יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

ארבעים הוא השלושים החדש?

היום אני בת ארבעים. 40. The big 4-0.
ואני לא מסתירה את זה. ההיפך. תמיד אחרי יום הולדת חצי הייתי כבר מחשיבה את גילי כזה של השנה שאחרי. אני גם ככה לא מרגישה בת ארבעים. לפעמים אני עדיין ילדה בעצמי. לפעמים קשה לי להאמין שיש לי 3 בנות, הלא אני בעצמי ילדה קטנה, לא?

שבועיים וחצי אחרי שנולדתי פרצה מלחמת יום הכיפורים. אמא שלי עדיין מזכירה לי איך רצה איתי ועם העגלה למקלט כשנשמעו הצפירות. מאז עברתי מלחמות, מלחמות כפולות (לבנון 1 ו-2, מפרץ 1 ו-2), מבצעים (לא, לא סיילים, מבצעי לחימה שנקראו ככה רק בגלל שאף אחד לא רצה להודות שזו מלחמה), מה לא. השלום לא נראה באופק.

עבדתי במספר מקומות עבודה, בחלקם נהניתי ובחלקם סבלתי.
למדתי במספר מקומות, חלק יישמתי וחלק לא.
יש לי תחביב שאני מתמידה בו כבר שנתיים וחבל שאי אפשר להתפרנס ממנו.
התחתנתי עם אהוב נעורי-עוד מעט 15 שנה נשואים!
אפשר להמשיך בספירת המלאי אבל מחמת עינא בישא לא אעשה זאת.

לפני גיל 30 החלטתי לעשות כמה "פרוייקטים": קעקוע, גוונים בשיער, ילדה. את כולם הגשמתי. את האחרון הגשמתי עוד פעמיים.
לפני גיל 40 חשבתי לעשות קעקוע נוסף. כבת מזל מאזניים טיפוסית לא הגעתי להחלטה איזה, והיכן, ולכן הסתפקתי בעגיל נוסף, שעשיתי שלשום, באוזן ימין, שהצטרף ל-5 העגילים באוזן זו ול-4 העגילים באוזן שמאל.
בקרוב אסתפר שוב. גוונים כנראה שלא אעשה יותר. תחזוקה רבה מדי. אבל אמשיך להחליף צבעים לפי העונות: בהיר בקיץ וכהה בחורף. לפעמים משעמום אשנה את הסדר.
גם החלטתי שהגיע הזמן לתיק של "גדולות", מאת בית עיצוב ידוע. מקוה שבקרוב זה יקרה.

אז איך מרגישים בארבעים?
אותו הדבר כמו אתמול ושלשום.
הפרצוף עדיין במקום, הזכרון עוד עובד, תיכף אוציא את המקל...

מעניין מה עושים בגיל חמישים. האם ההרגשה משתנה? אצטרך לחכות בשביל לדעת את התשובה, 10 שנים ככה.
בינתיים אני בת 40. כל היום. מחר כבר אתחיל את העשור החמישי לחיי. זה כבר נשמע יותר רציני. אולי אתבגר.









25 תגובות:

  1. מזל טוב מתוקה!!!
    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, כי מגיע לך. ושכל מה שאת מאחלת לעצמך יתגשם. אמן!!!
    וגם שתקבלי את התיק של הגדולות מבית עיצוב ידוע :-)
    את מקסימה אמיתית, מבפנים ומבחוץ כאחד (ואם לא היית מגלה לנו, לא הייתי מאמינה שאת חוגגת 40. גג 30!)
    אני שמחה שאת אומרת שלא מרגישים שונה בגיל 40. אני אחגוג יום הולדת עגול כזה בעוד שלוש שנים (אמאל'ה!!!!!) ואני בדיכאון מזה כבר מעכשיו חחחחח אז קצת (רק קצת!) מעודד לשמוע ששום דבר לא באמת משתנה.
    נשיקות וחיבוקים אהובה והמון המון מזל טוב <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד יקירה!
      איזה כייף לקרוא את דברייך. אני מקווה שגם לך גיל 40 יעבור בקלות, באמת שהכל אותו הדבר, ואפשר לקרוא לזה 30 פלוס 10 אם זה מקל חחח....
      חוץ מזה שלא רואים עלייך אז 40 זה רק מספר (עוד 3 שנים, כן?).
      נשיקות וחיבוקים בחזרה אלייך ♥

      מחק
  2. שיהיה במזל טוב!
    מניין הקינוח הטעים? נראה מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שרונה יקרה!
      הקינוח מאייסברג בהוד השרון-ופל בלגי שלא רק נראה מעולה אלא גם מרגיש מעולה, ובקיצור-טעים!

      מחק
  3. יום הולדת שמח ..אני אוהבת לאחל לאנשים שיעשו את מה שהם אוהבים ...אז גם לך אאחל שתעשי תמיד רק מה שאת אוהבת לעשות ..וגם על הדרך בריאות ,ואושר רב ....
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל יקרה!
      גם אני אוהבת לאחל את הברכה הזו-זה הכי יעיל ומהלב :)

      מחק
  4. המון מזל טוב יקירה ! ברוכה הבאה למועדון ה- 40 . אני הצטרפתי למועדון כבר לפני 4 שנים ועדיין לא מרגישה כל שינוי....:-) מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, בריאות טובה, אהבה והנאה מהדברים הקטנים שעושים אותנו הכי מאושרים ♥ לידיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה מקסימה שכמוך!
      גם לא רואים עלייך שום שינוי...

      מחק
    2. מקסימה את ! :-) תודה ♥

      מחק
  5. מזל טוב יקירה! עוד מעט אני מצטרפת למועדון ה-30, אז אני מקווה שאהיה פוריה ומלאת שמחת חיים כמוך כשאצטרף למועדון הבא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      שיהיה לך מעבר קל ופשוט ורק טוב ♥

      מחק
  6. היי יש לך עוד זמן לעשור חמישי, לא למהר הוא עוד יגיע.
    והקינוח נראה עשיר ב'קלוריות' של הנאה מכל ביס וביס...
    את עוד צעירה מכל הבחינות וכל ההזמדנויות עוד פתוחות לפנייך.
    אצלי אני כבר לא סופרת את הגיל ולא מציינת מאורע או חגיגות יום הולדת לי, המשפחה עושים קצת יותר עניין מארועים וחגיגות, אני קצת יותר מחפשת שקט ומשהו יותר אינטימי. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. דורינוש, העשור החמישי כבר כאן, מרגע שאני בת ארבעים... :)
      הקינוח היה מעולה-הזמנו וופל בלגי וגם בננה ספליט וחמישתנו לא התגברנו עליהן.
      חבל שאת לא חוגגת לך - מגיע לך! מה, את לא בנאדם? כשצובטים אותך את לא נצבטת? חחח...
      תודה מתוקה!

      מחק
  7. יום הולדת שמח והמון מזל טוב :)
    משמח לשמוע שגם בגיל 40 יש רגעים בהם מרגישים כמו ילדה קטנה, תמיד חשבתי שבגילי זה חריג ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל למה? זה הכל בראש הרי...
      אני נותנת לעצמי איזה עשר שנים להתבגר. אין ברירה, הלא.
      תודה רבה יקירתי!

      מחק
  8. איזה פוסט יפה ומרגש. מזל טוב!

    השבמחק
  9. מזל טוב מותק! מאחלת לך את כל האושר שבעולם!
    מאחלת לעצמי שבגיל ארבעים עדיין ישארו לי חלומות מגניבים כמו קעקוע (שכרגע אין לי אומץ לעשות הודות לפובית מחטים) או עגיל.
    הקינוח נראה מדהים מדהים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה פיצ'הל'ה יקרה!
      מאחלת לך בחזרה וטיפ קטן-לא להסתכל על המחט... :)
      הקינוח אכן היה מדהים וכבר בא לי עוד אחד.

      מחק
  10. מזל טוב ניבה! מאחלת לך עוד הרבה שנים של הגשמת חלומות וכיבוש יעדים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      אמן אמן :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...