יום שישי, 31 במרץ 2017

LBD - לא מה שחשבתם

כולנו מכירות את המושג שמלה שחורה קטנה LBD-Little Black Dress ולרובנו יש לפחות אחת כזו בארון. הפעם נדבר על LBD-Long black dress שמלה שחורה ארוכה, כלומר מקסי. נתקלתי באחת כזו במכירה שערכה הסטייליסטית אלינור אשכנזי. היא-כלומר השמלה-עמדה תלויה על קולב, אחת ויחידה, ופשוט קראה לי "קחי אותי כאן ועכשיו". מאחר ואני די קשובה לסביבה, לקחתי אותה לחדר למדוד. לא התאכזבתי. החזקתי אותה בשתי הידיים חזק עד שסיימתי את סבב הקניות (מכנסיים, חולצה ושרשרת) ואח"כ אצתי רצתי לאלינור לשלם. פחדתי שמישהי תחמוד את השמלה.
כבר היה לי ארוע בסטנד-ביי אליו תכננתי ללבוש את השמלה-חתונתה של בתו של בן דודי. אמנם תחילה חשבתי ללבוש משהו אחר, אבל ידעתי שזהו הארוע האחרון לחורף זה ולא רציתי לחכות עד החורף הבא. כזו אני, חסרת דחיית סיפוקים.
כשמדדתי אותה ראיתי לנגד עיני את כל הלוק לארוע-החגורה, הנעליים, התכשיטים. כזו אני, חוזה עתידות.
בבית מדדתי את השמלה עם שאר האביזרים ובום-בדיוק כפי שראיתי בעיני רוחי: חגורה מוזהבת עם גומי רחב ואבזם מתכת, מ-אמה, שרשרת מטבעות מקסטרו, עגילי לב (לא זוכרת מהיכן) ונעלי עקב שחורות מנצנצות מספרינג. אגב, הנעליים היו לא-נוחות בטירוף, בקושי הצלחתי ללכת איתן וכשחזרנו הביתה הן מצאו את דרכן לתרומה. True story. גם הקלאץ' השחור עם האבזם המוזהב מספרינג, אבל אותו לא זרקתי כי הוא מושלם.
השמלה עצמה כאמור באורך מקסי, כמעט עד הקרסוליים, יש לה תפר לרוחב המתניים, שורת כפתורים נסתרת עד מתחת לברך ומשם נפתחת לרווחה, צווארון כשל חולצת כפתורים ושרוולים ארוכים עם סיומת גומי. בכל צד של השמלה ישנו כיס. אפשר היה לאבזר אותה בדרכים שונות, למשל בתוספת צבע או לבן, או עם גווני כסוף, אבל בעיני שחור וזהב זהו השילוב הכי מלכותי שיש. ניתן גם ללבוש את השמלה פתוחה מעל מכנסיים, אבל זה יותר קז'ואל.
בתי הבכורה, אלופת הצמות, קלעה לי צמה בצד ימין של הראש, להוספת מלכותיות, והאיפור היה בגוונים חמים עם שפתון אדום, וגם לק אדום. אם כבר מלכותי אז עד הסוף.



מאחר וקבלת הפנים והחופה היו בחוץ ובערב היה קריר, לבשתי מעיל שקניתי ב-COS בלונדון. המעיל שחור, כמובן, מגיע עד המתניים בגרסתו העבה והמחממת, אולם מהמתניים ועד הברכיים ישנה תוספת של טול שחור המקליל מעט את הלוק.



מצאתי תפאורה טובה לתמונות. צריכה כאלה גרלנדות בבית.

שתהיה לכם שבת של גלאם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...