודר מסדרת  Signature Lipstick מס' 57 Cinnamon -
אני אוהבת קינמון (עכשיו מגיעה לארץ רשת סינבון אבל זה כבר קשור לאוכל אז נעזוב את זה). אכן טעים. ריח נעים, קצת מתקתק-השם מחייב.
מחיר: לא יודעת, קיבלתי מתנה כאמור.
מרקם: חלק, רך ונעים, נמשח היטב על השפתיים עם מברשת ובלי.
צבע: קינמון, כמובן-חום רך וסתווי. מעט נצנצים. אני מעדיפה למשוח שפתונים עם מברשת שפתיים (אחרי ששנים משחתי ישירות את השפתון, אולם אחרי שלמדתי איפור מקצועי הפסקתי לפחד ממברשות-גם עיניים וגם שפתיים-והרבה יותר קל לי ככה), למרות שכך הצבע יוצא בהיר יותר. אפשר להוסיף כמובן שכבות על מנת להכהות, מי שרוצה.
המיכל המוזהב של השפתון מחורץ והמראה יוקרתי ויקר.
עמידות: החזיק מעמד לפחות חמש שעות. היטשטש יפה ובאופן אחיד.

ניקוד:  YYYYY

ותודה לאהובי על התמונות היפהפיות והמקצועיות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...