יום שישי, 6 בספטמבר 2013

חולצה בהחלפה

החולצה השלישית שקניתי בהוניגמן היתה טוניקת-גופיה שחורה עם ניטים (על חולצות מס' 1 ו-2 תוכלו לקרוא כאן וכאן). קניתי לה טייץ ב-S. Wear ולבשתי אותה בדיוק פעמיים. עוד בטרם הספיקותי להצטלם איתה, היא יצאה חרבה מהכביסה: ניטים נפלו ממנה ונותר רק הדבק על החולצה. אלו ניטים מהסוג שמדביקים ולא עם שפיצים שדוקרים את החולצה. ניגשתי לחנות ולשמחתי לא שאלו שאלות (אם כי גם לא התנצלו) ומיד אמרו לי לקחת חולצה אחרת (האם זה אומר שהיו עוד מקרים כאלה?).
החולצה עלתה 60 ש"ח ומאחר ולא רציתי להוסיף עוד כסף חיפשתי חולצה אחרת בסכום זה. כבר כמעט לא נשאר מבחר, וממה שהיה לא היו במידה שלי. לבסוף מצאתי אותה: כסופה, מחוררת, חצי שרוול, אוורירית וחגיגית. אמנם רציתי חולצה שאוכל ללכת איתה לעבודה וזו חגיגית מדי, אבל לפחות שיחקתי אותה לראש השנה. נשארה חולצה במידה 5 בלבד, אבל לאחר שמדדתי אותה הבנתי ש-5 זה רק מספר-היא התאימה לי בדיוק.
בערב החג, אותו חגגנו אצל אחותי, לבשתי את חולצת הסריג, מתחתיה גופיה בצבע עור, הוספתי מכנסיים לבנים למען החגיגיות של הערב וסנדלים לבנים. התלבטתי לגבי האבזור: שרשרת ארוכה שתיפול עד הבטן? שרשרת בצבע מנוגד או משהו רגוע יותר? ואולי בכלל עגילים ארוכים? אכן התלבטות קשה. בסוף נזכרתי בשרשרת המיוחדת שדורי צ'נגרי עיצבה לחתונה שלי והשילוב היה מושלם-הנצנוץ של אבני הסוורובסקי שיקף את חוטי הסריג הכסופים, והאבנים בצבע הבורדו הוסיפו מעט מגע של צבע.

אך תחילה מראה השולחנות בעיצובה של אחותי, שמקפידה תמיד על הפרטים הקטנים: תפוחונים, פרחים לבנים עם עלים ירוקים, נרות בכוסות כסופות (מתאים לחולצה שלי!), מפיות פרחוניות ומפה לבנה וחגיגית.


והנה אני במראה ראש השנה חגיגי-מטאלי אך רגוע, כאשר גם האיפור בהתאם-צלליות כסופות-שימריות, שפתון ורוד, סומק ורדרד:





חולצת סריג-הוניגמן // סקיני-זארה // סנדלים-Nine West
שרשרת-דורי צ'נגרי // שעון-רוית לוי // קלאץ'-Accessorize London


מקווה שביליתם בחג והתחלתם את השנה ברגל ימין!








4 תגובות:

  1. מקסים לך! אני אוהבת שילוב בין לבן לאפור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה פיצ'ה!
      גם אני אוהבת את השילוב, הוא רגוע ולא ניגודי מדי כמו שחור ולבן.

      מחק
  2. החולצה החדשה מקסימה! לא ראיתי את הראשונה שהלכה לעולמה אבל נראה לי שהרווחת :-)
    האאוטפיט מקסים. אהבתי את שילוב הצבעים והשרשרת.
    שנה טובה ומלאה בכל טוב יקירה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד!
      כן, בהחלט הרווחתי. החולצה הראשונה היתה פשוטה והחדשה אלגנטית ויפה.
      שנה טובה ונהדרת ♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...