יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

Sebocalm-CC Cream

אחרי שקרם ה-BB של סבוקלם זכה להצלחה רבה מרגע צאתו לפני שלוש שנים ונכנס אצלי לשימוש קבוע, בעיקר בימים ארוכים (לינק), כעת משיקה החברה את קרם ה-CC (שמשמעותו  coverage control או color correction-מתקן גוון, כלומר מעניק גוון אחיד לעור). לקרם 3 גוונים-בהיר, בינוני ושזוף, קיבלתי להתנסות את הבהיר כמובן ששמו בישראל Porcelain.
הגימור הוא מאט, מיועד לעור רגיל עד מעורב ורגיל עד שמן, מכיל מקדם הגנה גבוה-SPF30. לנשים בגילאי 18-45.
 
 



מחיר: 119.90 ש"ח, 30 מ"ל.
אריזה: הפעם הלכו על הצבע הסגלגל-לוונדר. תחתית הקופסא צבועה בצבע הקרם. הקרם עצמו בבקבוק עם משאבה להוצאה היגיינית ומדודה של החומר.
ריח ומרקם: ריח רענן ועדין, מרקם דק, לא סמיך ולא נוזלי.
הוראות השימוש: יש למרוח על העור ולפזר בתנועות עיסוי ליצירת שכבה אחידה. מומלץ לשימוש על קרם לחות או סרום של סבוקלם.
ההבטחה: כיסוי-מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק, אחיד, ללא ברק ושמנוניות; מניעת פיגמנטציה-מועשר במינרלים התורמים למניעת פיגמנטציה ולהגנה מהשפעתם הרעה של הרדיקלים החופשיים; הגנה מהשמש-מכיל מסנני קרינת UVA.
מבחן התוצאה: אני משתמשת בקרם כבר מספר שבועות בשימוש יומיומי. המרקם שלו עדין, פחות סמיך מה-BB ולכן גם הכיסוי שלו בינוני. נוח מאוד למריחה, מתמזג מהר ויפה עם העור. כשהתחלתי את השימוש העור שלי התאים בדיוק אולם בשבוע האחרון החל להתייבש עקב מזג האויר ולכן נראה פחות טוב עם הקרם, גם לאחר מריחת קרם פנים עשיר. אשמח אם יעשו גרסה לעור יבש, כפי שעשו לקרם ה-BB, ואז המוצר מושלם מבחינתי. הגימור מאט וחלק, ואם אני רוצה קצת לגרום לו לזהור אני מפדרת עם פודרה זוהרת של בובי בראון. מקדם ההגנה גבוה (אם כי קצת פחות מה-BB), וזה מעולה, גם בחורף צריך להתמרח כי השמש מגיחה לביקורים. קרם ה-CC מתפקד ממש כמייק אפ קליל מבחינת הכיסוי והתחושה. העמידות מצויינת-מבוקר עד ערב. 
בכל פוסט שכתבתי על סבוקלם אני חוזרת על התועלות הידועות, וגם כאן אחזור:
חברה ישראלית, על כל מוצר כתוב תאריך תפוגה (גם על הקופסא וגם על הבקבוק עצמו), בדרך כלל ישנה דוגמית של מוצר אחר (הפעם משום מה לא היתה...) להתנסות-לא רואים זאת בחברות אחרות; והמוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

להשיג בסופר פארם, בקופות חולים ובבתי מרקחת פרטיים.

ואיך התספורת החדשה שלי?






2 comments:

  1. אני ממש אוהבת אותו. אבל הוא יחסית כבד, במיוחד בהשוואה לסיסיז אחרים

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...