יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

תוצאה של חוסר החלטה

הוזמנתי לסניף אופטיקנה כדי לבחון את קולקציית משקפי השמש ומשקפי הראיה, וגם לבחור לי זוג חדש-באמת הגיע הזמן להחליף.
קצת מידע על הרשת-קיימת כבר עשרים שנה, כוללת כ-90 חנויות ברחבי הארץ. בכל החנויות עובדים אופטומטריסטים המוסמכים ע"י משרד הבריאות. הרשת הינה הנציגה הבלעדית של מותג קרטייה בארץ ונמכרים בה המותגים הטרנדיים המובילים בעולם.




ביום שישי שעבר הגעתי לסניף במרכז G בכפר סבא, שם קיבל את פני גבי, מנהל הסניף, וסייע לי לאתר משקפי שמש שיהלמו את פני הצרות-אתגר קשה לכל הדעות: כמעט ואין משקפיים כאלה-הרוב רחבים מדי או גדולים מדי לטעמי. ניסיתי דגמים שונים, כאשר אהובי סייע לי במשימה וצילם (תודה♥)

מה כדאי?
 

מממ... אולי אלה?

עד שלבסוף 2 זוגות הגיעו לשלב הגמר:



במה אבחר? מה כדאי? הסגול-שזה הצבע שאני אוהבת? או החום-המנומר-השיקי? שניהם מסדרת קויה אקסקלוסיב המהממת.
כאן התגייס לעזרתי גבי המקסים ואמר: את מתלבטת בין שני הזוגות השונים לגמרי? קחי את שניהם. הרמתי את הלסת מהרצפה, קיבלתי את שני הזוגות-לכל זוג קופסא יפהפיה ויוקרתית-וגם תיק בד חמוד, הודיתי לו מכל הלב ויצאתי מאושרת ומחודשת. אכן תשוקה למשקפיים.
מתאים לי?

 
 
 
 
 
ומה לבשתי?
 
 
חולצת דרדס: מבת דודה שלי
שרשרת: טופ טן, ישנה
סקיני: תמנון
סנדלי ניטים: גלי, ישנים (כן, הקדמתי את הטרנד. זה קורה לי הרבה)
 
 
 
כבר נרשמתם להגרלה?
בצד שמאל למעלה
 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...