יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

הרמה למתיחה וגם הארה

כשמגיעים לגיל מסויים-כל אחת בקצב שלה, כמובן-מראה העור כבר לא כשהיה בגיל 16. מתחילים קמטים וקמטוטים, יש נפילה של העור עקב היחלשות השרירים, הצבע קצת דוהה. כאן מנסים לבוא לעזרתנו מוצרי הטיפוח המיועדים, אלו שמטפלים באנטי-אייג'ינג. כמובן שאני לא אחזור להיות בת 16 וגם לא בת 20, אבל אם ניתן לשפר ואפשר קצת לעכב, אז למה לא?
ישנם מוצרים המיועדים להרמה lift של העור. כמובן שהעור לא יגיע פתאום לשמיים אבל יכול להיות שיפור. ישנם מוצרים המיועדים למתיחה-יכולים לייצר אפקט זמני של כמה שעות בהן העור מרגיש פחות רפוי וגמיש. ישנם מוצרים המיועדים להארה-מכילים חלקיקים מחזירי אור המעניקים מראה מואר וטהור יותר.
כדאי להתחיל להשתמש במוצרים כאלו החל מגיל 30 כדי לשמור על העור וכמובן להמנע מחשיפה לשמש-שהיא האויב מספר 1 של העור.

התנסיתי במשך זמן רב בכמה מוצרים כאלה:

L'oreal-Revitalift Total Repair 10 Serum-סרום אקסקלוסיבי מסדרת revitalift של לוריאל, מיוחד למלחמה ב-10 סימני הזדקנות העור בפעולה אחת. הסימנים הם: קמטים, קמטי הבעה, אובדן מיצוק, רפיון, אובדן גמישות, אובדן אלסטיות, גוון לא אחיד, גוון עמום, מרקם לא אחיד ויובש. חלק מהסימנים חוזרים על עצמם במילים נרדפות אבל הבנתי את הרעיון. 
מיועד לגילאי 30-65, לכל סוגי העור.
לפי החברה, הסרום מכיל מרכיבים פעילים ייחודיים המסייעים לפעילות מרכיבי המתיחה הטבעיים בעור, והפעילים נגד קמטים. החברה מבטיחה תוצאות ראשונות נראות לעין כעבור שעה אחת בלבד.
זכיתי בסרום יחד עם מוצרים נוספים של לוריאל במסגרת תחרות בפייסבוק.

מרחתי את הסרום במשך חודש, בוקר וערב.
מחיר: 232 ש"ח, 30 מ"ל.
אריזה: התעלפתי מהבקבוק האדום-בורדו-מתכתי היפהפה. בעל טפטפת המוציאה כמות מדוייקת של הסרום ע"י לחיצה אחת-מספיקה לפנים ולצוואר. חבל רק שאי אפשר לראות כמה כמות נותרה ולא להתקע עם טיפת סרום אחרונה שמספיקה רק ללחי אחת, למשל.
מרקם: ג'לי מעט נוזלי, זוהי למעשה תמצית (מזכירה את ה-Genifique של לנקום), צבעה שקוף, ריח פרחוני ומשכר, לא נשאר זמן רב לצערי (לשמחת המשתמשות שאינן אוהבות ריחות במוצרי הפנים שלהן. אני אוהבת).
ההבטחה: יעילות מיידית. פורמולה בעלת יכולת חדירה מהירה, יוצרת מהפך מיידי לתוצאות נראות לעין. קמטי ההבעה מתחילים להטשטש תוך שעה אחת (נבדק בקרב 38 נשים). 
מבחן התוצאה: אצלי, לצערי, לא חל שינוי בקמטים לאחר שעה, אבל לאחר מספר ימים עור הפנים יותר קורן ולא אפרורי, יש תחושה של יותר יציבות ומתיחה קלה של העור. התמצית מתייבשת די מהר, ומותירה את העור רענן, לא מיובש וגם לא דביק. לטעמי אפשר גם ללא קרם לחות מעל-מי שמורחת מייק אפ נהנית מהלחות של המייק אפ ואין צורך להוסיף דבר. הסרום עצמו נספג מצויין ומעניק לחות כפי שהוא. במקרה של יובש קיצוני יש להוסיף קרם לחות. רוב ההבטחות התממשו. 


Lancome-Genifique Yeux Light Pearl eye illuminating youth activator - מאחורי השם הארוך מסתתרת תמצית הנעורים של לנקום להארת איזור העיניים. זהו מוצר נוסף מהסדרה המצויינת Genifique Yeux (כתבתי על תמצית Genifique כאן). את התמצית קיבלתי מהחברה להתנסות במסגרת פעילות פייסבוק לאחר ששכנעתי אותם שאני מתאימה. 
זהו סרום עיניים חדש עם אפליקטור (מוליך) מתכתי מסתובב המעסה את השקיות שמתחת לעיניים, כן אלו שנוצרות כשהתינוקת שלך משתעלת בלילות ואת קמה אליה כל שניה לראות שהכל בסדר ולכן גם את לא ישנה. 
מחיר: 380 ש"ח, 30 מ"ל.
אריזה: בקבוק כסוף-מתכתי, עתידני-משהו, והשוס: כשמסירים את הפקק מגלים את האפליקטור והוא מסתובב! האפליקטור בצורת פנינה כסופה וקשה המסתובבת ומיועדת לעסות את איזור העיניים.
מרקם: ג'לי עדין נוזלי, צבע חלבי, ריח עדין.
הוראות שימוש: יש לסובב את האפליקטור לאורך צוואר הבקבוק ובכך להתאים את כמות החומר. לטיפול בשקיות מתחת לעיניים יש לבצע תנועות סיבוביות מהירות וקצרות של האפליקטור כלפי חוץ מתחת לעין. לטיפול בקמטוטים וסימני עייפות יש להניח את הפנינה על הקמט ולהניע מעלה ומטה לאורך הקמט, כל קמט בנפרד. כדי לעסות את זוויות העיניים יש לדחוף את הפנינה כלפי מטה בעדינות.
קראתי ב"זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות שאם מעסים את גלגל העין (לא כתוב אבל בוודאי שלא בתוך העין!) עם האפליקטור, העיסוי עצמו יגרום ללבן שבגלגל העין לזהור. ניסיתי פעמיים וקשה לי להחליט אם זה נכון כי הגלגלים אצלי לבנים, אבל תנסו ותגידו לי. 
ההבטחה: 360 מעלות של טיפוח חדש לכל איזור העיניים. מראה עיניים מואר. האפליקטור מאפשר להגיע לאיזורים הפחות נגישים סביב העיניים. למראה מואר יותר, חלק יותר, מסייע בהפחתת מראה נפוח. במחקר קליני-75% מהנשים (107 נשים) ראו כי מראה השקיות תחת העיניים מופחת כעבור חודש אחד בלבד.
מבחן התוצאה: הגימיק עם האפליקטור נחמד-מקרר את השקיות, מעניק עיסוי. קצת קשה לתפעול מאחר ופתח הבקבוק קצת צר והדפנות מתמלאות בחומר ואז צריך לחכות שהחומר יירד כדי לסובב את האפליקטור ולהוריד ממנו חומר אל הבקבוק, כך שיוצא יותר מדי חומר, ולאחר העיסוי נשאר די הרבה סרום סביב איזור העיניים, לכן אני משתמשת בעודף גם לאיזור הקמטים בפנים. שיהיה. גם ההוראות קצת מסובכות-לכל בעיה טיפול שונה (תנועות סיבוביות, תנועות עולות ויורדות, דחיפה), אבל מתרגלים. השתמשתי בסרום במשך חודש ואיזור השקיות אכן פחות נפוח, יותר חלק וגם התבהר. גם כאן לא ניתן לראות כמה חומר נותר בבקבוק וחבל.


בקבוקון-אב ובקבוקון-בייבי

Anna Lotan-Instant Lift - מסדרת Greens- עד כה, מכל הסרומים שהתנסיתי בהם, זהו בהחלט המוביל-מותח, מותח, מותח. לא לחינם החברה קוראת לפעולת המתיחה שלו "אפקט סינדרלה". החברה מבטיח מיצוק מיידי וגם אפקט מצטבר למראה רענן עם מתיחה לטווח הארוך.
הסרום יוצר מעטה דקיק ובלתי נראה המכיל חלבון זרעי שומשום, אשר נספג בעור ומעניק לו מראה מתוח למספר שעות.
הפעולה לטווח ארוך נוצרת משילוב של פפטידים נוגדי קמטים ומחזירי לחות לאיזורים המיובשים. המראה הקטיפתי של העור נוצר לא מסיליקון אלא מפרחי לוטוס, אשר גם מעניקים לסרום את ריחו המתקתק והעדין. 
מחיר: 178 ש"ח, 30 מ"ל.
מרקם: תחליבי, עדין, נעים למריחה ונספג במהירות, צבע לבן עם חלקיקים מחזירי אור.
הוראות שימוש: יש למרוח בתנועות עיסוי על עור הפנים והצוואר. מעולה מתחת לאיפור.
ההבטחה: כפי שכתבתי, פעולה כפולה: "אפקט סינדרלה"-מיצוק מיידי המתאים במיוחד לאירועים חגיגיים; וגם אפקט מצטבר למראה רענן עם מתיחה לטווח הארוך. 
מבחן התוצאה: כפי שכתבתי, הסרום הכי מותח שהתנסיתי בו עד כה. מיד לאחר המריחה הרגשתי מתיחה של העור והוא נראה מוצק יותר. לא יודעת לגבי אפקט מצטבר כי אני משתמשת בו בקמצנות רבה, רק לאירועים חגיגיים (קיבלתי שתי שפופרות קטנות). מעניק גם לחות לעור. מותיר דביקות קלה, אבל אני ממילא מורחת את הסרום לפני שאני מתאפרת אז זה לא מפריע לי. סה"כ סרום מצויין וממלא אחר ההבטחות.

התמונה מכאן


סינדרלה (התמונה מכאן)



שימו לב ל"חדשות ומבצעים" בצד שמאל-לחודש דצמבר החגיגי. 
שבוע מותח לכולם!








8 תגובות:

  1. הסרום של אנה לוטן נשמע מפתה!
    אני לא יכולה לחיות בלי סרום, העור שלי כל כך יבש ואני מרגישה שהסרום פשוט מציל אותו.
    אני משתמשת בזה של CLARINS ועכשיו ממש בא לי לבדוק את זה של אנה לוטן.
    תהני מהמוצרים יקירה!
    וכמו תמיד - תודה על האינפורמציה החשובה והסקירה המקיפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מעולה! לא נוזלי כמו שאר הסרומים ומותח נהדר.
      תבקשי מהם דוגמיות ותנסי.
      תודה לך♥

      מחק
  2. הסרום לעיניים של לנקום מעולה, יש לי אותו וגם עוד מוצרי טיפוח נוספים. ניצלתי את המבצעים לאחרונה וככה יצרתי לי סט משלים של שיטת שלבים של כל מוצרי הטיפוח שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אותך לקליניק!
      סתם...
      איזה כייף. תהני☺

      מחק
    2. גם קליניק טובים, למרות שהעדפתי יותר את אסתי לאודר. הקיצר כל החברות היקרות יש להם מוצרים שבהחלט עושים את העבודה היטב.ושוב בלנקום ניצלתי עוד מבצע לחג של ערכה מהודרת של תמצית אקטיבית (ג'נפיק). זה היה המוצר האחרון שהיה חסר לי בגודל מלא לשגרת הטיפוח של המוצרים שלהם שאני בהחלט מכורה אליהם. וגם ניצלתי מבצעים של מאדינה ויצאתי עם שלל מוצרים שווים. המבצעים כל השנה והחגים בעיקר מרוקנים את הכיס וזה כואב ההתמכרות הזאת לטיפוח ויופי. מה יהיה עם השופיאוליק שלי? שיהיה לך ולכולן חג שמח וכמה שפחות סופגניות ויותר איפור (גם יותר בריא ויותר יפה לנו). :-)

      מחק
    3. לי יש רומן ארוך עם אסתי לאודר וקליניק, עוד מהימים שעבדתי אצל היבואן הקודם...
      את לנקום גיליתי לפני כמה שנים, עניין של גיל ובשלות אני מניחה.
      גם לי היה ג'ניפיק לפנים והוא נעים. כרגע הסרום של לוריאל מככב והוא מאוד דומה.
      אכן קשה עם הקניות-בגלל זה אני לא מתקרבת לרשתות הפארם ולא נכנסת לאתרי קוסמטיקה. אין ברירה☺
      חג שמח יקירה!
      לגבי הסופגניות-לא יכולה בלי... LOL

      מחק
    4. מאנשים מכורים כמונו מתפרנסות כל הרשתות מהמבצעים המפתים שבסוף כלכלית זה באמת לא משתלם שבסופו של יום צריך לשלם את המחיר בכסף אמיתי גם אם זה בקרדיט... אין שעה או חרטה אחרי כל קניה שאני יותר לא מטיפה לעצמי ובעיקר מטיפים לי, שהנה די אני כבר לא קונה יותר ואני בדרך מלהגמל מהקניון. אכן כל החג היה לי תירוץ יפה לא להתקרב לקניונים, לצערי יש לנקום במרחק חמש דקות הליכה מהבית שלי, ככה שטכנית מבלי לנסוע לקניון הנה שרפנו עוד אשראי/מזומן עתידי. והבן זוג היקר שלי נסע לקניון יומיים לאחר מכן ובישר לי על אחוזי הנחה כפולים מכופלים ומטורפים שיוצאים יותר מכל אחוזי הנחה לחברות יקרות, ושוב מצאתי את עצמי שבהנחיה שלי בטלפון אמרתי לו מה להגיד לדיילת שוב לקנות לי מלנקום, חחח והנה מצאנו את עצמנו עם עוד הוצאות. החודש הזה היה נזק בקניות של מוצרים קוסמטים ולא רק... אני חייבת דחוף להפסיק להתלהב ממבצעים של חברות ומוצרים שאני מטורפת אליהם. ההתמכרות ותירוצים לקנות בגלל מבצעים עולה ביוקר ובבריאות הנפשית אחרי שיש הרבה חיובים... וחוצמזה אני יכולה לפתוח חברת טיפוח ואיפור עם כל המוצרים האלה. מה יהיה בסוף? חחח וגם לך המשך חג שמח ושבת שלום. ואל דאגה, את נראית יופי גם עם כל הסופגניות, לא רואים עליך שום קלוריה מיותרת. :) איזה כיף להגיב לך בבלוג,אני ממש נהנית, הנה זאת תהמכרות חיובית שלי דווקא, וכיף גם לקרוא את הפידבקים שלך בחזרה, פשוט תענוג.

      מחק
    5. דורין, אני אוהבת לקרוא את התגובות שלך♥
      אכן הפיתויים קשים אבל למדתי בשנים האחרונות שאין אף מבצע שלא יחזור. התחרות היום מאוד מאוד קשה מול אתרי הקוסמטיקה ולכן כל הזמן יש מבצעים והנחות. אני כבר לא קונה אלא רק אם נגמר לי תכשיר שהייתי מאוד מרוצה ממנו ומשתדלת לא להשתגע. חוץ מזה-לכל דבר יש תחליף, יותר זול, אותה האיכות, מתוצרת אחרת. כבר אין צורך להנעל. פעם הייתי בטוחה שאין כמו החברות היוקרתיות, וכבר למדתי שגם לחברות הפחות יוקרתיות יש מוצרים מעולים-כמו ד"ר פישר ואנה לוטן-לעתים אף יותר טובים מאלו של החב' היקרות. הכל שאלה של לעשות סוויץ' לראש.
      תודה רבה על המחמאות ואני שמחה שזו התמכרות שלך-סימן שאני עושה משהו נכון☺
      שבת שלום

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...