יום רביעי, 16 באפריל 2014

ליל הסדר 2014

השנה חגגנו את ליל הסדר אצלנו. היינו 16 אנשים, נשים וטף והיה ממש שמח.
כל אחד הביא מאכלים וקינוחים לפי התמחותו. לא, לא בישלתי. אני לא מבשלת בכלל. אולי דברים קטנים-פירה, טיגון תירס וכאלה. האהוב הוא הבשלן ועכשיו תגידו-התחתנת נכון. את זה אני יודעת כבר מזמן אבל אני גולשת.
נחזור לחג. קניתי מבעוד מועד צלחות וקעריות חד פעמיות. החלטנו שהשנה לא רוצים שהאורחים יריבו ביניהם מי ירחץ את הכלים, ותמיד יהיה מישהו תקוע במטבח וזה באסה. גם ככה יש היום כלים כל כך יפים. על סכו"ם לא התפשרנו והוצאנו את הסכו"ם החגיגי-קשה לחתוך בשר בסכין מפלסטיק. הוצאתי את המפות הלבנות החגיגיות והוספתי ראנרים בבורדו עם עיטור מוזהב, והוספתי מפיות בצבע צהוב אפרוח שיתאימו.
ככה זה נראה לפני האוכל. והאורחים.
התלבטתי מה ללבוש. כמארחת קשה ללבוש חולצה בהירה/לבנה מהחשש לשלומה, לכן הלכתי על מכנסיים לבנים. החולצה לא נלבשה מעולם. נקנתה ב-NewLook כשהיינו בלונדון (לפני חצי שנה!). זה שיא שלי-לקנות בגד ולא ללבוש אותו זמן כה רב. אבל לא היה לי לאן-החולצה מבד שיפוני דקיק, בגזרת מעטפת שהחלק הפנימי שלה פתוח-כלומר חייבים גופיה. בקיץ חם מדי איתה, בחורף קר מן הסתם. הייתי צריכה אירוע שמזג האוויר ישתלב בו נהדר, וכך היה בערב החג-קריר ונעים. צבע החולצה לא יצא כל כך ברור בתמונות אבל הוא ירוק-יער מהמם.
הוספתי סנדלים לבנים להארכת מראה הרגליים. והאבזור? היה קל מדי ליפול למלכודת השרשרת הלבנה, אבל אז זה מדי מקובע, אז שברתי עם שרשרת מוזהבת המורכבת ממספר שרשראות ונסגרת עם אבזם אחד.
ואפילו הספקתי למרוח לק (אחרי הנקיונות) ולמתוח קווי אייליינר. הפעם ממש עמדתי בזמנים.
 
 
  
חולצה: New Look, לונדון // שרשרת: טופ-טן // טבעת: ספרינג //
סקיני: זארה // סנדלים: Nine West // לק: Essie-Navigate her


צילומים: הבת הבכורה
עיצוב שיער עם מחליק חדש: הבת האמצעית.
שרה יפה שירי פסח: הבת הקטנה.
תודה לשלוש המהממות שלי!



אגב, בסוף התלכלכה החולצה... צחוק הגורל.

ומה אתם לבשתם בערב החג? ואיפה אתם עכשיו? מבלים?

חג אביב שמח! אצלי האלרגיות כבר כאן.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...