יום שישי, 6 ביולי 2012

Guerlain-Meteorites perles-light deffusing perfecting primer

החלטתי החלטה מושכלת לגוון את מוצרי אסתי לאודר-קליניק-לנקום שלי, ולהתחיל לדגום מוצרים של חברות אחרות. על הפריימר של גרלן שמעתי וקראתי הרבה והחלטתי-אם אין אני לי מי לי?
לכן, בעת שהיינו בנופש באילת חפוש חיפשתי את הפריימר. תחילה במשביר-עם שלל המבצעים עלה 252 ש"ח. שם גם התנסיתי בו לראשונה-כמובן, על גב כף היד בלבד. הנצנוצים שהותיר על היד מאוד נעמו לעיניי. ניסיתי גם את הפריימר המוזהב-L'ore radiance כמדומני-אבל לא אהבתי את חתיכות הזהב הגדולות-מדי (בסוף איראה כמו דפי זהב שמוכרים בחנויות עשה זאת בעצמך, או הובי). החלטתי שאם אמצא את הפריימר במחיר קרוב יותר ל-200 ש"ח-אקנה. וכך היה. הזדמנתי לסופר פארם ושם החלו בדיוק בתליית כרזות המבצעים. תפסתי דיילת ושאלתי אותה-גרלן במבצע? והיא אמרה שכן. כמה עולה? 212 ש"ח.. קרוב מאוד, אז החלטתי שכן. שאלתי אם יש דוגמיות, זה המוצר הראשון של גרלן שאני קונה ואם ימצא חן בעיני אקנה עוד, ואז המקסימה הזו עלתה למחסן לחפש ופירקה תיקים ונתנה לי שתי דוגמיות שוות ביותר-האחת של קרם פנים Super Aqua-Day והשניה של סרום Abeille Royale המלכותי. קיוויתי גם לדוגמיות של איפור אבל לא היו לה.
לקחתי את הפריימר והדוגמיות בידיים רועדות מחמת המעמד וחזרתי למלון.
מאז הספקתי להתנסות בפריימר מספר פעמים ולהלן מסקנותי:
מחיר-כאמור, 212 ש"ח באילת, במבצע. מחיר מקורי שהיה רשום עליו-353 ש"ח.
אריזה-קופסת קרטון שחורה המחביאה בתוכה את הבקבוק היפהפה: עשוי זכוכית שקופה המגלה את הפנינים הוורדרדות שוחות בפריימר, ומכסה מתכת אפור-כסוף עם לוגו גרלן על ראשו.
מרקם-נוזלי ועדין, רך, שתי לחיצות על המשאבה משחררות כמות המספיקה לשימוש אחד.
מבחן התוצאה-קודם כל בואו נתייחס לריח-מדהים, מענג, מלטף. אוקיי, נקסט. הבכורה שלי שאלה אם הפנינים יוצאות מפיית הבקבוק, הסברתי לה שהן נלחצות בנוזל בעת הלחיצה על המשאבה. הפריימר נוזלי ונמשח בקלות על הפנים, בניגוד לפריימרים אחרים שיש לי (סמאשבוקס-פוטו פיניש, ספורה) שהם ג'ליים וקצת קשים למריחה ולעתים אף משאירים פירורים לבנים. נספג מהר. ולא אמרתי מספיק-ריח מדהים!


אין בכוונתי לזהור באור יקרות במזג האויר הלח הזה, אבל מאחר ועורי יבש קמעא לא הייתי מתנגדת לקצת הארה.
כשניסיתי את הפריימר מתחת למייק אפ מאט קיוויתי שייתן קצת חיות ואור אך לא כך. לפחות שמר עליו שלא יזוז כל הערב..
מתחת לדאבל וור של אסתי לאודר נראה מצויין-הפנים קורנות ומוארות והעור אחיד וחלק. אמשיך לנסות סוגי מייק אפ שונים-אבל לא למען הניסוי אלא לארועים ולמקרים מיוחדים-במחיר הזה חבל על כל טיפה!

שימו לב לדוגמית השבוע מצד ימין-קרם פנים Super Aqua-Day של גרלן כמובן (גם בשבוע הבא-דוגמית של סרום Abeille Royale של גרלן).







שתהיה לכם שבת פנינה!







20 comments:

  1. כל הכבוד אמא ואם תוכלי לשנות תחתבי שאני נידנדתי לך: "תקני! תקני! תקני!"
    מבתך הגדולה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי!
      כל מי שיקרא את התגובות ייראה מה כתבת אז זה בסדר♥

      מחק
  2. שבת פנינה גם לך ניבה :-) אחלה פוסט, כתוב יפה ! עדיין לא ניסיתי את הפריימר הזה אך קראתי עליו רבות בבלוגספרה. נראה לי שלי יתאים משהו כזה לחורף ולא לימי הקיץ החמים. מאוד אהבתי את המיכל האלגנטי שלי עם הפנינים היפות בפנים. כרגע אני משתמשת בפריימר חדש דנדש שרכשתי - של סיסלי (יקר אש). היה מבצע באפריל מוצר שני ב- 10 ש"ח, על הפריימר שילמתי מחיר מלא ועל גלוסי סטיין של YSL שילמתי 10 ש"ח...אז יצא לא נורא כל כך בסוף....:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  3. *המיכל האלגנטי שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! למה רק לחורף? הוא מאוד קליל בעיני.
      תתחדשי על הפריימר! איך הוא?
      באמת כשמחשבים את שני המוצרים זה לא נראה המון פתאום☺

      מחק
    2. כי עכשיו בקייץ עם העור המעורב שלי (מעורב שמן) אני פשוט אזל על הרצפה עם הפריימר והפנינים ;) וכל מה שבא מעל...מעדיפה פריימרים שמתאימים ספציפית למצב עורי בחום הזה :-)
      הפריימר של סיסלי נהדר. לדעתי לא יתאים לעור יבש אלא יותר לעור כמו שלי. ובעניין המבצע, אכן שווה !

      מחק
    3. את צודקת בהחלט! בחום הזה כל שכבה רק ממיסה☺
      תהני♥

      מחק
  4. מאוד אוהבת את הפריימר אזה אבל יותר בחורף את האמת

    השבמחק
    תשובות
    1. עלי הוא הרגיש קליל בגלל המרקם הנוזלי שלו, אבל כל אחת ותחושותיה שלה☺

      מחק
  5. גם אני משתמשת בזה של גארלן ובעלי שאל את אותה השאלה ששאלה ביתך, זה באמת מעניין! המוצר יפיפה ואולי כדאי לשמור אותו על המדף רק לצורך תצוגה :)
    אני משתמשת בו באופן קבוע מתחת למייקפ, הוא מחזיק לי את המייקאפ מעולה אבל כמוני-כמוך, אין תחושה של הארה מטורפת, רק נצנוץ עדין עדין עדין ותחושה נעימה על העור. מבחינתי הוא עושה את העבודה כי אני לא מרגישה שאני צריכה יותר.
    אם בכל זאת תמצאי משהו טוב ממנו - עדכניני!
    שבת שלום

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח.. הרסת אותי עם השאלה של בעלך☺
      אני באמת שוקלת לשמור על הבקבוק גם כשייגמר (כמו שפעם הייתי שומרת בקבוקי בושם יפים אבל נגמלתי מזה).
      באמת עושה את העבודה וקליל ביותר. נראה איך הוא בחורף.
      בוודאי שאעדכן-בשביל זה אני פה♥
      שבת שלום ושבוע מצויין יקירה!

      מחק
  6. אני לא מהמשתמשות הכבדות בפריימר, לא ראיתי את הבנפיט שלו עלי. אבל את הבקבוק הזה חמדתי ולו בשביל לקשט את שולחן האיפור - לא סיבה מספקת אז לא נרכש.

    תתחדשי אין כמו הגיוןן להיחשף לחברות חדשות/מוצרים חדשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא משתמשת כבדה, המייק אפים שלי מעולים (בעיקר הדאבל וור כמובן) ומחזיקים מעמד מצויין, זה רק מן דובדבן שמתחת לקצפת..
      הבקבוק אכן יפהפה אבל בינתיים יושב בתוך קופסת הקרטון שלו כדי לא להשתזף באור המנורות☺
      תודה תודה! משתדלת..
      שבוע מקסים!

      מחק
  7. זה פריימר נהדר ואם את משתמשת בדאבל וור אז זה שילוב מוצלח כי הוא ירכך טיפה את המראה הכבד של המייק אפ הזה.
    אני לא משתמשת בו בשיא הקיץ כי אז אבריק.
    יותר מתאים כשאני צריכה הארה של הפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הדאבל וור זה באמת מוצלח מאוד. בקיץ אין לי בעיה איתו כי העור שלי קצת יבש אז אני לא מבריקה. אבל באמת יש קצת ערך מוסף☺

      מחק
  8. הסקירה שלך עליו מהנה ומעולה, נהנתי לקרוא:)
    אני סקרנית מאוד לגביו (ד"א כמוך אני נזהרת בחברת מוצרים יקרים!)
    נשמע מעולה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את צודקת לגבי מוצרים יקרים, זה ככה אצלי גם במוצרים זולים ד"א: אני בודקת היטב וקוראת על המוצר לפני הקניה, וככה אין לי כמעט טעויות..
      אחרי שהתנסיתי בשני פריימרים אחרים (פוטו פיניש-לא התאים לי, וספורה שקיבלתי מתנה היה יותר טוב אבל זו דוגמית קטנה שעוד מעט נגמרת) החלטתי לעלות ליגה ובגלל שקראתי הרבה ביקורות טובות החלטתי על גרלן, אבל באמת כדאי להתנסות קודם בחנות כמה שאפשר.

      מחק
  9. יופי של סקירה. מאד עניינית וברורה. גם אני שמעתי רבות על הפריימר הזה , הדעות עליו חלוקות. וגרלן חברה מדהימה, שלא לדבר על האריזות שלהן, שהן בעצמן פריט מפנק ומלא בגלאם ויצירתיות. אני משתמשת במייקאפ פריור אקסטרים שלהם - משובח! עניין אותי מה שכתבת על הפריימר של סמאשבוקס שרבות מהללות אותו ונראה שלא ממש התלהבת. אני די שוקלת לרכוש אותו. מה לא אהבת בו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי דנה וברוכה הבאה!
      תודה על המחמאות ועל הצטרפותך לבלוג שלי.
      אני רק מתחילה להכיר את גרלן-קראי גם את דוגמית השבוע.. ושמעתי גם על המייק אפ. בינתיים אני עם הדאבל וור של אסתי לאודר-סוס מנצח לא מחליפים☺
      יש לי את הפריימר של סמאשבוקס בגרסה הקודמת בבקבוק הזכוכית, די על ההתחלה נשברה המשאבה והצינורית שלה נפלה פנימה אבל מכיוון שקיבלתי אותו מחו"ל לא יכלתי להחליף. הפריימר עצמו יצר לי פירורים לבנים על העור, כאילו לא נספג טוב, וגם מרגישים את הסיליקון היטב. יש הרבה שמהללות אותו. אני חושבת שהכי טוב שתבקשי בחנות קצת מהפריימר בצנצנת (או אם יש להם דוגמיות) ותתנסי בבית ותראי. יכול להיות גם שזה מתקבל אחרת על סוגי עור שונים.
      שיהיה לך בהצלחה ואשמח לקבל עדכון!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...