יום שני, 23 בנובמבר 2015

הברית

לפני שלוש שנים התחתנו אחי ובחירת לבו האהובים, ואני ליוויתי את החתונה בדרך האופיינית לי: פוסטים (לינק, לינק, לינק, לינק). והנה, בא' בתשרי, רק לפני חודשיים וחצי, נולד בנם הבכור. אחלה דרך לפתוח את השנה. זהו האחיין השני שלי. הראשון חגג בר מצווה לפני שלוש שנים וגם עליו כתבתי פוסט (לינק), והוא בכלל של אחותי ובעלה.
כפי שבוודאי זכור לכם, קצת לפני הלידה הייתי במכירה של סיגלית וונש הסטייליסטית (לינק), ושם רכשתי שמלה ושרשרת לכבוד הארוע המרגש, אפילו שהתינוק טרם נולד...
בינתיים מועד המסיבה התקרב, השמיים התקדרו, עברנו כמה סופות גשמים ושטפונות, ואני הייתי אחוזת חששות: לשמלה אין שרוולים, משמע יהיה קר, משמע איאלץ ללבוש עליונית ואז משהו מהקסם של השמלה יילך לאיבוד. ביום הארוע, לפני שבועיים, חסו עלי השמיים והשמש הפציעה במלוא חומה. השמחה-שלי-היתה גדולה!
לא אכביר במילים כי הקהל דורש תמונות, אז בבקשה:
שמלת פסים רחבים, צרה במתניים, מסתיימת מעט מעל הברך, בד עבה ואורז דמוי פיקה, מתאימה לכל מבנה גוף לדעתי. השרשרת עוצבה ע"י אילי גורן, המעצבת המוכשרת אשר עד כה בהיתי ביצירותיה תוך הזלת דמעה וסוף סוף החלטתי וגם יישמתי: נטיפים ארוכים בגווני ורוד וכתום, בדיוק מה שצריך בשביל להקפיץ את ההופעה והמצב רוח (ברור שמרחתי שפתון ורוד בגללה). בגזרת הנעליים: ידעתי שאצטרך להתחדש בנעליים מאחר ולא היו לי נעליים אלגנטיות עם עקב בצבע שחור. קפצתי לחנות החביבה עלי Couple of, ורכשתי את הזוג השלישי שלי משם (צריכים פרזנטורית?).
כך יצרתי לי לוק רענן, אלגנטי-במידה לארוע צהריים.
האיפור היה מעושן-קלות, בגווני אפור, את השיער עם התספורת החדשה עיגלתי בקצוות עם מחליק, גם הלק היה ורוד, כמובן.

מזל טוב יקיריי!




















4 תגובות:

  1. מזל טוב ! השמלה יפה, השרשרת מדליקה והתספורת ממש הולמת אותך, תתחדשי על האחיין :-) ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה יקירתי!
      תמיד שופעת מחמאות ♥
      שיהיה לך סופ"ש כייפי

      מחק
    2. אוהבת לפרגן למי שמגיע, ולך מגיע יקירה ♥ סופ"ש נהדר שיהיה

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...