יום שבת, 18 במרץ 2017

5 אאוטפיטים חורפיים #4

5 אאוטפיטים של סוף החורף:

אאוטפיט #1:
מראה השכבות האהוב עלי-חולצת טישו בכחול רויאל מקסטרו ומעליה עליונית פליז אפורה נעימה מאוד מאוד שקניתי לסנדוויצ'ית בזארה ושאלתי (ברשות!). שרשרת הקשירות גם כן בכחול רויאל, מאי-ביי. יש לי גם צהובה כזאת, עוד מעט תראו. המכנסיים הנוחים בעולם עם פסי סיכה מברשקה, את הנעליים עם הקשירות קנתה לי אמי בזארה ליום הולדתי לפני שנתיים. אלו נעליים הדורשות מכנסי 7/8 או מכנסיים ששוליהם רחבים במיוחד. התיק מניין ווסט ומשקפי השמש מאופטיקנה. שילוב כזה של כחול/שחור/אפור אינו נפוץ במיוחד אך לטעמי מאוד מיוחד. תמיד יש את הציפיה לאדום שיקפיץ כחול או אפור, והנה כאן הרויאל נותן את הטון, למרות שיש מעט ממנו, אבל זה מספיק.






אאוטפיט #2:
גם כאן כחול רויאל-הפעם בגזרת הסוודר מקסטרו. יש לי כמה וכמה סוודרים כאלה בצבעים שונים, הם מאוד דקים ולכן לא נועדו לחימום אלא רק לזריקת צבע. החולצה מ-Promod, רשת צרפתית שאני מאוד אוהבת ואמורה להגיע החודש לארץ בזכות המשביר לצרכן. מקווה שהמחירים יישארו זהים למחירים בחו"ל. צירפתי שרשרת בצהוב-מרקר מאי ביי, ג'ינס עם קרעים מאמריקן איגל (כבר איזה 20 שנה לא לבשתי ג'ינס עם קרעים...) ומוקסינים על עקבים בכחול רויאל מ-Couple of האהובה. כאן השרשרת נותנת זריקת צבע, וגם בחולצה יש פאטרן צהבהב. צהוב זה צבע שלא תראו אצלי הרבה, אולי טראומה מחטיבת הביניים אליה נאלצנו ללכת עם חולצת כפתורים צהובה וכל הברחשים נדבקו אליה בקיץ, ואולי סתם בגלל שלא מתאים לי הגוון.




אאוטפיט #3:
שמלת חולצה (האהבה הגדולה שלי לחורף 2017) פסים בבורדו-שחור-לבן מ-New Look. היא נעימה ודקיקה ואף לא דורשת גיהוץ! מכנסי הרכיבה מ-Next וצבעם מאוד מיוחד-משהו שבין סגלגל-אפרפר לוורוד עתיק. עליונית הסריג בעלת כפתורים שנותרו פתוחים, הגיעה מ-C&A לפני המון שנים, נעלי הג'אז מביג טום והתיק מ-New Look גם כן. השרשרת מטופ-טן. סך הכל משפחת הצבעים משולבת בהרמוניה רגועה.


לק: Korff
אאוטפיט #4:
שוב מראה השכבות שולט: שמלת כפתורים מג'ינס דקיק מתמנון השתדכה לגופיה קייצית מסטודיו פשה. הכוכבים הלבנים על הרקע השחור מקפיצים את השעמומון של השמלה. בד"כ אני לובשת ג'גינגס עם השמלה הזו, הפעם התחשק לי להשאר במראה הרחב, לכן לבשתי מכנסי כותנה תכלת מ-C&A וגם התיק באותו הגוון, מזארה. הנעליים השחורות מקליגולה חושפות את גרבי הפסים (אוי ואבוי! התנגשות בין כוכבים לפסים!). 



אאוטפיט #5:
השילוב האהוב עלי בעולם-ורוד ואפור. הג'קט א-לה-שאנל נרכש ב-Primark בהולנד. אל תהרגו אותי אבל אני לא כ"כ אוהבת את הרשת הזאת, וזאת היתה הפעם השניה והאחרונה שביקרתי בסניף שלה, אבל מאחר ואני יודעת לצוד את הפריטים השווים, כך הגעתי לג'קט הזה שהיה אחד ויחיד, ובדיוק במידה שלי. מה הסיכויים שזה יקרה? הוא דקיק, למרות שיש לו בטנה (אמא שלי תמיד אמרה לי שאיכותו של ג'קט נמדדת בבטנה שלו ובתפרים), הבד בדוגמת פיקה גם במרקם וגם בצורה-משבצות קטנות ורודות-לבנות, ויש לו שני כיסים מקדימה. צירפתי טי-שירט מפוייטת מ-H&M שכתוב עליה très chic - הולם מאוד את המעמד. הסקיני מאמריקן איגל, השרשרת עם החרוז הענקי מ-Primadonna ברומא, הקלאץ' מ-Dorothy Perkins והנעליים האפורות זמשיות מ-New Look. 





שיהיה שבוע מעולה לכל הפאשניסטיות (וגם למי שלא).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...