יום שני, 24 בדצמבר 2012

השמנמנים של קליניק

בשנה שעברה השיקה חברת קליניק את ה-Chubby Stick- שפתון שמנמן ומרוצה בצורת עפרון, חמוד ושובב למראה, המספק צבע שאינו אטום אך גם אינו שקוף. הושקו 6 גוונים, ובשנה שחלפה נמכרו מעל 2 מיליון צ'אבי בעולם (כל 15 שניות נמכר צ'אבי סטיק אחד, בכל העולם).
הוזמנתי להשקת 10 גוונים חדשים המצטרפים ל-6 ה"ותיקים".
אודה ולא אבוש שטרם דגמתי צ'אבי סטיק עד כה, אך כעת משעשיתי זאת אני מנסה להשלים את החסר ומשתמשת כל יום. אך זאת בהמשך.
אולם ההדרכות של קליניק נראה כמו הבית של עמי ותמי: שולחנות עמוסי דברי מתיקה, בצבעים יפהפיים התואמים את צבעי הצ'אבי. כפי שבוודאי שמתם לב עד כה אני חובבת צבעוניות ומתרחקת מאפלוליות, כך שהפרסומות החדשות של הצ'אבי מאוד מדברות אלי.
אך תחילה אדבר אליכם בתמונות:
התאפקתי ולא אכלתי...

גם את סטנד האיפור החדש של קליניק חשפו בפנינו:
ללשכתי!

הגוונים נחלקים לקטגוריות: חום, אדום, ורוד, סגלגל. כל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה. צבעו החיצוני של השפתון הוא גם צבעו הפנימי-חשוב מאוד, בעיקר אם יש כמה, כדי לא להתבלבל.
הצ'אבי עשיר בלחות, מכיל חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה.
קל מאוד להשתמש בו: מסובבים את בסיס ה"עפרון" עד שיוצא השפתון, ומסובבים בחזרה לאחר השימוש ולפני שמחזירים את המכסה. כך ניתן לנצל את השפתון עד תומו.
אפשר למרוח שכבה אחת ואז המראה שקוף וטבעי, ואפשר כמה שכבות למראה אטום יותר. אם מורחים שכבה אחת-אפשר גם ללא מראה.
לפני כשבועיים התחלתי לעבוד. מחוץ לבית, הכוונה. אחת מהמשרות שלי, ואפילו בתשלום. אני יוצאת מהבית מוקדם, ב-6:30 בבוקר ולכן כל דקה מחושבת עד תום. את האיפור הבסיסי אני מתחילה בבית, והטאץ' הסופי נעשה או ברמזור או בעבודה. שתי שניות עם הצ'אבי המתאים לאותו היום ואני מסודרת. הצ'אבי, בניגוד לגלוס, מחזיק מעמד די הרבה זמן, גם עם אוכל, אפילו 4-5 שעות, והחידוש כאמור כל כך פשוט וגם ללא מראה. חוץ מזה שהשפתון נמוג לעצמו באלגנטיות-לא משאיר תוחם אלא פשוט נשארת שכבת צבע דקיקה עד שלא נשארת יותר. למען עמידות רבה יותר ניתן למרוח הצ'אבי מעל תוחם איתו צבענו את כל השפתיים, אבל אז זו כבר עבודה והתכנסנו כאן כדי לחסוך עבודה. הצ'אבי אינו דביק אלא דווקא נעים ולח, גודלו בינוני כך שלא תופס מקום רב בתיק האיפור שלי, וכייף להוציאו מהתיק ולמרוח.
קיבלתי 3 גוונים: מס' 12 - כתום Oversized orange, מס' 10 - מין ורוד עתיק/חום Bountiful blush, וגולת הכותרת בעיני-מס' 15 - ורוד פוקסיה Pudgy neony - הכי שימושי אצלי, עם שכבה אחת נראה ורוד טבעי, כמו צבע השפתיים, 3-4 שכבות יוצרות ורוד חי ויפה שאינו זוהר מדי.
מחיר: כרגע במבצע 99 ש"ח, שניים ב-178 ש"ח. 3 גרם.
 
 
והנה אני עם הצ'אבי הורוד



הבאים יהיו האדום והסגול. I wish.






 



6 תגובות:

  1. כמוני כמוך לא דגמתי אותם בעבר. מספר 10 לטעמי הוא צבע שפתיים מודגש. אצלי הכוכב הוא 12 הקורלי אחריו בתור 11 האדמדם שהוספתי לאוסף ובמקביל אליו הורד המהמם שהולם לך מאוד אני מוצאת שהם פיגמנטיים ובבניה של שכבות מתקבל אודם ממש ולא רק הכתמת שפתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, קראתי אצלך...
      גם אני ראיתי את זה-עם כמה שכבות יוצא אודם ממשי ויותר עמיד. שכבה אחת יוצרת מעין ברק טבעי.
      מחכה לנסות את האדום.
      תודה יקירה♥

      מחק
  2. ראיתי על מישהי בעבר את הורוד והוא בהחלט נראה לי מיוחד, הסתכלתי עליה שהיא בנתה שכבות וזה יצא מהמםםם... בהחלט שווה לי לנסות מתישהו איזה כמה גוונים שלהם, למרות שברוב המקרים החיבור המיידי שלי הוא לגוונים ורודים או כמה שיותר טבעיים, למרות שיש לי מכל הבא ליד בכל מה שמדובר בגוונים שונים למיניהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן בשכבות הצבע יוצא יותר מרוכז ויפה. אני עד לפני כשנה הייתי מורחת גם טבעיים בעיקר, אבל נדלקתי על הוורודים-הם מעניקים מראה יותר חי לפנים, מרעננים. כדאי לך לנסות את הצ'אבי-מאוד נעימים.

      מחק
    2. עשית לי חשק לנסות את הורוד, שנים שזה ישב לי בראש ושכחתי שאני רוצה לנסות, טוב שאת כאן כדי לעורר אצלי תזכורת... מרבית השפתונים בגוונים הורודים אף פעם לא מאכזבים, לא חושבת שיש מישהי ששפתיים ורדרדות לא יחמיאו לה, זה תמיד משתלב קרוב לגוון השפתיים. נ.ב. שכחתי לשאול, איך העבודה החדשה, התאקלמת כבר? זוכרת שעוד הייתי בתקופת ההסתגלות המנטאלית של מקום חדש, שתמיד זה מאתגר נפשית ללמוד את המקום והאנשים והעבודה...והכי צריך להזהר ממניפולציות של כאלו שמנסים להפיל עליך תפקידים של אחרים בגלל שאת חדשה ועוד לא מכירה את המערכת, היררכיה תמיד דופקת את אלו שעדיין לא 'קבועים' זה החלק שמתיש ומכעיס די הרבה זמן בהתחלה, עד שלומדים להתרגל שיש דרג ויש 'דרגש'. ;-) מקווה שטוב לך שם והצלחת להתמקם זה מה שהכי חשוב, להרגיש נוח עם המקום והאנשים.

      מחק
  3. איך את זוכרת הכל...
    אני שמחה.
    העבודה בסדר גמור, זה פרוייקט זמני ל-3 חודשים ואח"כ אצטרך לחפש שוב. החבר'ה נחמדים מאוד ואין שום פוליטיקות כי זה פרוייקט משותף ואין כ"כ תחרות. באמת במקומות עבודה יש בד"כ מאבקי כוחות וצריך לנקוט עמדה-מכירה את זה מנסיון מאוד מר מכל מיני מקומות, אבל בינתיים התבגרתי וסדר העדיפויות שלי בחיים השתנו אז שום דבר כבר לא מזיז לי. כל עבודה היא רק עבודה. הכל בפרופורציות.
    אז כייף לי ונחמד לי, אוהבת כמנהגי להכין בגדים, נעליים, אביזרים וכו' יום קודם, אוהבת לקום (אפילו שמאוד מוקדם!) ולהתכונן וליסוע לעבודה. קצת קשה כל המסביב עם בית וילדות אבל מתרגלים.
    תודה רבה יקירה שחשבת עלי ושבת שלום♥

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...