יום חמישי, 19 ביולי 2012

הלכתי על הגזרה הגבוהה

הכל התחיל בנופש האחרון שלנו באילת. באחת מעצירות הפיפי ההכרחיות ראיתי בתור לפני בחורה לובשת מכנסיים מגניבים ביותר (אני זקנה, ככה הסלנג שלי נראה), שהולכים ככה: גזרה-נוטה לגבוהה, כפתור ורוכסן-לא קיימים, במקומם חגורה נקשרת, גזרה-loose, אגסית-מה, צבע-כחול בהיר יפהפה ובקרסוליים-גומי צר. בהיותי חסרת בושה שאני מיד שאלתי אותה היכן קנתה אותם, והיא אמרה שהיא חושבת בגריפ ושכולם נדלקו עליהם. כמובן שמיד בהגיעי לאילת חיפשתי בחנות גריפ ולא מצאתי. כשחזרתי למרכז התחלתי לחפש באתר שלהם וגם לא מצאתי. ואז נזכרתי ברשת אחרת שגם שמה מסתיים ב-פ, הלא היא יופ Yoop. ניגשתי לפני שבועיים לחנות בקניון הגדול בפ"ת ושם מצאתי מבחר נאה מאוד של מכנסיים בסגנון אם כי ללא גומי למטה. אבל אפשר גם בלי. עיניי כמובן נמשכו מיד לכחולים היפהפיים ולאחר מדידה קצרה נרכשו בכבוד רב. בשבת שעברה לבשתי אותם לארוחת ערב אצל קרוביו של אהובי וכל כך נהניתי מהם-נוחים, אפשר לאכול הרבה בלי להרגיש כי אין רוכסן וכפתור, בקיצר-גם אלגנטיים וגם שימושיים בארוחות ו/או נסיעות ארוכות. מי צריכה יותר מזה?
בעקבות הגזרה המנצחת אני עכשיו חושקת גם בקורליים היפהפיים...
זהו הנסיון השני שלי עם הרשת-הראשון היה לפני לפחות חמש שנים, עת קיבלתי גיפט קארד לקניה בחנות, ולקחתי חולצה מנוקדת שהופיעה בפוסט הניאוני וגם חולצה סגולה עם צווארון דרפה שלא כל כך השתמשתי בה ולכן הלכה לעולם החולצות הנמסרות.
ציוותתי לה חולצה בוורוד עתיק שקניתי ב-H&M בשנה שעברה, שרשרת מוזהבת עם חרוזים חומים-אין לי מושג מאיפה, סנדלי American company שקניתי בביג טום גם כן בשנה שעברה, התאפרתי בגוונים בהירים וזהו.
אל תשכחו לקרוא את דוגמית השבוע!
מריחים את סוף השבוע כבר...

עדכון: המכנסיים עלו 129.99 ש"ח.









19 תגובות:

  1. תתחדשי, המכנסיים מהממים, גם בגזרה וגם בצבע.
    יופי של לוק.
    אני בטח הייתי שמה שפתון סופר צבעוני בוהק...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה!
      אני אוהבת להתבלט בדרכי השקטה☺

      מחק
  2. הרגת אותי עם הניסוח :)
    אני מאוד אוהבת את השילוב ואת הנעליים הבהירות. אף פעם אין לי אומץ לקנות נעליים בהירות כאלה!

    גריפ יש בקניון איילון אני חושבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה☺
      תנסי לקפוץ למים ותראי שזה מה זה כייף נעליים בהירות. קניתי גם יותר בהירות בניין ווסט, אם קראת..
      הייתי בגריפ באילת, לא היו כאלה מכנסיים. הייתי גם בפ"ת. בגלל זה הגעתי ליופ. מתכננת עוד.. לא ציינתי אבל הם גם לא יקרים-130 ש"ח בלבד.

      מחק
  3. יופי של מכנסיים, בכלל דפקת פה לוק מנצח. אהבתי מאוד גם את הסנדלים :-)

    השבמחק
  4. אני מעדיפה בד"כ גזרה גבוהה, אבל בג'ינס יכולה להיות נמוכה יותר אם הן יושבות מושלם.
    ואין צורך להתנתל על הסלנג, שלנו היה הרבה יותר מגניב, ממש לפנים.
    מילה אחת מיותרת ולא מחמיאה את מוזמנת להוציא מהלכסיכון. זקנה - לא מתחבר אלייך בכלל יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הרסת אותי עכשיו☺ מקסימה שכמוך
      אני בד"כ מעדיפה מכנסיים עם כיסים מאחורה-בגזרה הנכונה הם מכווצים מה שצריך לכווץ..
      תודה תודה
      ושבת שלום♥

      מחק
  5. אמא
    אני תמיד אמרתי שזה יפה וממש מתאים לך לנעליים,
    לשרשרת ולחולצה!
    אוהבת בתך הבכורה והאהובה!♥ ☺
    i♥u אמא

    השבמחק
    תשובות
    1. הי בובי אלמונית,
      תודה רבה☺
      אני ♥ אותך גם☺

      מחק
  6. מאוד אהבתי את המכנס עלייך- החל מהצבע, גזרה, אורך ועוד.
    מתאים למבנה גופך מאוד!
    יצרת מראה אלגנטי ולביש =]

    השבמחק
  7. פינקתי את עצמי השבוע לקראת יום ההולדת (אוטוטו....43) ורכשתי מכנסיים מה זה דומות לאלה (אף הן בכחול) של דורין פרנקפורט, נראה לי שהגזרה של אלה שרכשתי היא טיפ טיפונת גבוהה יותר מהמכנסיים שלך. איך שראיתי אותם בחנות נזכרתי באאוטפיט שלך פה בפוסט. האיש שלי התלהב מהם כל כך כשמדדתי...אז רכשתי בלב שלם. משום מה כשהגברים שלנו אוהבים משהו אנחנו אוהבות אותו אפילו יותר :-)

    השבמחק
  8. קצת בילבלתי שם זכר ונקבה...תמיד זה קורה לי עם מכנסיים, משקפיים, נעליים ושות' ;-)

    השבמחק
  9. לא רואים עלייך! את מהממת!
    הרסת אותי שנזכרת במכנסיים שלי☺ שיהיה לך המון מזל טוב ואין כמו לפנק את עצמך, בבחינת אם אין אני לי מי לי? תתחדשי ותהני! והבגדים של דורין פרנקפורט מהממים.
    את צודקת לגבי הגברים..
    מצחיקה עם הזכר והנקבה-זה קורה לכולם.
    שבת שלום יקירה!

    השבמחק
  10. תודה, ניבה :-) אני מסמיקה פה...:) ותודה על האיחולים ♥

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...