יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

מלך הביצה

חגגתי יום הולדת לפני שבועיים ואחי וחברתו קנו לי בושם של נרסיסו רודריגז- 
For her Musc Collection Eau De Parfum Intense (מהדורה מוגבלת).
הבקבוק עצמו שחור במסגרת ו-ורוד-מוכסף בפנימי ופקק שחור. אני מאוד אמביוולנטית לגבי הריח-תחילה מריח קצת כמו משחת שיניים שהיתה לי פעם, עם קצת מנטה, אולם בהמשך נחלש ומשתנה קצת ואז המאסק יוצא לאור. עדין עדין. עד שנמוג... כן, הריח נעלם די מהר וחבל. זה מאוד מוזר מאחר ומדובר בפרפיום ולא או דה טואלט, הריח אמור להחזיק מעמד הרבה זמן..
הרחתי לפני זמן מה את האסנס בבקבוק השחור והוא היה נהדר והחזיק מעמד הרבה זמן, אך לא זכרתי איזה בקבוק זה היה בדיוק והייתי בטוחה שזה המאסק, כך שכשאחי שאל אותי איזה בושם לקנות לי עניתי מיד ובבטחון-את המאסק!! טיפשה שכמותי..
לא נורא, זה עדיין בושם חביב ביותר וקליל, מתאים לימים לא חמים המתרגשים עלינו לטובה.




ומילה לסיום:
אתמול ישבתי שעות מול המסך, בוכה, עם צמרמורות בכל הגוף. הלא יאומן קרה-גלעד שליט חזר! עכשיו צריך רק להניח לו ולמשפחתו הענווה לנפשם, לתת להם להתאושש, להשלים את החסר, להשתקם ולחזור לאנונימיות שלהם.
חג שמח לכל עם ישראל!




6 תגובות:

  1. תתחדשי, יופי של מתנת יומולדת!
    הבושם הזה נפלא, גם אני המלצתי עליו, אבל לא הייתי מגדירה אותו קליל בכלל.
    אגב, הוא יצא בשנה שעברה והוא לא מהדורה מוגבלת כמו הורוד והסגול שיצאו העונה.

    השבמחק
  2. לא יודעת, עלי הוא בקושי מורגש.. נעלם אחרי 4 שעות. כנראה שטעיתי בקשר למהדורה המוגבלת. בכל אופן באמת אחלה מתנה וכשהמנטה מתפזרת אז בכלל הריח נעים.

    השבמחק
  3. כן, זה שהוא נעלם זה סיפור אחר, כתבתי לא מזמן על כך שלבשמים של נרסיסו יש בעיית עמידות קשה מאוד. למרות שאני מאוד אוהבת אותם זה מאכזב, הייתי מצפה ליותר.

    השבמחק
  4. כן, בהחלט, בעיקר בהתחשב במחיר הלא-זול שלהם :)
    אם כי האסנס השחור (שאני כבר לא בטוחה איזה הוא) מריח מעולה והריח משתנה כל הזמן וגם מחזיק מעמד יותר זמן.

    השבמחק
  5. מזל טוב! תתחדשי, יש לך טעם מיוחד, לא כל אחת תדע להעריך את הבשמים של נרסיסו. אני מניחה שעכשיו כשמזג האויר מתקרר, הוא יחזיק קצת יותר (צריכה להפסיק עם החרוזים האלה)

    השבמחק
  6. תודה תודה! את צודקת בקשר לטעם-אני לא כ"כ מתחברת לריחות נפוצים שכולן קונות רק בגלל שמפרסמים אותם שוב ושוב ואז כשאת הולכת ברחוב את מריחה את אותו הריח מכולן... תמיד מחפשת את היותר מיוחד, בכל דבר. מקוה שאת צודקת בקשר למזג האויר :) (אחרת אצטרך לקחת את הבושם לכל מקום..)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...