יום שישי, 28 בדצמבר 2012

קולולולו!

חתונת אחי וזוגתו-תקציר הפרקים הקודמים:
לפני כחצי שנה היתה ההצעה, ומאז החלו ההכנות:
בגדים לי
בגדים לבנות
הכנות אחרונות.
מספר ימים לפני החתונה ארגנו הורי הכלה חינה בביתם. טרם הספיקותי עד כה לחגוג בחינה, וכעת היתה לי ההזדמנות.
אמי הזמינה רקדנית בטן בהפתעה, ובריקודיה סחפה זו את הקהל לריקודים, שירים וצהלולים.
לאחר מכן היה הטקס המסורתי של מריחת חינה על כפות הידיים-לחתן ולכלה על שתי הידיים, לשאר האורחים על יד אחת. בחרתי ביד ימין למזל וגם זכיתי לברכות. לאחר המריחה מניחים על היד כרית צמר גפן וקושרים עם סרט, עד שהחינה מתייבשת ואפשר לרחוץ אותה.
אכלנו ממיטב המטעמים ולא הספקתי לטעום מהממתקים הצבעוניים והטעימים כי הילדים חיסלו את כולם. לא נורא, בחינה הבאה (או במימונה).


החתונה נחגגה ביום שלישי בחנוכה. התחלנו בהכנות בצהריים-מנוחה (של הקטנה), מקלחות, איפור (בעיקר אני וקצת הבנות), תסרוקות (כולנו-חוץ מהאהוב שהלך על המראה הטבעי), והופה לדרך. הדרך היתה די ארוכה, לאחת הערים בשפלה, אבל הגענו מוקדם מספיק כדי להצטלם כולנו. צר לי אבל לא תוכלו לראות תמונות של משפחתי היקרה כי מספיק אני מראה לכם את זיו פני ובגדי, הם לא צריכים להיענש. אבל תסמכו עלי שהבנות קצרו מחמאות מקיר לקיר על השמלות האדומות והמקוריות-בניגוד ללבן המסורתי.
הזוג הטרי התארגן במלון, אחותי קישטה להם את האוטו השכור וכולם הגיעו לאולם נרגשים וחגיגיים-אחי הוא האחרון שמתחתן במשפחה הקרובה שלי ושל אהובי אז ההתרגשות היתה רבה.
האורחים החלו להתקבץ וכשכולם הגיעו והזוג היה מוכן-החל המסע לחופה. תחילה הבנות-שתי הגדולות שלי, הבת של אחותי ואחת האחייניות של הכלה-פיזרו עלי כותרת אדומים מתוך סלסילות לבנות, על השביל הלבן כהכנה לצועדים, אחר כך ההורים משני הצדדים, ולבסוף החתן והכלה שזכו לתשואות רמות. אחותי ואני ניגבנו דמעות-בזהירות, כדי לא למרוח את האיפור. עלינו על הבמה והרב נשא דבריו. הטקס היה מאוד מרגש ובסיומו כולם התנשקו והתחבקו. אחר כך הלכנו לאולם השני לסעודה המלכותית ולריקודים.
במהלך הערב הוקרן סרט שערכו חברי החתנכלה וכולם התרגשו (שמתי לב שהשורש ר.ג.ש מופיע כאן הרבה, למרות חיבתי הרבה לציניות, אבל זה באמת היה כך).
המסיבה נמשכה אל תוך הלילה ובהמשכה אף היה אפטר-פארטי עם סופגניות, המבורגרים קטנים ועוד ועוד. אנחנו פרשנו באמצע הלילה אך החבר'ה הצעירים יותר-וגם ההורים-המשיכו עוד ועוד.
ביקשתי מאהובי שיצלם אותי בתחילת הערב כדי שתוכלו להתרשם. רציתי גם להוסיף תמונות מקצועיות שצילם צלם האירוע, אך בכולן אני מופיעה עם הבנות או עם האהוב, אז תסתפקו במה שיש.
לסיכום: האיפור החזיק מעמד מעולה כל היום-התאפרתי בערך ב-16:00, הסרתי אותו בדרך הביתה בערך ב-1:00 בלילה ולא השתנה כלום. מכאן נובע שלא הייתי צריכה לארוז איתי תכשירי איפור לתגבור. רק את הצ'אבי הוורוד חידשתי. השמלה קצת חרבה כי החזקתי את הקטנה הרבה על הידיים. השיער (שימו לב לצבע החדש) הסתדר טוב רק בצד שמאל אבל לא נורא. שמלות השושבינות קצרו את כל השבחים הודות לצבע הלא צפוי. החתנכלה היו יפהפיים. כל האירוע היה מרגש מאוד (שוב המילה הזאת).
וכעת למה שרבים חיכו וציפו:

שמלה ועליונית-שדרת המעצבים // שרשרת-קסטרו
נעליים-Nine West // לק-Chic
 


 איפור העיניים-לאחר כ-4 שעות. כך נראה גם בסוף האירוע
 
 
 
מזל טוב יקרים שלי!
 
 
 
 
 
 





 

8 תגובות:

  1. מזל טוב לזוג הטרי!
    כיף לראות אותך אחרי ששמעתי על כל ההכנות וההתארגנות :-)וחבל שלא רואים גם את הבנות אל אני לגמרי מבינה אותך...
    תתחדשי על הצבע בשיער. מאוד יפה ומחמיא לך!!
    הבגדים, הנעליים והאקססוריז שבחרת, הם בדיוק את. לא יכולתי לתאר אותך עם לוק פחות מחמיא ומדויק מזה :-)
    התעלפתי על הרעיון של להסיר את האיפור בדרך הביתה כדי לחסוך זמן (אותו רעיון שכבר הזכרת פוסט הקודם בסדרה). אין עלייך, רעיון נהדר!!!
    מזל טוב ונשיקות מתוקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, את מקסימה!
      תודה רבה רבה על המחמאות ועל כך שזכרת גם את הפוסט הקודם...
      נשיקות בובה♥

      מחק
  2. מזל טוב לזוג, ולכל המשפחה!
    הצבעים שבחרת הולמים אותך מאוד!

    השבמחק
  3. מיוחדת, איזה כיף לקרוא ולראות תמונות. הופעת בגדי הוינטג' כל כך רומנטית ורכה, ממש מדהימה עליך. שבת שלום מקסימה וחמימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      השמלה עצמה לא וינטג' כמובן, רק נראית ככה☺
      שבת שלום ושנה טובה כמובן♥

      מחק
    2. לכל הצבעים הרומנטים ורכים אני קוראת וינטג' לי יש אהבה לכל מה שמחכה את התקופות רטרו של פעם, אני רואה צבעי פסטל, מנטה, פיסטוק, שמפניה, ורוד עתיק, שמנת. אני רק משתגעת מהצבעים האלה, אחת לכמה חודשים שנים, יצא לי להוסיף רהיט או מוצר של אספנות ברוח התקופה של פעם, יש לי אוסף די מרשים של חיקויים שלא באמת מפעם, גם הסגנונות איפור שאני מעדיפה מזכירים את שנות העשרים שהנשים היו ליידיז' אמיתיות עם כל השמלמות והצבעים המתקתקים של פעם... אולי אני איזה גלגול נשמה מהתקופה ההיא מי יודע. ;-) נ.ב. גם אצלכם היו ברקים שהשביתו את החשמל והמחשב בבית, פעם שניה שסופת ברקים הפסיקה את החשמל רק בדירה בבניין שלנו, בשאר הבתים הטלויזיות והחשמל, כולל בחדר מדרגות המשיכו לפעול כרגיל, אני מתחילה לחשוד שיש קונספירצית ברקים דווקא בדירה הזאת מכל הבניין הישן ומוזנח הזה.

      מחק
    3. חשבתי לרגע שאולי חשבת שהשמלה וינטג'... האמת שכמעט הזמנתי מאסוס שמלה וינטג'ית אבל בסוף ויתרתי.
      אני גם אוהבת את הגוונים האלה, עדינים ויפים.
      בקשר לגלגול-הכל יכול להיות. עלי תמיד אמרו שאני אנגליה או אירית-הייתי בלונדינית ואני מאוד בהירה ואצילית☺ ובאמת בפעם הראשונה שהייתי בלונדון הרגשתי מיד בבית, אז אולי.
      הפסקות חשמל זה עסק מעצבן מאוד. אולי את מושכת ברקים? תבדקי את יכולות המגנוט שלך.
      חזקי ואמצי נגד נפלאות מזג האויר!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...