יום שבת, 11 במרץ 2017

5 אאוטפיטים חורפיים #3

מזמן לא היה פוסט אאוטפיטים חורפיים. הייתי חולה המון זמן, אז האאוטפיט היחידי היה פיג'מה ובשאר ההזדמנויות ירד גשם. תיכף יהיו פוסטים אאוטפיטים אביביים אבל עד אז קבלו 5 חורפיים:

אאוטפיט #1:
השנה נדלקתי על חולצות מכופתרות ארוכות, ובעיקר עם פסים. הבאסה היחידה היא שצריך לגהץ אותן... הכי כייף לשלב אותן עם עליונית קצרה, כמו בתמונות. 
החולצה מברשקה, היא דקיקה ונעימה ויש לה פסים מדוייקים באפור-לבן. מעליה סריג שמנת קצר שכבר הופיע בבלוג, מיאנגה. שרשרת החישוק מ-COS. נכון שיש 3 דוגמאות שונות (עיגול, פסים וחצאי עיגולים), אבל בגלל שילוב הגוונים נוצרת הרמוניה מושלמת. הג'גינגס האפורים מהעין השלישית והמגפיים מ-New Yorker בפראג. כבר בני 5 אבל מי סופר.



אאוטפיט #2:
מזכיר את האאוטפיט הקודם, רק במקום חולצה עם עליונית יש חולצה שמחוברת לה עליונית: סווטשירט אפור ספורטיבי עם חלק תחתון של חולצה מכופתרת מפוספסת, ממנגו. ספורט אלגנט במיטבו. המכנסיים מברשקה, יש להם גומי במתניים, פסי סיכה וגזרה אלגנטית וחובקת והם הכי נוחים בעולם. הסניקרס גם כן מברשקה-בגוון פודרה שאף פעם לא נמאס. את הצעיף נתנה לי הבכורה, לדעתי הוא מטופ-טן והתיק מ-SIX מאמסטרדם.



אאוטפיט #3:
גווני פודרה ודנים. השילוב בין הפודרה העדינה לדנים הקשוח מאוד הולם אותי-נראית עדינה מבחוץ אבל אש סוערת מבפנים. 
חולצת הג'ינס נקנתה ב-Next לפני כמה שנים, כבר די צמודה עלי, אבל אני מאוד אוהבת אותה, לכן מצאתי פתרון-ללבוש אותה פתוחה מעל חולצה. חולצת הפודרה עם הפרחים והחרוזים נרכשה בקאלה, כדרכן של חולצות כאלה. הג'ינס בעל הגזרה היפה בתבל הוא מאמריקן איגל (או, כמו שאני אוהבת לקרוא לחברה אמריקניגל). ממליצה בחום על הג'ינסים שלהם-גזרה מחטבת, בד נעים ולא מחמם, מידת אלסטיות ראויה שלא הולכת לאיבוד בכביסות. שילמתי על כל הג'ינסים שלהם, זאת מחמאה בחינם. נעלי השפיץ מ-New look בלונדון. אני בד"כ לא מחובבות נעלי השפיץ, אבל כאן הקצה ממש מעודן בזכות הגוון. 



אאוטפיט #4:
ביום שישי לפני שבוע הייתי במכירה של סטייליסטית העל אלינור אשכנזי, שאירחה את סיגלית וונש, סטייליסטית על נוספת (שגם במכירה שלה הייתי, לפני שנה וחצי - לינק). החלטתי להגיע יותר למכירות כאלה, די נמאס מבגדי הסטנדרט שיש בכל חנות. יצאתי משם עם שלל רב: מכנסיים, חולצה, שמלה ושרשרת ואפילו קיבלתי שרשרת במתנה. בינתיים קבלו את המכנסיים: אורכם 7/8, צבעם כחול נייבי עם פסים דקים לבנים, והם נעימים ונוחים עד מאוד. הוספתי להם חולצת ג'ינס דהויה מ-Primark בהולנד, וכדי לתת קצת צבע זרקתי פה ושם אדום: שרשרת שקיבלתי מאמי, שפתון קרליין ונעלי Couple of המיוחדות בגזרתן. התיק גם כן היה של אמי.




אאוטפיט #5:
האאוטפיט האחרון סולידי מעט: שני גוונים של אפור, מעט שחור וממש קצת לבן. החולצה עם הרפרפות בשרוולים נרכשה בקאלה. אני מאוד אוהבת את הגומי בקצה השרוולים, מאוד נוח להסיר את החולצה בלי להסתבך בפתיחת כפתורים, וגם זה מיוחד. הג'ינס מ-Next, שוליו פרומים וגזרתו מעט רפויה בצדדים. הנעליים מ- Couple of והתיק נרכש מ-C&A באמסטרדם לפני מאתיים שנה ועדיין חי ובועט. השרשרת עוצבה ע"י סיגל ציון המוכשרת, ורכשתי אותה ביום המכירה אצל אלינור אשכנזי, המתואר באאוטפיט הקודם. יש לה עוד כל כך הרבה שרשראות יפהפיות, וגם טבעות, בא לי הכל. 



הימים הולכים ומתחממים, כנראה שהפוסט הבא יהיה החורפי האחרון ואחריו-קיץ. לא אביב כי אין חיה כזו. באסה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...