יום שבת, 3 במאי 2014

עוגן הרם

כנראה שיש לי משיכה תת-הכרתית לעוגנים, אחרת אין לי הסבר לכך שהחולצה השניה שרכשתי הקיץ מעוטרת עוגנים, כמו החולצה הקודמת, ושתיהן מפוקס (לינק). כנראה זו דרכו של היקום - או בעצם הים - לומר לי שאני צריכה להרים עוגן ולהפליג לבד הרחק הרחק...
ואני בכלל שונאת ים.
אבל משהו בחולצה הזו מאוד נעים בעין, בעיקר השרוולים התפוחים עם הכיווצים בכתפיים. הצבע הכחול הכהה, העוגנים הלבנים בהדפס עדין ודקיק, כל כך מיוחד וכל כך אני.
קיבלתי מדודתי האהובה כרטיס דרים קארד של משפחת פוקס, אז בחרתי לי את החולצה העוגנית וגם מכנסיים אפרסקיים, שיופיעו בפוסט אחר.
תקריב של השרוול

במקום המכנסיים הלבנים המתבקשים, צירפתי מכנסיים אדומים דווקא, ואליהם סנדלים אדומים להארכת מראה הרגל (כבר כתבתי על כך שנעליים באותו הצבע של המכנסיים מסייעים בהארכת מראה הרגל). לא ענדתי שרשרת כדי לא לגרוע מהיופי של החולצה, שגם ככה מעוטרת ומשורוולת, אבל כן ענדתי צמיד פלסטיק אדום שמלווה אותי כבר שנים רבות וגם טבעת פרח כחולה.

התיק הוא שוס: תיק רחצה של אסתי לאודר. כן, כן! למה לא להשתמש בתיקי רחצה ואיפור קטנים כתיקי יציאה? בייחוד כשהם נראים ככה.

 חולצה: פוקס // מכנסיים: H&M // סנדלים: ביג טום //
תיק: אסתי לאודר // צמיד וטבעת: עתיקים

מוכנים להפלגה?










 

4 תגובות:

  1. עוגנים וכתום בעיניי זה ה-שילוב! מהמהמם

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה!
      אמממ.... זה אדום ולא כתום, אולי נראה ככה בתמונה.
      אבל באמת זה יפה.

      מחק
  2. מתה על שילוב הצבעים הזה!
    את נראית מקסים בובה :-)
    נשיקות <3

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...