יום שבת, 2 במרץ 2013

שבת של יום הולדת

היום חגגנו לקטנה שנתיים, באיחור של חודש וחצי. מחלות, עניינים. לא נורא. בגיל הזה עוד לא אומרים: "נו, מתי? למה לא חגגתם לי?".
אתמול חגגנו לה בגן והיה מאוד שמח-כלי נגינה, שירים, תרו-תרועה, עוגה וחטיפים.
היום האוכל היה קצת יותר בוגר, ומאמציו של האהוב נשאו פרי כי לא נשאר כלום, למרות שמאוד בניתי על זה שיישאר למחר. ניאלץ להסתפק בדברים אחרים. את הנרות כיבינו יחד, השמלה היתה אדומה וחגיגית, בלי גרביונים כי היה חם.
שמתי לב שהבלוג קצת נוטה לכיוון הטיפוח יותר מהאופנה וקצת הזנחתי תחום זה, לכן החלטתי לשים יותר דגש על פוסטים אופנתיים, כך יצא שהנחתי לאהוב מצלמה ביד ואמרתי לו: צלם (עושים פה חיים)! אז הוא צילם. קצת קשה לי עם פוזיציות מיוחדות, בייחוד כשזה בגינה הביתית (בפעם הבאה אצטלם על המגלשה של הקטנה), אבל יצא די חביב לדעתי.
מה לבשתי?
סריג סלדין שאחותי ובעלה קנו לי ליום ההולדת בשנה שעברה בחנות האהובה עלי אמה (כתבתי עליו כאן - לינק! - אבל טרם ראיתם אותו עלי). אי אפשר לצרף שרשרת לקישוט צוואר שכזה, הוא עומד בזכות עצמו, ולכן התקשטתי בצמיד ירקרק שאין לי מושג מאיפה הוא. היתה תקופה שהייתי הולכת המון עם צמידים, אחר כך בכלל לא, ועכשיו מנסה מדי פעם שוב. המכנסיים חדשים, מ-Yoop. קניתי מהדגם הזה בצבע כחול רויאל לפני כמה חודשים (נראו לראשונה כאן-לינק!-ואחר כך שוב כאן-לינק!), וכעת קניתי בצבע אפור-עכבר. הם קצת קצרים באורך אבל דווקא מצאו חן בעיני ככה-יפים גם עם מגפיים וגם עם נעלי בובה. הגרביים עם הלבבות הגיעו מטופ-טן, והאוקספורד-מגזית (נראו לראשונה כאן-לינק!-ואחר כך בעוד כמה פוסטים, בגלל שאני חורשת עליהן כבר כמה שנים, אלה למעשה הנעליים הכי בשימוש אצלי).
האיפור בכללי: צלליות ברונזה מפאלטת Jolie cosmetics (לינק!), שפתון לנקום מסדרת I'm in love (לינק!).







מנוחת הלוחמת או שרציתי שתראו את הצלליות?



שיהיה לכם שבוע אביבי ונעים!















14 תגובות:

  1. אנחנו שותפות לגרביים :) יש לי כאלה בשלושה צבעים!
    אוהבת עליך את מראה הקז'ואל. קולי והולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הגרביים באות בשלישיה. מגניב☺
      תודה יקירה!

      מחק
  2. מזל טוב לקטנה וגם לכם כמובן!
    כל פעם אני מתאכזבת מחדש שאת לא "חושפת" את הבנות (למרות שזה לגמרי מובן!!) פשוט אני כבר סקרנית לראותן. בטח הן מקסימות כמו אמא ומתוקתקות גם כן :-)
    נשיקות מהממת את נראית נפלא!
    מזל טוב ושבוע מקסים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אראה לך את התמונות שלהן כשניפגש...
      תודה רבה רבה ושבוע נהדר☺

      מחק
  3. מזל טוב לקטנה, באיחור של חודש וחצי כמובן (:

    תספרי לנו כשהיא תגיע לגיל שהיא תוכל לשים לב לאמא האופנתית שלה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה!
      בינתיים הגדולות שמות לב ומעירות הערות בונות☺

      מחק
  4. מזל טוב לקטנה :)


    אהבתי מאוד את השפתון הוא מאוד מתאים לך ויש לו גם שם פיצוצי :)
    מאוד אהבתי את הסריג סלדין . עיצוב של פרחים כצווארון יכול להיות כלכך לא לטעמי אבל הסריג כלכך יפה ובטוב טעם. מתנה שווה :)

    יעלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעלי!
      גם אני לא מתה על פרחים אבל כאן השילוב באמת מקסים ועדין.
      שבוע מקסים☺

      מחק
  5. השפתון של לנקום מהמםםםםםםם.... עם מכנסיים בגזרת 7/8 או שלושת רבעי וכל שאר השמות של הלא ארוכים ולא קצרים, הכי מחמיא להם נעלי בובה שטוחות עם גרבי קרוסוליות אטומות או שקופות. אני קצת שמרנית לגבי צבעי מכנסיים כמו צבעי בייסיק (שחור/כחול נייבי/לבן/קרם וכאלה...). החולצה מדהימהההה ביופיה. והנוף של החצר מלאים בשמש ואור, איזה כיף לך עם הבית הפרטי, גם אני רוצה, רק במרכז צפוף וממש גרים עם כל השכנים בבניינים המקבילים, ככה שזה חלום לחזור לבית עם חצר כמו שהיה אפשרי פעם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דורין☺
      גם אני גרה די במרכז, וגם לי יש שכנים צפופים, אבל מצליחה למצוא את השקט בחצר(כשכולם ישנים, כמובן). זה באמת חלום, למרות שיש גם חסרונות "קטנים" כמו נחשים, עכברים, יתושים ועוד ועוד.

      מחק
  6. כתבתי תגובה אך נראה לי שהיא נמחקה....המון מזל טוב! הופעה מקסימה הבאת פה. גם האיפור מאוד יפה....לא, את יפה !

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר, כבר כתבו לי שלא הצליחו להעלות תגובה. התגובות בבלוג עולות אוטומטית ללא אישור אז זה באמת מוזר.
      בכל אופן, תודה שכתבת שוב ותודה על המחמאות. את מקסימה☺

      מחק
  7. באיחור קליל (המזל טוב האחרון) מזל טוב!
    יפה לך המראה והייתי בכיף מתיישבת על הנדנדה הזו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ואת מוזמנת תמיד☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...