יום שלישי, 24 ביולי 2012

מתחתנים 2012

הייתי בתערוכת חתן&כלה ביום שבת עם אחי. לא, אנחנו לא מתחתנים, אישתו לעתיד שתחיה טסה לסין  אז הוא לקח אותי.
התערוכה היתה באולם אירועים בשפיים, הגיעו נציגים של בתי עסק שונים העוסקים בתעשיית חתנכלה-צלמים, מעצבי שמלות כלה, די.ג'ייאים, מעצבי בלונים ועוד ועוד. בכניסה קיבלנו את אנציקלופדיית המתחתנים-ספרים גדולים ועבים המכילים את כל תולדות המופיעים בה. כשהאהוב ואני התחתנו לפני כמעט 14 שנים רק יצא ספר מתחתנים, היום כבר יש לו מתחרים, יש תערוכות, יש אתרי אינטרנט (!) שפעם היו בחיתוליהם, בקיצר יש הכל.
מאחר ועכשיו זאת עונת החתונות (למרות שאחי יתחתן בחורף), החלטתי לקחת מצלמה (חושבת כמו בלוגרית, זה בדם כבר) ולתעד את האירוע.
בכניסה עמדה כרכרה עם סוסה יפהפיה. זה הזכיר לי שבאותו היום הבנות נסעו עם האהוב לחוות תוכים ושם חוץ מלראות תוכים גם רכבו על סוסים.. כמובן שביקשתי רשות להצטלם בכרכרה וכמובן שהסכימו. איזה כייף! להרגיש מלכותית פתאום ביום שבת. אף פעם לא ישבתי בכרכרה, ועוד לבנה עם קטיפה בורדו. ממש ליידי קייטי! רק חסר לי הכובע..

התמונה באדיבות "הכרכרה המלכותית"

לבקשת הקוראת שרית הוספתי תמונת תקריב (מטושטשת קמעא) שלי, כדי שתראו מה לבשתי:
גופיית תחרה לבנה-חלק ממע' לבוש של שמלה וגופיה שקניתי באי-ביי והופיעה כאן (זאת על מנת להתאים למעמד-תחרה, לבנה, הבנתם כבר)
מתחת גופיה שחורה-קסטרו // שרשרת-דיוה // חגורת מתכת-דיוה, הופיעה גם כאן
מכנסיים שחורים-רנואר // סנדלים-ביג טום, הופיעו הרבה, גם כאן


אחר כך נכנסנו פנימה. היו די הרבה אנשים-לקוחות וגם בעלי עסקים. שתי בחורות הדגימו שמלות כלה בריקוד על גבי ארגז, קיבלנו הרבה עלונים, סוכריות ואפילו דיסק עם שירים.



 רעיון נאה לתצוגת נעלי כלה


התערוכה הותירה בי רגשות אמביוולנטיים: מצד אחד, כל החידושים ובכלל עצם העיסוק בחתונות גורם לי לרצות להתחתן (היה לי כל כך כייף ואני ממש זוכרת הכל-הייתי בהכרה מלאה ושיכורה מאושר), ומצד שני הכל כל כך ממוסחר ועברנו דרך ארוכה מימי העוף המכובס עד כי החתנים והכלות העתידיים כבר מאוד עמוסים רגשית ומנטלית וקשה להם להתמקד ברצונות שלהם וכמובן גם להיות באמת מאושרים מהדרך שהם עושים.
רק שיהיה בשעה טובה!

אהוב, רוצה להתחתן שוב?


כבר ביקרת בדף הפייסבוק של הבלוג? במרחק קליק אחד
ולא לשכוח את דוגמית השבוע מצד ימין




8 תגובות:

  1. תמיד רציתי ללכת לתערוכה שכזאת, אבל כשהתחתנתי איכשהו זה לא קרה. עכשיו אין באמת טעם כי זה רק יעשה לי חשק להתחתן (ממש כמו שלך זה עשה).
    בכל אופן, אני מבינה את מה שכתבת לגבי ההתמסחרות... הכל היום כל כך שונה. זאת הסיבה גם שהחתונה שלי הייתה מאוד "קלאסית" ובלי כל האטרקציות המטופשות שחתנים וכלות עושים ומביאים לחתונה שלהם (אפילו לא שרשראות הוואי ו/או סטיקלייטים!). בעייני זה מאוד מאוד מוזיל את האירוע והופך אותו יותר לקרנבל פורים מאשר לחתונה..
    מצד שני זה גם מאוד מאוד תלוי בזוג עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אנחנו דומות, אה?
      גם החתונה שלנו היתה קלאסית בלי אטרקציות (אז היה בר אקטיבי-כבוד!), וגם אם היינו מתחתנים היום לא היינו בוחרים בדברים האלה כי זה לא האופי שלנו ובאמת מוזיל את האירוע. אבל כמו בכל דבר כשיש ביקוש יש גם היצע..

      מחק
  2. הלו? זה בלוג אופנה? למה לא זכינו בתמונת תקריב של מה את לובשת, תכשיטיך, נעליך - לא מגיע גם לנו ליהנות?...
    שיהיה בהמון מזל טוב לאחיך! בתור מי שנשואה כבר למעלה מ- 20 שנים, אני באמת מסתכלת על כל ההפקות האלה בהשתוממות בכל פעם מחדש. מה יהיה הסוף? הייתי כבר בהרבה חתונות שהביטוי "כל המוסיף גורע" ממש מתאים להן. זה עניין של טעם כנראה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור בלוגרית שמעריכה ומכבדת כל תגובה שכותבים לי, הוספתי במיוחד עבורך תמונת תקריב עם פירוט הבגדים וכו'. איך אני בשבילך? ☺
      תודה רבה רבה!
      אני חושבת שבאיזשהו שלב תתחיל חזרה לטבעי ולפשוט, כמו שיש שמלות כלה בפחות מ-1,000 ש"ח ונעליים לבנות שנמכרות ברשתות היותר זולות מנעלי מעצבים מיוחדות לחתונה.
      ובאמת, הכל עניין של טעם (לא אגיד תקציב, כי יש כאלה שלוקחים הלוואות עתק בשביל חתונה, וגם לא תמיד כסף הולך עם טעם, הרבה פעמים זה בדיוק הפוך).

      מחק
  3. מקסימה כתמיד!
    תודה, נהניתי...

    השבמחק
  4. תערוכות כאלה קיימות בשביל שאני אלך, אסמן את כל הטרנדים הנוחכיים ואגיד לעצמי "החתונה שלי לא תהיה כזאת". זה כל כך באופי שלי. מעניין אם אפשר לצאת משם עם משהו קונקרטים כמו דיל טוב עם צלם וכו'. הייתי מעד'יפה להתחתן בתקופה שאת התחתנת בה. הרבה פחות ווג'ראס...

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת! לא בדקנו לגבי דילים כי הם כבר סגרו עם הספקים הגדולים ביותר (הווה אומר-די.ג'יי, צלם, אולם), רק רצינו להתרשם וכמובן לקבל את האנציקלופדיה שעולה יותר מ-100 ש"ח (!). אבל יש כל מיני הצעות אז אפשר לבדוק. לא יודעת אם היו שם השמות הגדולים כי אני לא בעניינים..
      באמת בתקופתי היה פחות ווג'ראס, גם רק התחילו עם שמלות צבעוניות ואני הייתי בין הראשונות-שילבתי לבן עם בורדו.. בהזדמנות אולי אעלה תמונה☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...