יום שבת, 16 במרץ 2013

שמלת הג'ינס שלי

מזה זמן מה אני שוקלת לקנות שמלת ג'ינס. ראויה. כזו שיכולה לשמש ביום קריר וגם באירוע קליל, עם שדרוג של תכשוט מתאים או נעליים מקפיצות הופעה.
חיפשתי וחיפשתי, עד שראיתי בעתון הפקה עם שמלת ג'ינס של תמנון (אתם כבר זוכרים שזו החנות המועדפת עלי, נכון?). הצבע והגזרה מצאו חן בעיני, וגם המחיר-140 ש"ח. אז ניגשתי לחנות. מצאתי אותה תלויה על קולב, דקיקה וענוגה, ולה שורת תיק-תקים לכל האורך, שרוולים ארוכים-רק בבית אחרי הכביסה גיליתי שאפשר גם לקפל אותם לתוך רצועה עם סגירה, וכך לקבל שרוול קצר יותר. במתניים יש כיווצים להדגשת הגזרה, ובצידי הגוף כיסים. גם על הישבן יש שני כיסים. הגזרה-ישרה על הגוף ומתרחבת מהמתניים. בדיוק כמו שאני אוהבת! ואפילו הצווארון נחמד-צווארון סיני מעוגל. הצבע-כחול עם מעט שפשופים. כשהסתכלתי על המחיר בכלל נפלתי-50 ש"ח בלבד! מדדתי ולקחתי.
בינתיים הספקתי ללבוש אותה לאירוע בריתה של קרובת משפחה. ציוותתי לה את השרשרת מקסטרו שקיבלתי תמורת נקודות וענדתי לחתונה של אחי (לינק!), ואת מגפי מרי פופינס שלי שקניתי באירוסולס (לינק!). התיק מגולף, המעיל מ-Promod, פראג (לינק!) והחגורה מ-Twentyfourseven. קצת מראה של בוקרת, אבל זה היה בפורים וביקשו להתחפש, אז התחפשתי. 
עכשיו אני במסע חיפושים אחרי חולצת הג'ינס האולטימטיבית. יש המלצות?














4 תגובות:

  1. השמלה ממש יפה והמחיר ממש בדיחה.
    תתחדשי מתוקה! אני בטוחה שתיהני ממנה.
    גם אני בחיפוש אחר חולצת הג'ינס המושלמת כבר תקופה ורק לפני יומיים "התפשרתי" על אחת זמנית ממחלקת הגברים של H&M. אחרי שלא מצאתי בדיוק מה שאני רוצה בשום חנות (יש לי מלא דרישות מהחולצות שלי חחחח), פניתי לחפש באגפי הגברים של החנויות בהן אני מבקרת. ב- H&M מצאתי בדיוק מה שאני מחפשת אבל בגלל שמדובר במידות של גברים היא קצת גדולה עליי. זו הסיבה שאמרתי ש"התפשרתי". אבל אם לא אמצא אחת במידה מתאימה יותר, זו תהיה כנראה חולצת הג'ינס שלי לתקופה הקרובה :-)
    אז כמו שאת מבינה, לצערי אני לא יכולה להמליץ לך איפה לחפש את האחת שלך אם כי מהשיטוטים אני יכולה לומר שיש עכשיו בכל הרשתות המוכרות חולצות ג'ינס יפות (רק לא עומדות בדרישות המחמירות שלי חחח) אולי בשלך הן יעמדו...
    נשיקות מתוקה ושבוע מקסים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, גם הדרישות שלי מחמירות...☺
      אבל באמת ראיתי בכל מיני רשתות, אני צריכה לבדוק אחת אחת. רוצה כזו עם מתניים, צמודה במידה הנכונה, צבע כחול עד תכלת, דקיקה, לא מחממת. אחפש בתקווה למצוא.
      שבוע נהדר שיהיה לך♥

      מחק
  2. אני אישית לא מתחברת לבגדי ג'ינס (חוץ ממכנסי ג'ינס) אבל השילוב של השמלה עם השרשרת נראה ממש מגניב!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...