יום שבת, 30 במרץ 2013

A Woman's Prague-Ative-O.P.I

כשפתחתי את החבילה שהגיעה בדואר חשבתי לעצמי תחילה: אויש, מה זה הצבע הזה? אמנם מבריק ומנצנץ כמו שאני אוהבת, אבל נחושת? ולי הצהובים לא מתאימים כל כך לגון העור. אבל כשראיתי את השם של הלק -
A Woman's Prague-Ative (המילה Prague בתוכו, ואני אוהבת את פראג, למרות שכמובן לא זו הכוונה) כבר התאהבתי, ואחרי שמרחתי גם הבנתי שלא תמיד יש אהבה ממבט ראשון, לפעמים זה קורה ממריחה ראשונה. וכך קרה. מרחתי שכבה ראשונה, וגם שניה, ללא לק בסיס (כדי לבדוק את הלק as-is, ללא התערבות גורמים חיצוניים) והצבע נראה לי ממש מדליק. זאת זכותי! תוכלו לשפוט בעצמכם:

הסלוגן המתווסף לשם הוא !I'm changing this shimmery copper for...never mind
אני משנה את הנחושת המנצנצת ל...- לא חשוב!

הלק משתייך לקולקציית אביב-קיץ 2013 של חברת O.P.I, לה 12 צבעים בהשראת הסגנון האירופאי 
Euro Centrale. בקולקציה גוונים מתכתיים זוהרים מול גוונים בהירים וקיציים. שילוב של ישן וחדש, קלאסי ומודרני. כמו אירופה, בעצם. אינם מכילים DBP, טולואן, או פורמלדהיד.
מחיר: 65 ש"ח. 15 מ"ל. להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.
צבע: מעין נחושת-כתמתם עם נצנוצים עדינים ומבריקים.
המריחה מאוד קלה, המברשת רחבה כנהוג בחברה, הייבוש מאוד מהיר, להפתעתי. ההסרה קלה אף היא ואין צורך לשפשף באגרסיביות את הציפורניים. התאכזבתי לראות את הלק נסוג בקצות הציפורניים לאחר יומיים בלבד. במחיר כזה ציפיתי שיחזיק יותר (הלק השני שלי של O.P.I, אותו סקרתי כאן-לינק!-החזיק מעמד עד אין קץ בערך, ואז הורדתי אותו כי רציתי לגוון כבר). עם לק בסיס זה יחזיק יותר. הצבע אכן מדליק ונראה לי שמתאים לי, למרות החשש הראשוני.
מה דעתכם?







כמובן, אם לא היה ברור, הלק התקבל מהחברה לסקירה.











10 תגובות:

  1. במבט ראשון זה נראה שהלק בכלל בגוון של זהב.. בלי קשר, הצבע שלו מהמם, לי אישית הרבה פעמים קשה למצוא לק בגוונים המטאליים כי היד שלי בהירה מידי, אבל עלייך הוא נראה ממש מתאים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא יותר כתמתם מזהב.
      אם את בהירה-כמוני-כדאי לך לנסות, אולי זה יצליח!
      שבוע טוב

      מחק
  2. מהמםם לדעתי ומאוד מתאים לך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רותי☺
      שבוע טוב

      מחק
  3. ניבל'ה הלק מקסים.
    יש לו צבע ממש מיוחד, אני אישית עוד לא ראיתי כזה אצל אף אחת מהחברות...
    היד שלך בהירה והוא נראה עלייך נהדר!
    תתחדשי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בובה.
      הצבע באמת מיוחד☺

      מחק
  4. ממש יפה, תתחדשי:)

    השבמחק
  5. גוון מיוחד משדר יוקרה ואלגנטיות. אני חושבת שדווקא הצבעים החמים האלה הכי יפים לך, במיוחד בגלל שאת בהירה, זה הרבה יותר מודגש והולם אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת, זה מוזר, כי למשל תכשיטים מזהב לא כל כך מתאימים לי בגלל שאני "קרירה", יותר מתאימים לי תכשיטי כסף. אולי בציפורניים זה שונה. כשאני חושבת על זה יש לי גם לקים כסופים/הולוגרפיים שלא כל כך מתאימים לי, הם חיוורים מדי.
      מסקנה: בציפורניים כן, בתכשיטים לא. מזל שאני גם אוהבת תכשיטי כסף יותר מזהב☺
      חג שמח !

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...