יום ראשון, 24 ביולי 2016

Shake it up-Juicy shaker by Lancome

Juicy shaker, מן המצאה גאונית מבית לנקום. הם כל כך אוהבים לחדש לנו: הפעם שילוב של גלוס
(Juicy tube המוכר והאהוב) יחד עם שפתון שייקר שיצא בשנת 1945. זהו שפתון דו פאזי (בחברה קוראים לו lip oil-שמן שפתיים) המכיל שכבת שמנים ופיגמנט, ויש לשקשק אותו על מנת שהשכבות תתלכדנה. בקצהו כרית שפיצית מגניבה ו-הו-כה-נעימה למריחה. מגיע ב-14 גוונים. מחיר: 18 פאונד בבוטס, כ-91 ש"ח. מכיל 6.5 מ"ל. האריזה מגניבה-כמו שייקר של משקאות, וגם הניחוחות טעימים ופירותיים.

התלבטתי בבוטס איזה גוון לרכוש. מאחר ואני לא מנסה על שפתי (גם לכן לא מומלץ!) נאלצתי לראות את הגוונים על כף היד. בכל מקרה, אני מכירה את עצמי ויודעת אלו גוונים מתאימים לי.
לבסוף בחרתי בגוון בעל השם המגניב Mangoes Wild 381. זהו מעין גוון כתום המשולב עם ורוד כהה, כאשר מנערים אותו הוא הופך לורוד בזוקה, אם כי על השפתיים הוא לא זוהר ולא מסנוור, ואם מורחים מספר שכבות הגוון נהיה כהה יותר ובוהק.


עמידות? אין מה לדבר בכלל. כמו גלוס-עד הביס הראשון. אבל הג'וסי כל כך נעים למריחה אז מה אכפת לי למרוח שוב ושוב? והוא לא דביקי כלל וכלל. גם קל לדייק איתו כי הקצה מעט שפיצי, רק נראה כמה זמן יחזיק מעמד בלי להתפורר.

יחד עם הג'וסי קניתי פריימר די ישן אבל רק לאחרונה יצא לי להתנסות (קיבלתי דוגמית איפשהו) והבנתי עד כמה הוא מוצלח.
La Base Pro - הפריימר מס' 1 של לנקום, בגימור סאטן חלקלק.
28.5 פאונד, כ-145 ש"ח, 25 מ"ל.
מיועד לכל סוגי העור, ללא שומן. נעשה בהשראת אומני איפור. 
השתמשתי בו מספר פעמים, יש צורך בכמות קטנה להחלקת העור, מעט מעלים אדמומיות, מטשטש נקבוביות ומחליק את העור לכדי קנווס מושלם למייק אפ.
שאלתי את המוכרת אם אפשר לקבל דוגמיות, אז נתנה לי את השקיק הבא:

 ובתוכו 2 שפופרות: האחת-סרום ג'ניפיק המצויין, והשניה-קרם רנרג'י המצויין אף הוא.

האיפור שלי מורכב כמעט כולו ממוצרי לנקום: הצלליות (Hypnose doll eyes), המייק אפ (Teint visionnaire), הפריימר וכמובן הג'וסי שייקר.




2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...