יום שישי, 5 באוקטובר 2012

הפתעה שכזו-חלק א'

לפני מספר שבועות, התקבל מייל בתיבה שלי. היה זה גיסי, שבימים כתיקונם חי בקנדה, והנה כותב שהוא נמצא בניו יורק, מול ספורה ב-5th Avenue, ומה את רוצה. מה אני רוצה? שתארוז את כל החנות ותשלח אלי בדואר שליחים מהיר. אבל נאלצתי לצמצם את הבקשה. בכל זאת, יש כמה ישראליות שעדיין רוצות לקנות שם, צריך להשאיר להן משהו. אז התחלתי לחשוב. אבל מה? מה אני רוצה? בתור חולת צלליות החלטתי ללכת על זה. זה גם הדבר שהכי קל לבחור, בלי לבדוק קודם, פשוט כל צבע כמעט מתאים לי, ואם לא-תמיד אפשר לערבב. זאת בניגוד לשפתונים, שתמיד אני יוצאת עם גווני mauve למיניהם, או ורדרדים. מאחר ואני כבר מכירה את הצלליות המעולות של ספורה (ראו כאן וכאן) נכנסתי מהר לאתר ובחרתי לי פאלטה אחת, שמכילה גם ליפ גלוסים וסמקים, ואם לא תהיה פאלטה זו, אז פאלטה אחרת, שמכילה רק צלליות אך בעלת גימיק חביב. וכמובן ביקשתי את הדוגמיות שנותנים עבור כל קניה. רציתי להוסיף קישור לפאלטות אך מאחר והן היו במהדורה מוגבלת, הן אזלו מהמלאי. 
הבחור שלח לי מייל על כך שהמשימה בוצעה ואני חיכיתי וגם ציפיתי לקבל בדואר את החבילה. אין כמו חבילה מספורה. בדרך היו קצת עיכובים (מי אמרה שבחגים הדואר זוחל ולא קיבלה חבילות?), והנה סוף סוף החבילה הגיעה. כבר מגודלה וממשקלה הבנתי שיש כאן משהו רציני: הבחור קנה לי את שתי הפאלטות! וגם אשתו המקסימה הוסיפה סוכריות גומי בשביל הבנות (לא בשבילי, אני לא אוכלת דברים כאלה, רק כשאף אחד לא רואה/שומע/מריח, בקיצר בלילה כשכולם ישנים).
בלי ללכת סחור סחור, ואני יודעת שחלקכם לא ממש קוראים את דברי החוכמה שאני כותבת כאן אלא רק עוברים על התמונות, מיד אעלה את התמונות שצילמתי. השתדלתי מאוד, עם רקע לבן ולא מסיח דעת, עם מנורה ותאורת יום, אבל מאחר והאריזות שחורות הן מחזירות את האור ולכן לא כל התמונות מושלמות כמו שאני אוהבת. אבל הן עדיין טובות, לדעתי.
מכיוון והפוסט הזה יהיה ארוך למדי והיום קצר וגם הסבלנות, אפצל אותו לשני חלקים, כשכל חלק מכיל פאלטה אחת.
פאלטה מספר 1-בתופים ומחולות:

זו הקופסא. יותר מ-50 צבעים ליותר מ-2000 לוקים. מזוודונת חביבה

בגב הקופסא מופיע שרטוט התכולה, מימין לשמאל:
4 סמקים, 2 ברונזרים, 33 צלליות, 3 אייליינרים במרקם קרם, ו-12 ליפ גלוסים

וזוהי הפאלטה-סגורה


כאן הפאלטה פתוחה. פותחים ע"י משיכת אחת הידיות האדומות למעלה.
33 גווני צלליות מרהיבים, מגווני לבן ואפור בהירים, עבור דרך גווני חום וכתום, 
גם סגולים וורודים, וכלה בירוקים וכחולים. חלקם מאט וחלקם שימריים.
בצד שמאל בשורה ה-1 מלמטה, 3 אייליינרים בגווני שחור, שזיף עמוק וחום מנצנץ.
למעלה-מראה ועליה הכיתוב SEPHORA למי שפספס.

וכאן הצלליות במבט קרוב יותר

כאן הפאלטה פתוחה במלוא תפארתה. 
את החלקים הצדדיים מוציאים ע"י משיכת שקע קטן בכל צד בתחתית הפאלטה.
מימין-סמקים וברונזרים. משמאל-ליפ גלוסים


מלמעלה למטה: 3 סמקים בגווני ורוד-אפרסק,
2 ברונזרים בגוון טבעי וגוון אפרסק, מוזהבים,
סומק נוסף בגוון קורלי בהיר 

12 ליפ גלוסים, בצד ימין ניוד מבריק ועד אדום-יין,
בצד שמאל לבן ועד סגול עמוק
וקצת מידע:
כפי שאתם רואים, הפאלטה עלתה $24 בלבד (והיו קצת מסים בנוסף, לא אחשב אותם כרגע).
הצלליות קטנות אמנם-כל צללית גודלה מעט קטן ממטבע שקל, 0.56 גרם, אך המברשות שלי (גם מברשות רחבות יחסית כמו מס' 23 של OFRA או D104 של איל מקיאג' או C153 של ביוטיקר) התאימו יפה לגודל ולא היו שום בעיות של התפזרות וגלישה לצדדים. צלליות האבן יפהפיות, עמידות מאוד מאוד-כמו הפאלטה הנוספת של ספורה שקניתי בפראג, הקישור מופיע בתחילת הפוסט, ואפילו יותר כי לא השתמשתי בפריימר והן לא קרסו, לא ניקוו, לא נכנסו לקפל וכל שאר המונחים שבלוגריות איפור ומתאפרות כבדות משתמשות בהם. החזיקו מעמד כמו חדשות לפחות 8-9 שעות, ואח"כ הפיגמנט ברובו התפוגג אך נשאר צבע על העפעפיים כאילו הנחתי צללית בגוון בהיר יותר, כלומר לא נשארו כתמי צבע אלא הצבע התבהר. הגוונים יפהפיים-גווני כחול, מתכלת בהיר, דרך טורקיז ועד כחול נייבי; גווני ירוק-מירקרק/צהבהב ניאוני, דרך ירוק דשא ועד ירוק בקבוק וגם זית; גווני חום-מטואופ דרך נחושת וגם ברונזה; גווני ורוד וסגול-מורוד עתיק ועד סגול חציל; גוונים טבעיים-מניוד ועד אפרסק; וגם לבן, אפורים ושחור. חלקן עם נצנצים עדינים וחלקן מאט.
האייליינרים עמידים מאוד גם כן. הם רכים, נמרחים בקלות, אם כי לא אטומים לגמרי. אני משתמשת במברשת אלכסונית מס' 263 של מאק או של ביוטיקייר (לא יודעת מה המספר, נקראת fw firm angle brush). 
הסמקים יפהפיים גם כן: אחד ורוד לוהט, כמו שאני זוממת לקנות כבר זמן רב, השני קורל, השלישי מעין אפרסק מוזהב. רק להזהר עם הוורוד החזק, לא לצאת במראה "נשרפתי מהשמש" אלא רק "הסמקתי קלות כשראיתי את ההוא מ-י"ב 2". אח"כ יש הפסקה ל-2 ברונזרים ושוב סומק, לא יודעת למה. הסומק הרביעי בגוון טרה-קוטה. הברונזרים בגווני ברונזה ופודרה, טיפה מנצנצים אבל לא רואים את זה על העור. גם הם עמידים ומתקבלים יפה.  משקל-0.31 גרם.
אינני נמנית על חובבות הליפ גלוסים, פעם זה היה ככה אבל עבר לי. אבל מה לעשות שכמעט ואין פאלטות מעורבות הכוללות שפתונים? מסתפקים במה שיש. ומה שיש כאן מאוד נחמד: הצבעים יפים-ניוד, פודרה, קורל, אדומים, חומים, לבן לערבוב או להדגשת מרכז השפתיים, ורוד פוקסיה וורוד בזוקה וגם סגול כהה. דגמתי את הפוקסיה והוא לא צועק "שימו לב אני פה" אלא מתמזג יפה עם גוון השפתיים. מבריק ומנצנץ במידה, קצת שקוף, לא כבד ולא דביקי-הצלחתי לדבר בלי להפריד בכח את השפתיים. בעיה אחת: בחום השורר בארצנו, הגלוסים נמסים לתוך עצמם כשטובלים את המברשת. כשמסתכלים עליהם הם נראים מאוד תמימים בשקעים שלהם, אבל כשמכניסים את המברשת, פוף-היא שוקעת ונהיה בולען קטן וגם יוצא הרבה חומר. אז לשים לב ולהעמיס לאט ובזהירות. החזיק מעמד באכילת קרמבו, בארוחת הערב כבר נעלם, כמנהגו של כל ליפ גלוס. משקל-0.31 גרם.
גודל כל הערכה: 12X12 ס"מ, גובה 3 ס"מ. כייף לקחת אותה לנסיעות-יש בה כמעט הכל.

והשאלה הנצחית: מתי מתי מתי יפתחו ספורה בארץ? ו/או להבדיל מתי מתי מתי ספורה יעשו משלוחים לישראל ובמחירים שאינם שחיטה?

ובברכת סופשבוע (ס)פורה מצויין לכם ניפרד, 
עד פוסט ספורה הבא.







12 תגובות:

  1. איזו פאלטה מקסימה!
    ח"ח לגיס!!!
    הוא עושה רכישות ומשלוחים גם לקולגות שלך? חחחחחח :-)
    תתחדשי ותיהני מתוקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      תגידי לכולן להכין רשימות☺

      מחק
  2. בחירה מושכלת בהחלט- הפלטה משגעת ונותנת מענה לכל איפור שתחפצי בו!
    הלוואי על כולנו גיס כזה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה פיצ'ה! אכן משגעת וגם מהממת☺

      מחק
  3. יופי של מתנה קיבלת, איזה פינוק. לי יש מברשת להנחת צלליות ממש מעולה שקניתי בספורה בפריז (לפני 5 שנים) והיא הרבה יותר איכותית מאלה של MAC לדעתי!
    אז גם אני מצטרפת לקריאה להביא את ספורה לארץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי כדאי שנעלה עצומה או קבוצה בפייסבוק?☺
      קניתי בפראג בשנה שעברה מברשת למייק אפ מעולה גם כן. נראה לי שזה יהיה הכיוון הבא, בכל זאת, כמה צלליות הבחורה צריכה.

      מחק
  4. טוב, אני כבר יומיים מתעלמת מהפוסט הזה, משביעה את עצמי לא לפתוח, כי למה להוציא את העיניים, וקצת מקללת אותך בליבי (לא קללות קשות, סתם קללות קינאה אל תדאגי..)
    והיום נשברתי! ואני כל כך עצובה על כך:( היא מושלמת:( וכל כך רחוקה מלהשיג.. למה לי אין קרובים שישלחו לי בדואר דברים כאלה מהממים?? (ויש לי דודים בארהב, אבל הם לא. פשוט לא:( מבאס כפליים!).
    בקיצור קראתי את כל הגיגייך (כן כן, התאפקתי ולא העברתי ישר לתמונות:) וזה היה שנון ואפילו (!) הצחקת אותי:)
    חג שמח:)

    השבמחק
    תשובות
    1. צר לי מתוקה! תאמיני לי שגם אני מקללת כל יום מחדש את כל הנפלאות שאני רואה בפורום☺
      אז אל תסתכלי על הפוסט הבא...
      אולי תנסי דרך אחת מחברות המשלוחה שנותנות כתובת פיקטיבית? תמיד בספורה יש מבצעים שווים ואפשר למצוא כל מיני פאלטות יפות ב-10 דולר כך שאפילו אם המשלוח יהיה קצת גבוה-זה עדיין ישתלם. וגם מעל 50 דולר המשלוח בתוך ארה"ב חינם בד"כ.
      טוב, אני לא אדרדר אותך...
      תודה שקראת ונהנית♥
      חג שמח!

      מחק
  5. כנראה שאני לא נורמלית, קודם קראתי את הפוסט (חלק ב), ועכשיו אני קוראת את הפוסט הזה... ואני בסרטיםםםםםםםם!!!! עכשיו אני כולי קנאה ורודה(מושג שחיובי שהמצאתי, שכולן מבינות) באה לי על שתי הפלטות.. ואני באמת שלא צריכה..ומאחר שכבר קניתי שתי פלטות של סליק (בגודל של שקל והבנתי כמה פגמנט יכול להיות חזק- ליבי חושק עכשיו את אלו..) מזלי שיש לי גיס ביוון ושם יש ספורה...
    שוב תודה על פוסט ויקטוריה:}

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה! לא נורא, העיקר שקראת בסוף☺
      תכיני לגיסך רשימה...
      קנאה ורודה זה חיובי, לא?
      סליק עדיין אין לי אבל מי יודע?
      תודה רבה!

      מחק
    2. בטח שחיובי:}, פוסט ממש טוב, אני משערת שאם יש לך את הפלטות האלו את לא תטצרכי את אלו של סליק:}.. למרות שתמיד כייף לקנות עוד איפור:} תודה ויקטוריה

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...