יום שבת, 15 בדצמבר 2012

נקי נקי

הגיע הזמן לכתוב קצת על חומרי ניקוי. לפנים. לשיער. וגם לגוף.
נתחיל בגוף.
תרחיץ של קמדיס מסדרת טופיק מדיס החדשה- Topic Medis Cleanser
עונת החורף ידועה ביבשושיותה. למרות שבחוץ יורד גשם, בגוף מרגישים יובש ועקצוצים עד גירודים. קמדיס פיתחו תרחיץ נוזלי המיועד לטפל בדיוק בבעיה הזו, וגם בבעיות עור חמורות יותר כמו אטופיק דרמטיטיס.
קיבלתי את התרחיץ מהחברה לסקירה בדיוק בזמן-ימי יובש קיצוניים הנעים בין חום לקור.
התרחיץ מכיל תמציות צמחים בעלות פעילות אנטי דלקתית, גליצרין להוספת לחות ואלנטואין להרגעת גירויים.
כמו שאר מוצרי החברה, אינו מכיל פאראבנים ו-SLS ואינו מבושם. 
ניתן ורצוי להשתמש בתרחיץ יום יום. 
מחיר: 59.99 ש"ח, 200 מ"ל. החודש במבצע 1+1 על כל סדרות ומגוון מוצרי קמדיס מאותו סוג.
אריזה: בקבוק פלסטיק לבן עם מכסה נלחץ.
מרקם: סמיך ומרוכז. ללא ריח. צהבהב.
הוראות שימוש: לשימוש יומיומי, 1-3 פעמים ביום. למקלחת ולאמבטיה. מומלץ להמתין מס' דקות לפני השטיפה במים. אם חשקה נפשכם באמבט דווקא, הרי שיש לשפוך כמות יפה של סבון לתוך האמבטיה. מתאים למבוגרים, לילדים ולתינוקות מגיל חצי שנה (לתינוקות ולילדים מגיל חצי שנה ועד 3 שנים-מומלץ להשתמש פעם אחת ביום).
ההבטחה: התרחיץ מעניק השפעה מהירה ומידית להקלה בגרד והרגעת העור ובעל פעילות לחות מוגברת.
מבחן התוצאה: הסמיכות של הסבון והחומרים המצויינים המרכיבים אותו מעניקים לחות נעימה לעור, המורגשת גם לאחר השטיפה. אין לי אטופיק דרמטיטיס או מחלת עור אחרת, אבל הסבון מטפל יפה גם ב"סתם" יובש וגירוד. חסר לי הריח-אני מאוד אוהבת ריחות, כידוע, ועצם זה שאני מסתבנת ולא מותירה עקבות ריח "להסניף" אחרי המקלחת מוריד מההנאה. אני מניחה שמי שלא אוהב ריחות של סבונים יהנה יותר.
על הבקבוק מופיע תאריך תפוגה, כבר כתבתי שזה מעולה בעיני.
מוצרי קמדיס נמכרים בקופות חולים מכבי ומאוחדת, ברשתות ניו-פארם, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, בתי המרקחת של שופרסל, אניס, אורגניק מרקט, בתי מרקחת פרטיים ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה: 1800-350-320. בפייסבוק -  kamedis- www.kamedis.com.  

להשלמת התמונה-
שמפו Elvive-Arginine resistX3 של לוריאל-קיבלתי במתנה מלוריאל יחד עם מוצרים נוספים בפעילות פייסבוק (כתבתי על כך בפוסט הזה).  
אני משתמשת בו כבר כחודש, מדי יום. השיער שלי דק וצבוע, אבל לא יבש ומצבו מעולה יחסית לטראומות שעבר (אני צובעת כבר 20 שנה בערך... עברתי את כל הצבעים חוץ משחור-זה הפרוייקט הבא שלי). אני אוהבת לגוון. כשהשיער בלונדיני אני חופפת עם שמפו לשיער בלונדיני של ד"ר פישר, ובשאר הזמן-בכל מיני שמפואים, בעיקר לפי הריח. 
את סדרת אלביב אני מכירה ומוקירה כבר שנים רבות. נהגתי לחפוף עם השמפו הראשון-נדמה לי  שהבקבוק היה בצבעים אדום לבן, אם אני לא טועה. אח"כ יצאה הסדרה עם תוספת מזון מלכות-התעלפתי מהריח של השמפו. אני כבר שנים משתמשת בקרם לילה שלהם ועתה שמפו חדש. גם הריח שלו מעלף. 
מה זה ארגינין? ארגינין היא אחת מחומצות האמינו החיוניות ביותר לבניית סיב השערה. ביכולתה להמריץ את זרימת הדם בנימי הקרקפת, והיא מסייעת להזין את השיער כולו. 
אריזה: בקבוק פלסטיק שחור עם זריקת ורוד פוקסיה בפקק ובטקסט. אהבתי. 400 מ"ל. לא ידוע לי המחיר.
מרקם: מרקם של שמפו-תחליבי. צבע לבנבן. ריח-מעלף, לדעתי דומה לשאר שמפואי אלביב אם אני זוכרת נכון.
הוראות שימוש: לעסות ביסודיות את הקרקפת למען המרצת זרימת הדם ולשטוף במים. 
ההבטחה: למעשה 3 הבטחות: מחזק את סיב השערה, מזין את שורש השערה, מעניק עמידות ומראה שיער בריא. 
מבחן התוצאה: לא יודעת לגבי חיזוק השערה והזנת השורשים (אפשר לעשות דבר כזה? השיער הוא איבר מת, לא?) אבל השיער נראה מעולה, חזק, מבריק. זה מבחינתי מספיק. וגם הריח מעולה.






נמשיך עם כמה מוצרים לפנים:
מוס ניקוי לפנים-Cleansing Mousse-של סבוקלם-לעור נקי, רענן וזוהר. אינו מכיל SLS ולכן אינו מגרה או מייבש את העור. היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש. גם כאן, בדומה לקרם הפנים של סבוקלם, היה בונוס בקופסא: דוגמית של פיטו סרום. 
המוס לא מייבש-כבר מתאים לי! עור פני כבר מראה סימני יובש, כך שהדבר האחרון שאני צריכה הוא סבון מייבש. המוס עשוי תמציות צמחים-יערה ותה ירוק, מינרלים מים המלח ושמנים כמו שמן הל, אגוז מוסקט ופטצ'ולי לריכוך העור. ממש חגיגה לעור. 
מחיר: 79.90 ש"ח, 100 מ"ל.
אריזה: בקבוקון ירקרק, כמו כל מוצרי סבוקלם, עם משאבה לבנה בקצהו ומכסה לבן. 
מרקם: קצף לבן אוורירי ונעים, ריח מעלף חמוץ-מתוק. 
הוראות שימוש: יש לפזר את הקצף על עור הפנים בתנועות עיסוי אחדות ולשטוף היטב במים. 
ההבטחה: מנקה את העור ביסודיות ובעדינות. מסיר ביעילות שאריות איפור, לכלוך ובוהק שומני שהצטברו על עור הפנים במשך היום. מכווץ את הנקבוביות, מסיר תאים מתים ומסייע לאיזון מעטה ההגנה הטבעי של עורך.
מבחן התוצאה: כן, כן וכן. אני לוחצת פעמיים על המשאבה להוצאת כמות יפה של קצף (איזו המצאה גאונית קצף לניקוי! כל כך נעים!), מעסה את עור הפנים היטב, ומיד מרגישה רעננות, כנראה בגלל האווריריות...
הקצף אכן מנקה שאריות איפור של היום, לא מסיר איפור וגם לא נועד לכך-כלומר, מסיר מייק אפ אבל לא צלליות ועפרונות, מנקה טוב ומותיר ריח נעים ועור נקי ורך. אכן איננו מייבש או מגרה. נדלקתי.
להסרת איפור ורענון רכשתי לפני כחודשיים שני מוצרים של גרנייה:
מסיר איפור עמיד במים 2 ב-1-מסדרת Essentials של גרנייה- זהו מסיר איפור דו-פאזי, כלומר בעל שתי שכבות: נוזל כחול המורכב מתמצית שמנים להסרת איפור, ונוזל שקוף המכיל מי ניקוי רעננים. יש לנער היטב לפני השימוש. לצערי, זה לא כל כך עובד בשבילי כי כבר כמה פעמים שכחתי לנער ואז ההסרה הופכת קשה יותר כי הפנים הופכות שומניות, וגם נותר פחות מהנוזל הכחול.
מסיר האיפור נועד לעור רגיש, מתאים לפנים וגם לעיניים-חסכתי מוצר, מסיר ביעילות גם איפור עמיד במים. אינו מכיל אלכוהול או בושם, ואין צורך לשפשף את הנוזל. מכיל תמצית צמח וויטמין B5.
מחיר: קניתי את המסיר יחד עם מי פנים במבצע 1+1 בסופר-פארם, לדעתי שניהם יחד עלו 30 ש"ח אם אני לא טועה. 200 מ"ל.
אריזה: בקבוק מפלסטיק שקוף ובתוכו נוזל חצי כחול חצי שקוף. 
מרקם: נוזל. ריח קצת סבוני אבל לא פרשי, משום מה.
הוראות שימוש: יש לנער היטב לפני השימוש כדי ששני הנוזלים יתמזגו ביניהם. יש להרטיב צמר גפן בנוזל ולנקות את הפנים, העיניים והצוואר בתנועות עדינות, ולחזור על הפעולה עד שהעור נקי לחלוטין.
ההבטחה: מסיר ביעילות איפור עמיד במים. מותיר את עורך רך וגמיש.
מבחן התוצאה: כאמור, לא לשכוח לנער את הבקבוק. פרט לכך-אכן מנקה מעולה, באיזור העיניים יש להניח את צמר-הגפן לכמה שניות על העיניים כדי שכל האיפור יירד, בלי לשפשף כמובן. דבר אחד מפריע לי-הפתח ממנו יוצא הנוזל הוא יחסית גדול ואם הופכים את הבקבוק כדי למזוג לצמר-גפן - יוצא הרבה נוזל.
העור נותר חלק ונעים וגם נקי. כדאי-עושה את העבודה וגם מאוד זול.

מי פנים להרגעת העור מסדרת Essentials של גרנייה-מיועדים לעור יבש ורגיש, מעניקים לחות ומרככים את העור. מיועדים לשימוש יומיומי לניקוי העור, להענקת מראה יפה, רענן ובריא. התכשיר מיועד לשימוש לאחר חלב פנים, אבל אני בעיקר משתמשת בו בבוקר לרענון לאחר שטיפת הפנים. 
מי הפנים מועשרים בתמצית ורדים ופרו ויטמין B5.
מחיר: ראו לעיל-מסיר איפור גרנייה.
אריזה: בקבוק שקוף ורדרד (ורדים או לא?).
מרקם: נוזל. הריח ורדי למדי.
הוראות שימוש: לאחר הסרת האיפור עם חלב פנים, יש למרוח בכל יום בעזרת צמר גפן את מי הפנים על כל הפנים.
ההבטחה: הסרת הלכלוך המצטבר על העור תוך שמירה על רכותו. עורך נקי ורך.
מבחן התוצאה: מאחר וההבטחות לא בשמיים, קל גם לקיים. העור אכן רך, נעים, נקי ומבושם ברעננות ורדית. גם כאן נשפך המון נוזל מהפתח וחבל.

כשאין לי כח להסיר איפור עם תכשירים ואני גם ככה כבר במקלחת, הכי כייף סבון פנים שגם מסיר את האיפור. אחד כזה הוא תחליב רחצה לפנים לעור רגיל-יבש של ד"ר פישר-כבר פעם שניה שאני קונה וזה סימן שאני מרוצה. פעם הייתי קונה את התרחיץ של דאב או ג'ונסון אבל מאז שגיליתי את זה של ד"ר פישר אחרי קניה רנדומלית אני נעולה עליו. מחזיק מעמד לנצח בערך. על מוצרי ד"ר פישר כבר כתבתי כאןכאן כאן, וגם כאן
התחליב מכיל צמחי מרפא-סחלב ושיבולת שועל, הנו היפואלרגני, ללא סבון, אל-דמע, PH5.5, מועשר ב-30% קרם לחות ונועד לניקוי העור ביסודיות ולהסרת איפור. לשימוש יומיומי.
מחיר: 25 ש"ח בחצי חינם. 200 מ"ל שמספיקים להמון זמן.
אריזה: שפופרת חומה.
מרקם: תחליב-לא נוזלי ולא קרמי, משהו באמצע. ריח נעים ועדין, פרחוני.
הוראות שימוש: להרטיב את הפנים וכפות הידיים במים, להקציף כמות מספקת של תחליב ולעסות בעדינות את הפנים. לשטוף היטב ולייבש בעדינות. 
ההבטחה: ניקוי יסודי של עור הפנים והסרת האיפור. מעשיר בלחות, אינו מייבש את העור ומסייע בהרגעתו. למראה בריא וצעיר יותר לאורך זמן ובניחוח נפלא.
מבחן התוצאה: הכל נכון. לגבי מראה בריא וצעיר יותר לאורך זמן-אני נוטה להאמין שזו הגנטיקה. אבל אכן מסיר איפור בצורה מעולה, כולל צלליות, מותיר הרגשה נעימה ועור מוזן בלחות.
התמונה מכאן





שיהיה לכולנו שבוע נקי, בעיקר אחרי השמן של הסופגניות והלביבות!












2 comments:

  1. מוס אינובשן סבוקלם, מצויין ומעולה, עושה את העבודה כמו שצריך ללא יבוש וללא שומן וגם בפני עצמו מנקה ומסיר שאריות איפור, תחושת רעננות על הפנים לאחר הניקוי פנים כי הוא נטול סבון וזה די נדיר במחוזותנו. מסיר איפור כחול דו פאזי של גרנייה, היה לי שומני מדי ולכן לא התחברתי אליו שסיימתי את החומר, לא קניתי יותר. לעומתו את המסיר איפור עיניים הירוק (ענבים) יותר התחברתי כי הוא נטול שומן/אלכוהול/אלרגנים, ועושה עבודה מצויינת בהסרת איפור עיניים בקלילות ומהירות.
    את מי הפנים ורוד (ורדים) שמונע יובש ורגישות, אהבתי לצוות לו תחילה את חלב הפנים, השילוב שלהם מצויין ביחד לניקוי והכנת העור לפני ואחרי האיפור, גם כבונוס למסיר איפור מצויין ואיכותי. במקביל גם אהבתי את החלב ומי פנים ירוק (ענבים) שמיועד ומתאים יותר לעור שלי שנוטה להיות מעורב בעייתי משהו, הוא לא מייבש ולא משמן וחשוב לי תמיד לשמור על איזון העור, בגלל כל הבעיות ורגישויות שמשתמעות מהעור הלא כל כך נפלא שלי.
    את קמדיס, במקרה שלי סבומדיס ביקשתי מהם לפני כמה ימים לשלוח לי דוגמיות של קרם לחות וג'ל ניקוי, ואני מתה לנסות, אולי משם תבוא הישועה, מקווה להשאר עוד אופטימית, כי אני כבר לא!!!
    ד"ר פישר אני גם אנסה, נשמע בהחלט שווה ניסוי ותהייה. תמיד אומרת לעצמי לא מועיל לפחות לא יזיק, מי יודע, יש מוצרים שדווקא כן עשו את העבודה למרות שתמיד הגעתי לכל ניסוי סקפטית, אי אפשר לדעת אולי כן אמצע לי בסוף מזור למכאובי העור הלא כל כך מתחשב שלי?!
    נו שלא תגידי שלא השקעתי גם הפעם בהסברים יותר מפורטים ונפלאים... ;-) ושוב כרגיל ניבה, פוסט מפורט ומצויין, כל פעם מחדש נהנית לקרוא התנסויות ומפרטים שלך על כל מוצר, זה עוזר לי להחליט לגבי התלבטויות וגם את הבלוג היחיד שגורם לי להתעקש להשאר בו ולקרוא ולכתוב עוד ועוד... המשיכי כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מקסימה וכל הכבוד על ההשקעה והתשובות המפורטות!
      לא ניסיתי את מסיר האיפור הירוק אבל נראה שהוא מצויין. לגבי חלב פנים-אני די מתעצלת... כמה שפחות להתעסק עם חומרים יותר טוב לי. באמת חשוב תמיד לשמור על איזון מצב העור וגם לא לשחק איתו יותר מדי. מקווה שתמצאי את המוצר שהכי יתאים לך ובקרוב. זה די מייאש, אני יודעת.
      זה נחמד שחברות קוסמטיקה החלו להפנים שכדאי לבוא לקראת הלקוחה ולשלוח דוגמיות להתנסות כי מוצרים כמו סבונים לפנים, קרמים, סרומים וכד' מאוד קשה לקנות כי קשה למצוא מה הכי טוב לך (ומי יודע כמה כסף הוצאנו על מוצרים שלכאורה לפי מה שכתוב על האריזה אמורים להתאים, אך במציאות זה לא כך).
      שיהיה לך בהצלחה ואשמח לשמוע על ההתנסויות שלך☺
      תודה רבה רבה על המחמאות-זה נותן לי כוח להמשיך בימים קשים, כמו הימים האלה-התחלתי עבודה חדשה ואין לי זמן לכלום.
      סוף שבוע נעים וחמים♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥