יום שבת, 14 בספטמבר 2013

לנצח 21

בתור לא-תושבת תל אביב, אני מגיעה לקניון עזריאלי רק לעתים רחוקות. כך יצא לי להגיע לחנות Forever 21 שסיקרנה אותי זמן מה. זה היה לפני כשנה, ויצאתי משם עם חולצות מתנה לאהוב. בפעם השניה הגעתי לפני כחודשיים ואז כבר חיפשתי חולצות עבורי. רציתי חולצות לא יקרות אך מקנות מראה אלגנטי ויאה לעבודה (כן כן, עוד לפני הוניגמן ו-3 החולצות). החולצה הראשונה שנבחרה הינה בעלת צבע מיוחד ונעים, מנטה/פיסטוק או ווטאבר, כל פעם ממציאים דברים חדשים: ירקרק בהיר, טוניקה ארוכה ונשפכת, שחלקה האחורי ארוך יותר מהקדמי, כבר כתבתי שאני אוהבת את המראה הזה, כפתורים (חבויים) לכל אורכה ואף כיס קטן. כמובן שצריך ללבוש גופיה למטה ואת זה אני פחות אוהבת, אבל היא שקופה אז אין ברירה.
בארוחת החג בראש השנה שנערכה אצל הדודה של אהובי, לבשתי את הטוניקה למראה חגיגי. ציוותתי לה את מכנסי Yoop האהובים בצבע חול, עליהם אני חורשת באירועים חגיגיים (לינק), סנדלי סקופ ירוקים (לינק), שעון-רוית לוי, שרשרת טופ טן מנצנצת שמצד אחד לא נראית יוקרתית ומצד שני פעם הלכתי בקניון ענודה בה וזכיתי למחמאות מנשים זרות, אז אי אפשר לדעת. הוספתי חגורה שקניתי גם כן ב-F21 (זה ממש חתרני העניין הזה של קיצורים) בצבע מוזהב-מנצנץ ויצאתי לדרך.
הלוק המתקבל עדין, חגיגי אך לא מדי-מתאים לארוחת צהריים, וגם מאוד נוח-הטוניקה אוורירית, המכנסיים גמישים ולכן אפשר לאכול לתוכם, ואם לוחץ עם החגורה אפשר להסירה ועדיין להשאר חגיגיים. מי צריך יותר מזה? ממש לא חובה שמלה. 
באותו הביקור ב-F21 קניתי גם חולצה נוספת ושרשרת, אבל על כך בפוסט אחר. לא מערבבים שמחה בשמחה.
ואם מדברים על שמחה, אני לא כותבת מילה על יום הכיפורים, סליחות, צומות וכו', מהסיבה הפשוטה שהבלוג הזה לא עוסק בנושאים כאלה, גם לא בפוליטיקה, דעות (רק שלי ורק בעניינים שברומו של עולם כמו האם שפתון כתום מתאים לי, וכאלה), מלחמות וכד', על כך אני כותבת בבלוג השני שלי שבעולם המקביל.



לק: Essie-Navigate Her (לינק)







ועד שניפגש בעולם המקביל, גמר חתימה טובה!



10 תגובות:

  1. הצבע מקסים עליך וזה לא בא בקלות... עליי למשל הוא חיוור מאוד. אהבתי את הגזרה המחמיאה והכפתורים החבויים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שפנפנה!
      יש לי גם סריג מנטה ונראה לי שיהיו לי עוד בגדים בצבע הזה, הוא פשוט מהמם.

      מחק
  2. אני כל כך אוהבת צבע מנטה! לחלוטין אחד האהובים עליי והוא מחמיא לך ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      גם אני אוהבת...

      מחק
  3. מראה יפייפה ועדין,החגורה מאוד מוסיפה והשרשרת מדהימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      החגורה באמת מוסיפה. הלכתי פעם אחת בלי והחולצה נראתה רחבה ומשמינה.

      מחק
  4. אני מודה שקשה לי עם חנויות כ"כ גדולות, אבל את הצלחת עם המראה שיצרת!
    אני מאוד אוהבת את הצבע הזה, וכמו ששאנטי כתבה, הוא לא לכל אחת, ועלייך הוא בול.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הולכת לאיבוד בחנויות גדולות, לכן אני מדלגת ולא עוברת בכל הקולבים, רק מה שתופס לי את העין... :)
      תודה פיצ'ה יקרה!

      מחק
  5. אני פשוט אוהבת את פוראבר 21, אופנתי וזול להפליא :)

    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד לא החלטתי אם אני אוהבת את החנות, אבל אופנתי וזול בהחלט...

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...