יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

מסיבת התה של מיכל פיירמן

את מיכל פיירמן-אמנית רב תחומית, סטייליסטית ובלוגרית-אני מכירה כבר שנים, עת קיבלתי מתנות שעיצבה, ומאוחר יותר ההיכרות הפכה קרובה יותר. היא מעצבת מוכשרת הקולעת בדיוק לטעמי: קצת תחרות, קצת וורדים, קצת (הרבה) וינטג', ישן עם חדש. כמו שאני אוהבת.
על מסיבות התה שהיא עורכת לפני ראש השנה ופסח שמעתי כבר מזמן, ורק כעת הגעתי לכזו. 
כבר בכניסה לחצר ביתה ראיתי את ההזמנה היפה שאי אפשר לסרב לה:

נכנסתי לחצר הקסומה ומיד ראיתי את שולחן התקרובת:
מיצים מרעננים, עוגיות נימוחות בפה ומעלפות בטעמן. על השולחן השני הוצבו צנצנות ריבות, בקבוקי שמן זית, רטבים שונים ומיני קרקרים מיוחדים. על כולם אחראית נירית מ"פיין גורמה מבית טוב".
גם עולם הווינטג' ושיינדלע התארחו במסיבה.


החצר היפהפיה מקושטת חפצי נוי וריהוט אותם הייתי מספחת לביתי ברגע שמיכל לא היתה מסתכלת: ספסל אהבה טורקיזי ועליו כריות פרחוניות, שולחן וכסאות מאותו הסגנון, שולחן צד עגול ועליו אגרטל פרחים, סלסילות פלסטיק מתוקות, פסלונים ועוד ועוד. גם צעיפים התבדרו ברוח. פשוט מקסים.

ובסטודיו החגיגה נמשכת:


שכיות חמדה ממלאות כל פינה: טבעות ושרשראות מקושטות, כובעים מפונפנים, יומנים ולוחות שנה, תיקים, תמונות, קופסאות ועוד ועוד. הכל עטוף תפאורה הולמת: וילונות ורדרדים מתנופפים ברוח הקלילה, קירות צבועים תכלת וורוד, מתיקות בכל פינה. טביעת ידה המשובחת של מיכל בכל חפץ אותו היא מעצבת ומעטרת.
מקסים מקסים מקסים!


גם את הרהיטים שבסטודיו הייתי אורזת ושולחת אלי הביתה. בדיוק הסגנון שלי.


הכובע גרם לי להרגיש את מלוא האנגלופיליות שבי: קבלו תמונה-אני, מירוץ סוסים, יושבת ביציע הכבוד עם משפחת המלוכה האנגלית, כובע הולם על ראשי. מתאים לי, נכון?

ובחזרה לחצר, שם התמקמתי היטב על הספסל, למנוחה קצרה מכל היופי הזה:

גופיה: אינטימה // סקיני: פוקס // עגילים: טופ-טן
ותודה לאמא על הצילומים!

כמובן שלא יכולנו לצאת משם בלי המטרה לשמה באנו: מתנות לכולם לכבוד החג וגם קצת קשקושים לנו.

את עבודותיה של מיכל תוכלו למצוא באתר שלה (לינק) ואף לרכוש, וגם יש לה דף פייסבוק (לינק) תוסס.
את מטעמיה של נירית תוכלו למצוא באתר (לינק) וגם בדף הפייסבוק (לינק).



ולכם, קוראים וקוראות יקרים שלי, אאחל את כל מה שאתם מאחלים לעצמכם:
אושר, בריאות, הצלחה ושגשוג, גם עושר לא יזיק,
ושיהיה לכם רק טוב!
נשיקות 




4 תגובות:

  1. איזה יופי של פוסט :)
    שנה טובה ומתוקה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעלי!
      שתהיה לך שנה נהדרת:)

      מחק
  2. כל כך מהמם, שאני כבר כמה זמן לא יודעת מה לכתוב, אין לי מלים לתאר את היופי והנועם שהמקום החמים משדר. איזו יופי של חוויה שביקרת שם, אני יכולה לגור במקומות, בתים או חנויות כאלה, פשוט גם להתמקם ולשים ראש ולהרגע. כמה פעמים אמרתי למקומות שאני מוכנה לגור או לישון שם, בגלל כל מה שיש להם. אמממ... גמאני רוצה. :D

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה שאת מקסימה!
      באמת נעים ורגוע שם, ויש הרבה דברים שהייתי מאמצת לבית שלי...

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...