יום רביעי, 6 ביולי 2016

Charlotte Tilbury

Charlotte Tilbury - מאפרת-על מאנגליה העובדת בתעשיה כבר יותר מ-20 שנה. היא מאמינה שכל אישה רוצה להרגיש יפה, חזקה וסקסית ואיפור הוא הדרך לכך. שרלוט עובדת עם גדולי הצלמים, הדוגמניות, המעצבים ופיתחה ליין איפור משלה.
חנותה הגדולה ב-Covent Garden שבלונדון שוכנת בדיוק מול תחנת הטיוב, כך שלא היתה לי האפשרות להתחמק ממנה גם אם רציתי. ולא רציתי. כך נכנסתי לעולם קסום של מוצרי איפור מדיפי יוקרה. גווני הבורדו והזהב האופייניים בוהקים מכל פינה, גם מהתפאורה וגם מהמוצרים.
כמובן שביקשתי רשות לצלם וכמובן שהסכימו בשמחה.
 
 
 
התלבטות קשה וממושכת. אי אפשר לקנות את כל החנות, אז הלכתי על מה שאני דבר ראשון מחפשת: מייק אפ. 
Magic Foundation Fond De Teint - למראה צעיר, נטול פגמים ונקבוביות. חצי מאט, מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין C. מחיר: 29.5 פאונד, כ-153 ש"ח (ממש לא יקר! מפליא!), מכיל 30 מ"ל.

המייק אפ מעניק כיסוי בינוני+, קל למריחה ומזין, עמיד יחסית. מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי בעל פקק מוזהב, אך שוד ושבר: ללא משאבה! למה? שוב להתחיל לחפש משאבה תואמת? (ע"ע מייק אפ double wear של אסתי לאודר). מתוך הפקק יוצאת צינורית מלאה בחומר, כך שאני לוקחת מעט עם מברשת, אבל זה סתם מבאס, כי גם קצת קשה לשלוט בחומר בצורה זו. שרלוט, שרלוט, לא חשבת על דבר בסיסי שכזה?
שרלוט כמובן ממליצה להשתמש במברשת המייק אפ שלה, אני מסתפקת במברשת real technique שלי.
דבר מוזר קרה כשניגשתי להתאים לי גוון בחנות: 5 גוונים בהירים שכולם fair, ודומים זה לזה כמו שתי טיפות מייק אפ בהיר. מה לבחור? בסוף בחרתי מס' 3.5, וניגשתי למוכרת לוודא (כי התאורה, בדיוק כמו בחנויות איפור בארץ, גרועה עד מאוד), והיא כמובן אמרה לי שבחרתי נהדר. אני לא יודעת אם זה בגלל שבאמת בחרתי נהדר או שפשוט לא רצתה לעזור לי, אבל אמרתי יפה תודה. אחר כך ראיתי שהצליח לי.

כמוצר נוסף החלטתי על שפתון. מגיע לי לרענן לפעמים, לא? 
Matte Revolution-Luminous modern-matte long-lasting lipstick - בגוון Amazing Grace - שפתון מסדרת המאט, למראה מלא, בגוון ורוד עתיק כהה. שארלוט קוראת לו: שפתון המאט של העתיד. אני שמחה לקחת חלק בעיצוב העתיד. מחיר: 23 פאונד, כ-118 ש"ח, 3.5 גרם.
והנה הפתעה-השפתון ממש לא מייבש, אפילו די לחותי, נמרח כמו חמאה, וגם עמיד יחסית ללחותו, זאת עקב תמציות עצים וסחלב המרככים את השפתיים. שרלוט טוענת שהשפתון מעניק מראה של שפתיים גדולות יותר, אבל לא ממש הרגשתי בכך. הקצה הזוויתי והמרובע של השפתון מסייע למריחה מדוייקת המדמה מברשת שפתיים. 

 
כששילמתי שאלו אם אני רוצה שקית. כאילו, את רצינית? בוודאי! 
כשביקשתי טופס עבור החזר המס בשדה התעופה, הפנו אותי לעולם הקסום בקומה שמתחת: חדר שכולו מראות, נוצץ עד בוהק, ובו מאפרות חינניות עמלות סביב לקוחות.

שאלתי אם אפשר לקבל דוגמיות ונתנו לי את הדבר המתוק הבא:
וככה הטילבורים נראים עלי בתאורות יום שונות:








6 תגובות:

  1. בקשר למייקאפ יש לי בשורה בשבילך:לא מנסיון,אלא מצפייה ביוטיוב... יש לבקבוק משאבה.
    מושכים את החלק המוזהב והחלק הלבן אמור להשאר מחובר לבקבוק הזכוכית,לא בצורת הברגה,אלא פשוט למשוך.תנסי את זה.
    מקווה שהסברתי בצורה ברורה.
    זהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. יצאתי פיתה חחחחחחחח....
      ניסיתי, ניסיתי, לא הלך-כי משכתי גם את החלק הלבן...
      עד שעקבתי אחרי מה שכתבת.
      תודה רבה זהר יקרה!

      מחק
    2. בכיף☺. את לא היחידה,אם תסתכלי בסרטונים ביוטיוב על המייקאפ הזה,את תראי שזה קרה כמעט לכל מי שפתח אותו...
      זהר.

      מחק
  2. איזה כיף! חלום לבקר בחנות! והמחירים לא בשמים, סטייל מאק בארץ.. תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שתגשימי את החלום ובקרוב גלוסי יקרה!
      תודה רבה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...