יום רביעי, 23 באפריל 2014

מתחילה את הקיץ עם איפנמה

לפני מספר שנים יצא לי להגיע לרחוב יהודה מרגוזה בת"א יחד עם אהובי ומול החנות בה היינו ראיתי חנות ועליה שלט גדול: איפנמה בעיצוב ג'יזל. כך התוודעתי לכפכפים הצבעוניים והעליזים. לא ידעתי אז שיום יבוא ואצפה בכפכפים ובסנדלים מקרוב בכובעי כבלוגרית וגם אקבל זוג במתנה.
ובחזרה לעתיד-לפני כשבועיים הגעתי להשקת קולקציית הקיץ של איפנמה.
לרגל האירוע, החנות בשינקין 9 בת"א לבשה חג:

 


אפילו הדרגש ורוד ואיפנמי
 
חברת Grendha הברזילאית מייצרת 200 מליון זוגות נעליים בשנה ומוכרת אותן ב-90 מדינות בעולם. החברה דוגלת במחוייבות לסביבה ולכן ממחזרת את כל פסולת ה-PVC הנוצרת במפעלים שלה.
 
ממותגי החברה:
 
Rider - משלבים בין סגנון קלאסי לבין סגנון מודרני: לגברים-כפכפים מסורתיים עם רצועת פס רחבה; וכפכפי אצבע טרנדיים בלוק אורבני. לילדים-נעלי אצבע בצבעים זרחניים או פסטלים רכים. וגם דמויות מסרטים מצויירים.
מחירים: בין 59 ל-159 ש"ח.
 
Ipanema - קולקציות לכולם: לגברים-נעלי אצבע צבעוניות ובשילובים שונים. מידות: 41-47 ש"ח. מחירים: 69-79 ש"ח; לנשים-החל ממראה אורבני-מודרני וכלה במראה נשי-רומנטי עם תחרה. יש מהכל. מידות: 36-42. מחירים: בין 49 ל-279 ש"ח; לילדות: הדפסים עליזים בדוגמאות של לבבות, דמויות דיסני, חיפושיות, הדפסים גיאומטריים ועוד ועוד. מידות: 19-35. מחירים: בין 49 ל-119 ש"ח.

Ipanema Gisele Bundshen - מי אמר דוגמנית על ולא קיבל? מזה 9 שנים שג'יזל מעצבת לגרנדה כפכפים וסנדלים לנשים וילדות, בשיתוף פעולה עם המותג Ipanema. הקיץ יצאו שלושה דגמים מיוחדים: סנדלי Sunset וכפכפי אצבע Sunshine בעיטור פרפרים, וכפכפי אצבע Sunrise בעיטורי עלים. מידות: 36-42. מחירים: בין 59 ל-149 ש"ח.
 
Grendha - קולקציה בהשראה אתנית-צמות, חרוזים, אבנים משובצות. כפכפי פלטפורמה מול נעלי בובה מול סנדלים, מבוקר עד לילה. מידות: נשים - 36-42, ילדות - 25-35.
 
להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו, "הוק" שינקין 9 ת"א, חנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה (לינק).
 
רק תראו את הצבעוניות הזאת! אם אפשר היה לארוז את הכל to-go...
 
 
 
סנדלים וכפכפים לילדים וילדות. גם קטנטנים.
כמה מתיקות!
 
גם מנומר יש, לחובבות הז'אנר
 
לא נקפח את הגברים. אפשר היה להתפרע יותר עם הצבעים
 
לחובבות הגובה-כפכפי פלטפורמה
 

מתוק כמו גלידה

גם מזובר יש. למטה מתחבא הזוג שבחרתי
 
למרות שהתלבטתי בינו לבין הזוג הטורקיזי. בפעם הבאה

והנה הזוג הנבחר במלוא תפארתו.
בעיצוב ג'יזל כמובן
 
וגם אני במלוא תפארתי.
ג'קט: TNT // שרשרת: טופ טן // חולצה: הוניגמן
שקית ובה סנדלים חדשים: Ipanema
תודה לאורנה על הצילום.
 
לקראת פיזור אציין שהסנדלים מאוד נוחים, עשויים חומרים מתמחזרים סינטטיים, ומצורפים להם הוראות שימוש: יש לרחוץ עם סבון נוזלי ומים, לא לשימוש במכונת כביסה או מייבש, אפשר לנקות עם מברשת רכה, לא לייבש בשמש ישירה.

למי שיש כפכפים של איפנמה שיצביע!
 
 
 

 

6 תגובות:

  1. טוב, איפנמה עושים עבודה ממש ממש טובה אם הם הצליחו לגרום לי להתלהב מכפכפי אצבע! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח... טוב, קשה שלא עם כל הצבעים והדוגמאות האלה :)
      תודה יקירה!

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת את הסנדלים של איפנמה .. תמיד הם מוצאים עיצובים מדליקים וחדשים ..וואווו בחירה מצויינת של סנדל ... איך הנוחות של הזוג הספציפי הזה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. העיצובים באמת מהממים.
      הזוג שבחרתי נוח, אם כי כשמקפלים את כף הרגל יש לחץ של החלק הקדמי (של האבנים) על גב כף הרגל ואז זה לא נעים.
      תודה יקירתי!

      מחק
  3. אני בקיץ פתורה מבעיות. אני אוהבת את המותג ריף, יש לי כמה נעלי אצבע ואני כל הזמן מחליפה לפי החשק. אני פשוט לא מסוגלת לנעול שום סנדל או כפכף אחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא התנסיתי בריף אבל אני מכירה אותם. אני לא הולכת הרבה עם כפכפים, רק בבית...
      הכי כייף כשיש כמה זוגות ואפשר להחליף לפי מצב הרוח והבגדים :)
      תודה יקירתי!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...