יום רביעי, 30 באפריל 2014

Soap & Glory

Soap & Glory או בקיצור סו"ת (סבון ותהילה), נוסדה בשנת 2006 בלונדון ע"י Marcia Kilgore. כאשר מוצר הדגל שלה - The Righteous Butter Body Butter - זכה לתואר חמאת הגוף הטובה ביותר בבריטניה, הפכה החברה לסופרסטאר ארצי, ובהמשך החלה להמכר גם בסניפי ספורה בארה"ב ובחנויות דראגסטור בקנדה.
לכל מוצרי החברה נראות מהממת בסגנון פיפטיז, צבעוניות קלה-בעיקר ורודה, ושמות מעלפים כמו:
Sexy mother pucker (גלוס), Pulp friction (בודי סקראב) ו-Sit tight (סרום ממצק לגוף. כן).
גם אתר החברה מגניב והסיפור מאחוריה משעשע ועמוס משחקי מילים.
קניתי שלושה מוצרים בעיר המקור, בסניף Boots ענקי. 
Thick & Fast high-definition collagen-coat mascara - מסקרה שחורה (Film noir), אשר זכתה בתואר מוצר השנה לשנת 2012 באנגליה. מתוארת כ- high definition, מעניקה נפח, עוצמה, אורך, הגדרה וכן מעגלת את הריסים. כל כך הרבה הבטחות במסקרה אחת. וגם מקיימת. חוץ מהעניין של עיגול הריסים-לא כל כך מעגלת, יותר מרימה כלפי מעלה. קלה למריחה, אינה עמידה במים (אבל גם לא נוזלת) ולכן קל להסירה גם עם סבון פנים. 
מחיר: 10 פאונד (כ-59 ש"ח), 10 מ"ל.




Lid Stuff-What's Nude - רביעיית צלליות בגוונים טבעיים. סו"ת מבטיחה עמידות של 8 שעות ללא נזילה, מריחה, היעלמות הגוון וכד'. הצלליות ניתנות לבניה בשכבות לגוון בולט וחזק יותר. אלו צלליות די גדולות, כל אחת 1.5 גרם. אין מברשת וגם לא ספוגית, והחברה מסבירה זאת בכך שבחרו לא להוסיף ספוגית זולה גם בגלל שהדבר יגרום לעליית מחיר הפאלטה, וגם בגלל שבוודאי תעדיפי לרכוש אחת נאותה יותר. יפה!

גווני הפאלטה: שורה עליונה - מימין: Pink T, משמאל: Vanilla
Pink T - צבע ניוד שבניודים, ועליו מוטבע לוגו החברה (נייס!). משמשת כצללית בסיס בלבד מאחר וחסרת פיגמנט כמעט לחלוטין. כנ"ל גם צללית Vanilla האופ-וויטית.
שורה תחתונה - מימין: Aubersheen, משמאל: Mudhoney
Aubersheen - צללית מבריקה ועדינה בגוון חום בהיר מעורבב במעין ורוד עתיק.
Mudhoney - צללית חומה בהירה בהירה ועדינה. בתמונה הגוון יצא כהה יותר משום מה.
כל הצלליות אכן עמידות מאוד מאוד, גם למעלה מ-8 השעות המובטחות, אבל... כמעט ולא רואים אותן! צריך לבנות הרבה שכבות בשביל זה. למעשה קניתי את הצלליות לאמי והיא החזירה לי אותן בגלל אותה הסיבה. למי שמחפשת גווני ניוד טבעיים עד מאוד או גווני הארה-זו הפאלטה. יכול להיות שעל עור כהה יותר הן תבלוטנה יותר, בעיקר גווני הבסיס.
מחיר: 10 פאונד גם כן. 



בתמונה למעלה השתמשתי בבהירות כבסיס וכהארה לזוויות הפנימיות של העיניים, את המבריקה הנחתי על קשת העפעפיים ול-Mudhoney מצאתי שימוש אחר לגמרי-גבות. הן לא זזו מהגבות כל היום והעניקו מראה חי וטבעי.
מישהו רואה את הצלליות?

A Great Kisser-Lip Moisture Balm - באלם לשפתיים בטעם (וריח) Chocolate Cherry - הבאלם הזה עשה לי פלאש בק רציני מאוד לילדות. כשהייתי קטנה, אולי בת 8 או 10, בן דודי האהוב חזר מארה"ב ונתן לי מתנה: מעין עפרון שבמקום עופרת יש לו שפתון ליובש בצבע חום ובריח וטעם שוקולד. זו היתה הפעם הראשונה שראיתי מוצר שכזה ומיד התעלפתי מהריח. לא יודעת אם כתבתי פעם, אבל יש לי חולשה לשוקולדים. ולסוכריות. ונחזור לענייננו. הבאלם הזה הזכיר לי את העפרון ההוא, אם כי אצל החדש המתיקות עזה יותר.
הבאלם מגיע בקופסת פח עגולה, כמו משחת נעליים.





המרקם מאוד נעים וסמיך והכמות ענקית-18 גרם.
העניין בבאלם בקופסא הוא שצריך למרוח עם האצבע (לא הגייני) או עם מברשת, וזה מסרבל להתחיל להסתובב עם מברשת בתיק. הצד החיובי-מוסיף מעט צבע אדמומי לשפתיים.
קראתי קצת על הבאלם באתר סו"ת וגיליתי שהוא עשוי מחמאת מנגו למתן לחות, חמאת משמש להגנה מפגעי מזג אויר, תרכיז רימון וכד'.
אבל לי יש בעיה איתו, למעשה בעיה עם כל באלם שאינו בליסטקס: מנפח לי את השפתיים באופן קטלני עד כאב בלתי נסבל. תאמרו-מה רע? נשים משלמות כסף רב כדי לנפח את השפתיים, ואגיד לכם: לא!!! זה נורא ואיום. השפתיים מתנפחות ומאיימות להתבקע, יש תחושה של פעימות דופק מרוב כאבים. פעם ראשונה גיליתי את זה בחו"ל, לדעתי לונדון, כשקניתי שפתון בגלל יובש בשפתיים והן התחילו להתנפח ולעקצץ. כל הטיול סבלתי וגם שבועיים אחר כך. ואז גיליתי שמוצרים עם קנמון לא טובים לי וגורמים לכך (אגב, אין לי בעיה עם עוגה עם קינמון, למשל. משהו מוזר). אבל לדעתי זה לא רק בגלל הקנמון, כי לא נראה לי שבכל באלם מוסיפים אותו... עם הזמן ניסיתי מוצרים אחרים-כמו לובלו, ד"ר מיורד ואפילו בליסטקס עם צבע, כולם גרמו לאותה התוצאה. רק בליסטקס רגיל או Repairwear intensive lip treatment של קליניק לא גורמים לי לתופעת הלוואי הזו.
מדי פעם אני מנסה באלמים חדשים ולו בגלל שאני לא אוהבת את הריח של הבליסטקס, אז החלטתי לנסות גם את הבאלם השוקולדי. טעות. אמנם לקח לו יותר זמן, אבל אחרי יומיים שוב התחילו הבעיות אז עזבתי. ממש מבאס.
מחיר: 5 פאונד (כ-29 ש"ח).

בסך הכל יצא שמשלושה מוצרים - אחד (מסקרה) שמיש לי מאוד וגם ארכוש נוסף בהזדמנות הקרובה; אחד (צלליות) פחות שמיש, יותר בעניין של בסיס לצלליות; ואחד (באלם) לא שמיש בכלל ואף גורם לנזק.
נו טוב.




6 תגובות:

  1. לא יצא לי לנסות את מוצרי האיפור של החברה, אך שמעתי שה-sexy mother pucker שיחוק!
    גם אני כמוך לא אוהבת עקצוצי שפתיים, לכן תמיד הולכת על הפורמולות ה"פשוטות" יותר שפשוט נותנות לחות. אבל המוצר בהחלט יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הקטע הוא שהבאלם בכלל לא נועד לעקצץ, הוא לא שפתון מנפח שפתיים מהם אני מתרחקת כמו מאש, אמור רק לתת לחות אבל ממש לא נעים לי איתו. אני שומרת אותו רק בגלל הקופסא היפה (שטחית או לא? חחח...)
      תודה יקירה וסופ"ש מהמם!

      מחק
  2. המסקרה נראית מקצועית לפי סגנון המברשת, לגבי עיגול וקימור הריסים, מעגל ריסים איכותי עושה היטב את העבודה לפי הנחת על מסקרה, אני אוהבת צלליות בסיס באופן כללי הכי חורשת עליהן ביום יום והן מתחסלות אצלי די מהר, מאחר שגם אני בהירה, מבינה את כוונתך עד כמה הגוונים עד כמעט בלתי מורגשים, יש לי פלטה קייצית שעד היום שוכבת חסרת שימוש, למרות שהיא מכילה גוונים נוספים כמו ירקרק, אפרסק ורדרד, חום ושמנת, הפלטה הינה שימרית אבל הגוונים כל כך עדינים עד כמעט בלתי מורגשים, לכן אין לי כמעט שימוש בה, אלא אם בא לי להראות טבעית עם טיפה מראה גם גוון קורן עדין. ליפ באלם, אכן חסרון עצום לגבי אצבע שאינה הגיינית, מברשת גם מזהמת במיוחד משימושים חוזרים, אפליקטורים עושים עבודה מצויינת רק למי יש עצבים לשלוף או לארגן אפליקטורים טו גו לכל שימוש. לגבי ניפוח השפתיים, לי אין תחושת עקצוץ, למרות שאני מכירה לא מעט שהן רגישות וחשות את הכאב והנפיחות, כנראה שיש כאלה שההשפעה עליהן לא נעימה, לי יש המון סוגים שאני לא מרגישה כלום למעט תחושת מנטול עדינה מקסימום. פוסט מצויין, מוצרים טובים, תמיד אפשר לעשות הארות ושימרים לחיזוקים, הארות וחיטובים עם צלליות הבסיס. נהניתי לקרוא ממך והמון זמן לא הייתי נגישה להגיב כידוע לך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה יקירה על תגובתך. אני מקוה שהכל בסדר. תמיד נהנית לקרוא את הערותייך.
      לגבי המסקרה-נכון, כדאי להשתמש במעגל ריסים אם רוצים תוצאה מעולה, אחרת הריסים סתם עומדים להם (אפשר גם עם כפית לעגל אותם).
      צלליות בהירות עד נטולות צבע זה בהחלט מבאס, כי חוץ מבסיס אין מה לעשות איתן, אבל אם את משתמשת בהן הרבה אז זה בסדר.
      לגבי הבאלם אפשר וצריך לנקות את המברשת אבל לא תמיד יש חשק ו/או זמן, בעיקר אם היא לשימוש עצמי, וזה באמת מעצבן להשתמש באפליקטורים. מסקנה: לא לקנות באלם בצורה שאיננה נוחה וקלה לשימוש, כלומר בקופסת פח. אכן פח! חחח...
      מקווה לקנות בקרוב עוד מוצרים של החברה.
      חג שמח!

      מחק
  3. היי ניבה, כיצד אפשר ליצור איתך קשר? האם יש לך כתובת מייל?

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...