יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

המומחים לבשמים

בתור חובבת אופנה שאינה קורבן אופנה תמיד אברור לי בקפידה אלו טרנדים מתאימים לי ואלו לא, וגם ממה שכן מתאים-לא מתחייבת לדבוק רק בהם דווקא. אותו הדבר גם כשזה נוגע לבישום. אף פעם לא אקנה בושם רק בגלל שכולן קנו, או בגלל שהוא הכי מפורסם כרגע או בגלל שאיזשהו סלב החליט להרחיב את מנעד עיסוקיו ולעסוק גם בבישום.
זאת הסיבה שלפעמים אני דבקה בבשמים שנדלקתי עליהם לפני אלפיים שנה, וממשיכה להשתמש בהם זמן רב (שיא השימוש בבושם - לא אותו אחד ספציפי כמובן - 13 שנים, אנג'ל, אבל רק להזדמנויות מיוחדות). ביום יום אני אוהבת לגוון, וחוץ מהאנג'ל אני בדרך כלל לא קונה פעמיים את אותו הבושם, ולכן גם אין לי סימן היכר של בושם כלשהו, כזה שאנשים יזהו אותי לפי הריח.
בחברת Call Perfume הבינו את העניין של אינדיבידואליות, חוסר כניעה לטרנדים, חזרה לאינטימיות, ולכן פרצו במהפכה: בשמי בוטיק-בשמים שהם אומנות, בשמים בועטים נגד הזרם, המהווים נישה ייחודית בעולם הבישום.
ברשת הושקה מחלקה מיוחדת לבשמי נישה מיוחדים אלו. כל בושם נוצר ע"י מאסטר פרפיומר (בעולם ישנם 50 מאסטרים כאלו). לכל בושם סיפור מעניין אם זה בריח שלו ואם בקונספט או בעיצוב. חומרי הגלם של הבשמים איכותיים, טבעיים ונדירים.
גליה תורן-חן, המומחית ליופי, שהנחתה את ערב ההשקה, נתנה טיפים לבישום (ניתן לקרוא גם באתר החברה- http://www.callperfume.co.il/), למשל מתיזים על גב כף היד ומניחים את כף היד השניה על זו המבושמת לחצי דקה. ההנחה מאיצה את תהליך השתלבות הבושם בגוף. אחרי חצי דקה משחררים את הידיים וכך מגלים את הריח כפי שיהיה בעוד מספר שעות, ונמנעת תחושת ה"איזה ריח חזק" וניעור היד המסורתי. עוד טיפ-כדאי להתיז את הבושם במקומות המועדים לתזוזה רבה: פנים המרפק, אחורי הברך, קו השיער בעורף. גליה ממליצה גם על בושם קוקטייל-שילובים של שני בשמים mix & match.
הבושם הוא רגש נוזלי בבקבוק-כדברי המומחית, ואני מסכימה איתה. ריחות מזכירים לנו הרבה דברים, חוויות שעברנו, מקומות בהם היינו, אנשים שפגשנו, וכל זה מתחבר לרגשות שאנחנו חווים ולתחושות שחשים.
ניתן למלא שאלון ריחות בחנות על מנת לבחון את הבשמים המתאימים לך, או להתייעץ עם יועצות הבישום.
כל בושם הוא יצירת אומנות:
מימין-Kinski-בושם גברי רב עוצמה, פרי יצירתו של אמן בישום גרמני. ניחוח מתוחכם ויוקרתי המורכב מעצים אוריינטליים ותבלינים חמים, וכן אמבר ופטצ'ולי.
משמאל-The Beautiful Mind-לאישה החכמה שהיא אישה סקסית. הבשם שיצר את הבושם הזה מתנגד לניחוחות בשמי הסלבס ומקדיש את הבושם לדמות האישה החכמה, נעשה לפי דמותה של בחורה הנחשבת לגאון בתחום הזכרון (הולוגרמה של פניה מוטבעת על הבקבוק). הניחוח מורכב, בין היתר, מפרח טהיטי נדיר.



Paper Passion - בעיצוב קרל לאגרפלד, ואמן בישום גרמני בשם Geza, הושק השנה ונחשב לאחד הבשמים המקוריים של השנה, ולא לחינם-הבושם מזכיר את התשוקה לספר ישן המעורר געגועים. הבושם הינו ללא מתז-יש להפוך את הבקבוק והאצבע נוגעת בבושם כדי להוציאו וכך אנו מטביעים את חותמנו האישי על הבושם.


CNR Create - בשמי המזלות האסטרולוגיים. 12 בשמי נשים ו-12 בשמי גברים המותאמים למזלות. הבשמים נרקחו בשיתוף פעולה של בשם צרפתי ואסטרולוג. לכל בושם תכשיט עם סימן המזל. רחרחתי את בושם המזל שלי-מאזניים-ואכן די קרוב לטעם שלי-מתקתק.

Linari- בעיצוב ארכיטקט מפורסם. מימין-בשמים לבית. משמאל-בשמים בניחוחות כמו אוקיינוס, פרחוני ואוריינטלי, עשויים זכוכית קריסטל ובראשם פקק מעץ וונגה, כבד ומרשים.


 

Tilleul מבית D'orsay-זהו מותג אצולה של הבארון ד'אורסיי, שהיה איש אופנה ובישום לפני 180 שנים ויצר בשמים ייחודיים מפתים.
הבושם שקיבלתי מיוצר בגרסת Eau De Toilette, אך שלא כבשמי א.ד.ט אחרים אינו מתנדף אחרי שעה אלא מחזיק מעמד יפה מאוד שעות רבות, מבוקר עד ליל. לבקבוק הבושם סגנון מלכותי וקלאסי-מלבני עם פקק מתכת גדול, ובתחתיתו הטבעה של סמל בית האצולה של הבארון. הריח לימוני, עצי, רענן. למרות שאני חובבת בשמים מתוקים, הרי שהניחוח העז והכה-רענן שבה את לבי. אזהרה: צריך להתיז ממש קצת כי הניחוח חזק למרות שהוא רענן, כן אני יודעת שזו קצת סתירה אבל צריך להריח בשביל להבין. מתאים מאוד לימות הקיץ הרותחים בהם כל מה שרוצים זה רק להתרענן. פרש, פרש, פרש.

מחירי הבשמים: 299-799 ₪.

מה לבשתי?
חולצת שיפון עם פתחים בשרוולים-H&M // גופיה ניוד-קסטרו
מכנסיים-רנואר // חגורה-לה טנט
סנדלים-קליגולה // תיק-Nine&co. 
עגילים-קסטרו // שרשרת-מאמא

תודה לורד המקסימה שצילמה אותי.
נרשמתם להגרלה? לחצו על התמונה בצד שמאל למעלה
דוגמית השבוע חדשה-בצד ימין
שבוע מקסים, ריחני ורענן!




6 תגובות:

  1. סורי, הגימיק הזה לא מדבר אלי, כשמוצמד אליו תג מחיר של 300-800 ש"ח...הלו??? מה רע בבושם של וורסצ'ה, קליניק, אסתי לאודר, נינה ריצ'י (ועוד רבים וטובים, כל אחד לפי טעמו) בעלות של בין 100-200 ש"ח בסופר פארם תמיד תמיד לפני ראש השנה ופסח?! עדיף להשקיע את המרשרשים בגרדרובה...והרבה ממנה...ואפרופו, את נראית נפלא, למרות שלא כ"כ רואים טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. כנאמר, איש איש וטעמו עמו...☺
      תודה רבה!

      מחק
  2. שמחתי לפגוש אותך שם (סוף סוף!)
    וכמובן שגם שמחתי לצלם אותך :-)
    תודה רבה על האזכור מתוקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה יקירה☺
      גם אני שמחתי להפגש

      מחק
  3. לצערי לא הצלחתי להגיע- הרעיון נחמד
    אבל כפי ששרית כתבה- המחיר מוגזם (במיוחד עם מבצעי הבישום שרצים ברשתות)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניפגש פעם אחרת, כן?
      אני מניחה שהמחירים זה כמו עניין בגדי המעצבים-עצם זה שהם גבוהים לא מנגישים אותם לכל אחת ואחד, רק לעתירי טעם וממון.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...