יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

Estee Lauder-Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II


אני משתמשת בסרום המקורי כבר כמה שנים ומאוד מרוצה, וגם זכיתי להתנסות בסרום לעיניים מאותה הסדרה, שיצא ממש לא מזמן (לינק), ולאחרונה זכיתי בפעילות פייסבוק בהתנסות בסרום המחודש של אסתי לאודר. מאוד סיקרן אותי לדעת מה השתנה הסרום הזה מהסרום הקודם.
ובכן.
לדברי החברה, הסרום מסייע לתהליכי תיקון טבעיים של העור המתרחשים בלילה (מכאן ה-night repair). לא אלאה אתכם בהסברים ביולוגיים-כימיים אודות הטכנולוגיות בהן השתמשו לפיתוח המוצר, רק אציין שהרכיבים מיועדים להפחתת מראה נזקים סביבתיים והזנה מתמשכת בלחות, שזה בעצם מה שאנחנו הכי צריכים.
החברה ערכה ניסוי מקיף בקרב 1,000 נשים בעלות סוגי וגווני עור שונים מרחבי העולם לבחינת ההיבטים הקליניים, התחושתיים והבטיחותיים של התכשיר. 
הסרום מתאים לכל סוגי העור, ויעילותו מוכחת בכל קבוצה אתנית. נטול שומן ובושם, אינו מעורר אקנה, נבדק על ידי רופאי עור ועיניים. 

מחיר: 30 מ"ל -  450 ₪, 50 מ"ל -  620 ₪.
אריזה: זהה לאריזת הסרום המקורי-בקבוק חום מפלסטיק עם כיתוב מוזהב ויוקרתי, כשבפקקו טפטפת להוצאת כמות מדודה המספיקה לפרצוף שלם.
מרקם: דמוי משי, חלק, נוזל מעט סמיך, צהבהב, ריח מתקתק.
הוראות שימוש: למרוח על עור פנים נקי, ומעליו קרם לחות.
ההבטחה: תיראי כאילו קמת משינת לילה רעננה! העור צח, רענן, בעל מראה צעיר... הסרום משקם את העור מבפנים ומתקן נזקי עבר, נזקי אוזון וסביבה, מתקן נזקי גיל נראים לעין-קמטים, קמטוטים ומראה עור עייף ולא אחיד.
מבחן התוצאה: התנסיתי בסרום במשך יותר משבועיים. המרקם והריח זהים לאלו של הסרום הראשון. גם התחושה על העור זהה: העור חלק ונעים למגע, רך, הסרום נספג די מהר. בימים של פחות יובש אני גם לא מורחת מעליו קרם לחות כדי שלא יהיה לי כבד מדי בלילה. כשיש יותר יובש אני משתמשת ב-Hydrationist, גם כן של אסתי לאודר (אוהבת סטים בטיפוח, לא בבגדים) - כתבתי עליו בעבר (לינק).
יש תחושה קלה של מילוי קמטוטים אבל הקמטים נשארו כשהיו. מראה העור מצויין-קורן אך לא מבריק, אחיד ובריא. בקיצור: אני לא כל כך יודעת מה השינוי אבל רע הוא לא. הסרום עושה טוב לעור, לא נסים ונפלאות (אני כבר לא מצפה לכאלה), אבל מארח יפה את קרם הפנים שנמרח מעליו, לא כבד, נעים וריחני.

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות מובחרות.



משפחת ANR-מימין: סרום פנים מקורי, באמצע-סרום לעיניים, משמאל-סרום פנים מחודש




2 comments:

  1. אהבתי את הסקירה, מרענן לקרוא על הסרום הזה באופן שעושה דה-מיסטיפיקציה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      אני תמיד כותבת את דעתי הלא-משוחדת :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...