יום שישי, 28 באוגוסט 2015

Melted-Too Faced

לפני 8 חודשים התחדשתי בשפתון ה-melted הראשון שלי. אמי היתה בפורטוגל וקנתה לי אחד בגוון Peony (לינק). זהו שפתון נוזלי היוצא משפופרת שבקצה שלה ספוגית וכשמורחים מקבלים את התחושה הכי נעימה בעולם. כבר אז כתבתי שאני מאוהבת וידעתי שכאן רק מתחיל הסיפור. כמובן שאחד זה לא מספיק... כשקיבלתי את השפתון בדקתי את האתר וראיתי שיש 10 גוונים, מאז הצטרפו עוד וכיום כבר יש 26 גוונים, מהם 6 מטאליים. וואו!
בספורה בפראג לפני 4 חודשים רכשתי 2 נוספים:

Melted nude - גוון קצת כהה יותר מהניוד הרגיל שמכירים, יותר נוטה לחום בהיר. עלה 590 קרונות צ'כיים, 97 ש"ח.


 
 
Melted Ruby - גוון אדום-דם כהה. עלה משום מה 570 קרונות צ'כיים, 94 ש"ח. אותה החנות, אותו המוצר, מחיר שונה. מוזר.
 


 
 
בספורה ברומא קניתי שניים נוספים, גם כאן משום מה מחיר כל אחד מהם היה שונה:
 
Melted Candy - כשמו כן הוא-ממתק לשפתיים: ורוד כהה ומבריק. עלה 20.9 יורו, 93 ש"ח.
 


 
 
Melted Fig - תאנה סגלגלה. רציתי גוון קצת שונה מכל הוורודים, החומים והאדומים. באתר יש גוונים סגולים אף יותר אבל בחנות לא היה, למרות שגם ככה לא חושבת שהייתי יוצאת עם שפתון סגול מהבית.. עלה 21 יורו, 94 ש"ח.
 
 


 
 
וסתם על מנת להזכר בגוון הראשון שהתחיל את השגעת הזאת - Melted Peony:
 

 
 

איזה גוון אהבתם הכי?
 

 
 
אתם מעודכנים?

פייסבוק: ליחצו כאן

אינסטגרם: ליחצו כאן



 
 
 
 

8 תגובות:

  1. המלטד פיג פשוט מקסים עליך! היה לי מיני של אחד הגוונים אבל הגוון היה כזה מזעזע שלא יכולתי אפילו לנסות אותו...

    השבמחק
  2. כולם נראים עלייך מהממים! קשה להחליט איזה הכי יפה ;-)
    שמעתי עליהם כל כך הרבה דברים טובים שלא מפליא אותי שגם את התמכרת.
    לי אין עדיין אפילו אחד ואולי כדאי להשאיר את זה ככה כדי שלא אתמכר גם!?
    נשיקות יפתי ומאחלת לך שיצטרפו עוד כמה גוונים חדשים לאוסף המכובד ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      הם כל כך נעימים ועמידים ויפים שבא לאכול אותם.
      מצד אחד חבל שתפסידי מהנאות החיים, מצד שני זאת באמת התמכרות חחח...
      התלבטות קשה.

      מחק
  3. היי הזכרת את אימך שחזרה מפורטוגל..יש שם חנויות איפור שוות?

    השבמחק
    תשובות
    1. בליסבון יש קניון גדול בשם Vasco da Gama ובו חנות Douglas המוכרת מוצרי איפור במחירים מעולים. יש ספורה, כמובן, שם אמי קנתה לי את המוצרים. לא יודעת לגבי חנויות נוספות כי לא הייתי שם :) אבל גיגול קל יתן לך בוודאי את התשובה. תעשי חיים!

      מחק
    2. תודה רבה

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...