יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

Anna Lotan-Premium BB Cream

קודם התנצלות: נכון שכתבתי בפוסט הקודם שהפוסט הבא יהיה על סדרה נוספת של אנה לוטן, בסוף החלטתי לכתוב על קרם ה-BB כדי לעשות הפסקה קלה ברצף הפוסטים על קרמים. עמכם הסליחה.

לפני כ-5 שנים, אם אני לא טועה, קניתי קרם טריפל של סבוקלם, שנקרא 3 ב-1, אשר העניק לחות, דמי מייק אפ והגנה מהשמש והייתי מרוצה-סיפק לי כיסוי קליל.
לפני שנה קניתי את ה- Moisture Surge tinted moisturizer spf 15 של קליניק, שגם הוא העניק כיסוי קליל.
לאחרונה חברות קוסמטיקה רבות החלו לשווק קרמים בסגנון הקרמים הנ"ל ולקרוא להם קרמי BB. קרם BB הנו קרם בעל מספר תועלות (משתנה מחברה לחברה), בדרך כלל מספק לחות, הגנה מפני השמש וכיסוי קל-בינוני ע"י תוספת גוון.
BB-הכוונה ל-Blemish Balm/Blemish Base/Beauty Balm - כל חברה מעניקה את המשמעות שלה לפי תועלות הקרם.
חברת אנה לוטן, עליה כתבתי בפוסט הקודם, פיתחה גם היא את הקרם ולו שלוש תועלות:
הגנה מפני השמש - UVA/UVB SPF 36 (הסבר על הגנה מפני השמש תוכלו לקרוא כאן), על מנת למנוע כתמי פיגמנטציה מהשמש-מקדם הגנה גבוה זה תמיד טוב וחוסך שימוש בקרם הגנה בנוסף.
הסוואה - הקרם מכיל מיקרופיגמנטים דקיקים היוצרים כיסוי דק אך מכסה על העור ודרכו נראה הגוון הטבעי, כלומר מתאים את עצמו לגוון העור של המשתמשת.
נגד קמטים - מכיל פפטידים נגד קמטים למראה חלק ומטופח מבוקר עד ערב.
לקרם ארבעה גוונים-חיוור, טבעי, בז' ומדיום.
מיועד לעור יבש עד רגיל, וזו הסיבה שביקשתי דוגמית להתנסות.
ולהתרשמותי מהקרם:
מחיר-168 ש"ח, 30 מ"ל.
אריזה-בקבוק משאבה. כאמור, קיבלתי דוגמית אז אני לא יכולה לבדוק את המשאבה ותפעולה.
הוראות שימוש-יש למרוח בעזרת כריות האצבעות בשכבות דקות, כמות מעטה.
מבחן התוצאה-מעולה מעולה מעולה! כשהתחלתי להתנסות בקרם, עורי היה יבש ולכן חששתי שהלחות לא תספיק בגלל תוספת הצבע ובגלל שאני לא מורחת קרם לחות מתחת לקרם ה-BB (אחרת העור ייראה עיסתי), אבל להפתעתי התוצאה היתה מעולה: הקרם מתגבש ומתייבש במהירות-לכן צריך לעבוד איתו מהר; כשהנחתי את הקרם על הפנים, הוא נראה לי תחילה כהה מדי-קיבלתי את הטבעי וחשבתי שאולי הייתי צריכה את החיוור, אבל כשעיסיתי אותו לתוך העור הוא נראה מיד חלק ממנו, כלומר לא נראיתי מאופרת וזה נהדר, גם אין צורך לטשטש עד הצוואר כמו שעושים עם מייק אפ (האמת שגם קשה לעשות זאת כי הוא נספג מהר ואי אפשר  "למרוח" אותו לכיוון הצוואר). כיסה יפה את הנמשים. הסומק יושב עליו נהדר. התחושה קטיפתית, אפילו יש מתיחה קלה וטיפה החלקה של הקמטים. עמידות מעולה ליום שלם. 
כאמור, הקרם מיועד לעור רגיל עד יבש; בעלת עור מעורב או שמן - יש להתייעץ עם קוסמטיקאית.


אני עם הקרם. ללא פודרה

 אחרי 6 שעות. חידשתי רק את השפתון..
שמלה: פוקס // ווסט ג'ינס-טאג וומן
שרשרת-סבתא (ז"ל) של אהובי


בואו להיות חברים בדף הפייסבוק של הבלוג במרחק קליק אחד
ולא לשכוח את דוגמית השבוע החדשה מצד ימין
שיהיה לכם שבוע נפלא!





10 תגובות:

  1. אני חייבת חייבת חייבת לנסות אותו כבר! לא מאמינה שלא עשיתי זאת עד עכשיו...

    השבמחק
    תשובות
    1. קדימה, בובית, שלחי להם מייל! ישמחו לשלוח לך דוגמית. באמת מוצר מנצח.

      מחק
  2. אהבתי את התמונות. את נראת מעולה וטבעי.
    מאוד אוהבת את מוצרי אנה לוטן. השתמשתי בעבר שנים. כיום פחות. הרבה פחות.
    אני קוראת הרבה שהBB הזה משגע אבל לא מתאים לעור שמן.
    לאחר שניסיתי את הBB מהדוגמית שקיבלתי בגלוסיבוקס אני יכולה לומר שזה נכון חלקית. נכון שהוא לא ממש מתאים מצד אחד- מצד שני אין לו את ההרגשה הממש לא נעימה שיש כאשר משתמשים בעלי עור שמן במוצרים לא מתאימים. הוא היה עלי בעיקר, מבריק ובזה חולשתו. כי אני לא מבריקה כמעט עם שום מוצר למרות העור השמן.
    אבל התחושה לא הייתה מציקה כמו שלפעמים קורה לבעלי עור שמן שמשתמשים במוצר לא מתאים.. וגם זה לא קיבלתי את הגון המתאים, אלה אחד בהיר יותר. נתתי לאימי והיא מאושרת ממנו.
    על עורי הוא היה נהדר מהבחינה שהוא שרד שעות על שעות על העור...10 בעמידות.

    הפסקתי להשתמש ברוב המוצרים של אנה לוטן כי אין להם מענה לטיפול בנקבוביות פעורות ומצאתי מענה טוב מאוד בחברות אחרות.
    כיום אני משתמשת רק בקרמים לעניים שלהם.
    חשוב לי לומר שלמי שיש סבוראה- השימוש במוצר הזה הוא חובה. לאמא שלי היה סבוראה ומאז השימוש במוצרי אנה לוטן כבר מעל 20 שנה היא שכחה מזה...
    סה"כ מוצרים מאוד טובים. פחות טובים ע"פ ניסיוני לעור שמן.
    שירות מעולה תמיד. ואני מכירה את החברה המון המון שנים.

    יעלי
    הבלוג של הספרנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יעלי יקרה, קודם כל תודה על התגובה המפורטת. אני אוהבת לקרוא את התגובות שלך☺
      באמת חבל שאין את ה-BB לסוגי עור נוספים, אולי בגלל שלחברות אחרות יש והם מתמחים בבעיות עור ועור בוגר וכו'. הם כתבו שיש להתייעץ עם קוסמטיקאית למי שיש עור שמן, אבל אם הוא הבריק לך אז או שתניחי מעליו פודרה או שתוותרי (למרות שחבל כי הוא באמת מעולה).
      שמחה לקרוא שהמוצרים עזרו לאמא שלך. אני לא מקבלת אחוזים מהם, כמובן, אבל תמיד כייף לקרוא על אחרים שנעזרו במוצרים מחברה שאני מרוצה ממנה וגם הם.

      מחק
    2. ותודה על המחמאות♥

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. הטריפל של סבוקלם מוצר מצויין לבעלות עור מושלם ולצעירות.
    BB לא יחליף עבורי מ.אפ, אולם לסופ"ש וציאות קלות הוא 3 ב 1 שזה ממש נפלא. את הדוגמית של אנה לוטן שקבלנו בגלוסיבוקס העברתי הלאה כיון שהיא עבור עור יבש. ממליצה על ה BB של דר עור, מאוד נהנית ממנו

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן הייתי צעירה לפני 5 שנים☺
      אני משתמשת ב-BB ליום יום והוא נהדר לי בחום הזה. הדוגמית שקיבלתם היא לעור יבש כי ה-BB שלהם הוא לעור יבש-אין אחר. בגלל זה אני מרוצה ממנו-כי יש לי עור נוטה ליבש.

      מחק
  5. אני גם קיבלתי דוגמית ומרוצה עד השמיים!
    בנתיים אני משתמשת בו כפריימר (עד שעור פניי ירגע) והוא עונה על כל דרישותיי, בנוסף למריחה הקלה ולספיגה המהירה שלו.
    הוא מחמיא לך מאוד לדעתי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה קרה לעור שלך??
      אני שמחה שאת מרוצה. באמת אחלה!
      תודה רבה מתוקה☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...