יום שלישי, 26 במרץ 2013

ליל הסדר 2013


מאוד התלבטתי מה ללבוש לליל הסדר, וגם כתבתי את זה בדף הפייסבוק של הבלוג: האם ללבוש בגד לוחץ כדי לא לאכול יותר מדי ולהתבאס אחר כך, או ללבוש בגד משוחרר כדי לאכול יותר מדי ולא להתבאס שלא אכלתי?
שלא כהרגלי, הגעתי ממש עד הדקה ה-90 נטולת החלטה. לא היתה לי הברקה לבושית, כן היו לי מספר בגדים חדשים שקניתי לראיונות עבודה שיהיו.
לבסוף נפל הפור (כן, אני יודעת שפור שייך לחג אחר): שילוב של שחור ולבן.
מעשה שהיה כך היה. כשיצאתי עם גיסתי הקנדית לתור אחר דברים מעניינים בקניון (סיפרתי לכם על כך כאן – לינק!), היא הגיעה לביתי לבושה כך: חולצת פסים רחבים בצבעי שחור-לבן, חגורה חומה רחבה, ג'ינס לבן בעל גזרה ישרה וכיסים אחוריים עם "מכסים" משולשים וכפתורים גדולים, וקבקבים שחורים עם עקבי שעם. כבר סיפרתי לכם שסגנון הלבוש שלה מאוד מוצא חן בעיני, והפעם נדמה שהיא קלעה לדילמה שלי: כבר זמן רב אני מתלבטת אם לקנות ג'ינס לבן. מצד אחד, זה מאוד יפה ללבוש בקיץ ג'ינס לבן, הוא מתאים לכל דבר, ויכול להיות גם חגיגי וגם יומיומי; מצד שני יש לי תינוקת. אז אולי ג'ינס לבן לזמנים שאני לא עם התינוקת? שאלה טובה. מצד שלישי (אני יודעת שאין דבר כזה, אבל זהו שיקול נוסף), לבן זה משמין. טוב, לא ממש משמין, רק מדגיש את החסרונות. מה שאומר שצריך למצוא גזרה ממש טובה, כך שסקיני לא בא בחשבון עבורי.
שאלתי את הגיסה היכן קנתה את הג'ינס והיא לא זכרה, רק ידעה שהיה בסייל. לא כל כך עזר לי אלא רק גרם לי לקנא אף יותר.
יצאנו לקניון והתחלתי לחפש אחר הג'ינס הלבן המושלם. חרשתי את הרשתות הגדולות והידועות. חוק נוסף שהיה לי: שיעלה פחות מ-200 ₪, עדיף לכיוון ה-150 ודרומה. גם חשבתי על כך שאם המידה הרגילה שלי לא תתאים לי ואאלץ לעלות למידה גדולה יותר-אוותר. אכן, משימה קשה עד בלתי אפשרית.
מהקניון חזרתי ללא ג'ינס לבן אך עם חולצות. גם טוב.
לאחר מספר ימים יצאתי עם בנותי לקניון אחר, כדי לקנות להן בגדי קיץ. גם להן מגיע. המשכתי במסע החיפושים ועדיין לא מצאתי. הג'ינסים הלבנים שראיתי היו סופר סקיני שאי אפשר לנשום איתם, וחלקם גם שקופים בצורה מביכה מאוד-סימן שאינם ג'ינס אלא סתם כותנה עם לייקרה.
לבסוף חשבתי על כך שישנן 2 רשתות בהן טרם ביקרתי: זארה ומנגו. בשנים האחרונות די הדרתי רגלי מהן מאחר והמחירים עלו בטירוף והמידות קטנו בטירוף. אבל הפעם החלטתי לקחת סיכון ונכנסתי לזארה. אגב, עדיין יש לי את הבגדים הראשונים מחנות זארה הראשונה שנפתחה בארץ, לדעתי בקניון רמת אביב ותקנו אותי אם אני טועה: מכנסיים שחורים עם פסים דקיקים לבנים, חולצה גברית לבנה וג'קט שחור. אבל אני גולשת. בקיצור, לפתע קלטו עיני ג'ינס לבן שעל הקולב נראה כלבבי אבל היה כתוב עליו slim. למי שלא יודע, הכוונה לצמוד, aka סקיני. לרגע חשבתי לוותר אבל משהו קרא לי למדוד בכל זאת. המידה הרגילה שלי לא עלתה עלי אז נאלצתי לנסות מידה גדולה יותר. הגזרה היתה צמודה אך לא נדבקת, כלומר התאימה באופן יפה לגזרה שלי, והמחיר-150 ₪. הבד נמתח ולא שקוף. כלומר, רוב הנתונים התאימו לחוקים שלי, פרט למידה, אבל כבר הייתי שבויה אז וויתרתי על עיקרון מטופש זה. ובכך באה לידי ביטוי השפעתה הברוכה-ללא ידיעתה-של גיסתי היקרה. תודה!
ובמעבר חד לליל הסדר: מכנסיים-יש. איזו חולצה? החלטתי ללבוש את אחת החולצות שקניתי. מצאתי אותה בגריפ, היא עשויה ויסקוזה דקיק וקליל (ולכן יש צורך בגופיה-כאן לבשתי גופיה בצבע ניוד, לדעתי גם גופיה צבעונית תתאים לאאוטפיט אחר), שרווליה עד המרפק, היא שחורה בעלת נקודות לבנות, יש לה כיסויים של כיסים באיזור החזה אך ללא כיסים, יש לה כפתורים לכל האורך והשוליים עגלגלים, והשוס: צווארון תחרה כאילו וינטג', כמו שאני אוהבת. יש גם הפוכה-לבנה עם נקודות שחורות, ודי התלבטתי, אך השחור ניצח. זה מצחיק אבל דווקא בקיץ אני יותר אוהבת ללבוש שחור לבן ובחורף אוהבת צבעוני. כזאת אני.

את שולי המכנסיים המעט-ארוכים הכנסתי פנימה ונוצרה צללית אף יותר ארוכה.
הוספתי סנדלי פיפ-טואו בשחור-לבן, הראשונים שלי, אותם קניתי ברנואר לפני חמש או שש שנים.


צמיד לבן-מוזהב על פרק היד, עגילים כסופים-לבנים וזהו. כמובן שאי אפשר ואין צורך להוסיף שרשרת-הצווארון הוא השרשרת.


עליונית לבנה שהיתה של אמא שלי ועברה אלי-נלבשה בדרך חזרה כי היה קר.



ואפילו יצאתי בשלום מארוחת הסדר-רק עם כתם קטן אחד על המכנסיים! יש תקווה. הג'ינס לא לחץ כי הבד גמיש ומתרחב מעט, וגם לא זללתי בחוסר הכרה.
נקודה קטנה לסיום: ביום שהגיסים חזרו לקנדה, גיסתי אמרה לי שנזכרה שקנתה את הג'ינס שלה באמריקן איגל. 
So close!


8 תגובות:

  1. חג שמח יקירה!
    איזה אאוטפיט חגיגי ויפה! וגם טרנדי "על הדרך" :-)
    אני בשוק מהג'ינס הלבן והמהמם שלך! אני מחפשת אחד כזה כבר מלא זמן ולא מוצאת. רובם צמודים מדי ו/או שקופים מדי (יש לי דרישות די דומות לשלך בעניין הזה!).
    הייתי בזארה ולא ראיתי את החמודי הזה שלך!
    תודה על העדכון, אני מיד קופצת לביקור בסניף הקרוב לביתי :-)
    דרך אגב, שמת לב שבזמן האחרון יש לנו "דודה" לאותם פריטים אופנתיים?! גם חולצת הג'ינס ועכשיו הג'ינס הלבן... מעניין מה יהיה הפריט הבא :-)
    נשיקות מתוקה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      מקווה שתמצאי ובקרוב.
      אפשר להגיד רק דבר אחד: great minds think alike.
      אני חושבת על הפריט הבא, אודיע לך☺

      חג שמח לך ולמשפחה ונשיקות♥

      מחק
  2. המראה הסופי מקסים ואהבתי מאוד את החולצה. הייתי מוותרת על הג'קטון כדי לא לאבד את הדיטיילס היפים שלה. חג שמח יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      נכון, לבשתי את העליונית רק כשיצאנו חזרה הביתה כדי לא לאבד מהיופי ☺
      חג שמח גם לך יקירתי!

      מחק
  3. החולצה מקסימה, אבל אני עדיין לא מצליחה להביא את עצמי לשים "סלים" או איך שקוראים להם, פשוט מרגיש לי לוחץ ולא נוח, אבל את נראית טוב איתם, אז תהני מהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'ינס הזה הוא די לייקרה והרבה פחות דנים, אז הוא גמיש ורך-עובדה שאפילו הצליח להתרחב קצת.
      תודה רבה!

      מחק
  4. ניבה את מהממת כרגיל! אהבתי מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      זה מחמם את לבי.
      חג שמח♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...