יום שני, 17 באוגוסט 2015

Heavy metal

לפעמים מתחשק לצאת מאיזור הנוחות של פסטל, שחור-לבן, בוהו-שיק וכדומה, וללכת על משהו אחר. מבריק. מטאלי.
פריט אחד באאוטפיט מקפיץ את כל הלוק, וכדאי לשמור על האיזון הזה ולא להיסחף לחולצה+נעליים+תיק+שרשרת וכו' וכו'.
ליד הדירה בה שהינו ברומא ישנן חנויות בגדים שונות, רשתות שאינן ידועות בארץ, ועל אחת מהן התבייתתי במיוחד. קוראים לה Primadonna, לא פחות ולא יותר. בכל פעם שעברתי ליד חלונות הראווה שלה תכננתי להכנס ומשום מה לא יצא. עד היום האחרון. הפריטים בחנות כללו בעיקר אקססוריז ונעליים. ללא בגדים. שם מצאתי את הנעליים היחידות שקניתי ברומא. כן, זה מוזר להגיע עד לרומא ולקנות רק סניקרס...

אבל לא סתם סניקרס. סניקרס מטאליים. עם סוליית פלטפורמה. לא הכי אני, אבל כפי שכתבתי-רציתי לצאת מאיזור הנוחות שלי. הבחירה היתה קשה-האם בצבע ירוק או סגול? אכן דילמה.
לבסוף הלכתי על הסגול. ולא התחרטתי.
הן נוחות מאוד מאוד. וסגולות. ומטאליות.
וכשנועלים אותן-הכי כייף לצרף לאאוטפיט נייטרלי, למשל לבן או שחור. כאן הלכתי על לבן. החולצה מ-Reserved בפראג, ואומרת: It could always get worse, מה שנכון. יש עליה מעין רשת דקיקה והמשפט מציץ מתחתיה. הסקיני מזארה.





פריט מטאלי נוסף הוא החצאית היפהפיה שקיבלתי מבינה, בעלי גלרינה, חנות יד שניה מקסימה עליה כתבתי (לינק). לחצאית מספר שכבות, כשהעליונה שחורה ומתחתיה לבנות. השילוב בין השכבות יוצר מראה מטאלי שבכל תאורה נראה אחרת, ולכן גם בתמונות החצאית נראית לעתים לבנה ולעתים אפורה. צירפתי חולצה ללא שרוולים שקניתי גם כן ב-Reserved וגם לה יש שכבת רשת דקיקה, ומתחתיה הכיתוב Black White. הסנדלים בעלי עקב הסטילטו נרכשו ב-Nine West לפני שנים ואני כמעט לא נועלת אותם, לצערי.






פריט מטאלי אחרון לפוסט זה הוא משקפי השמש הלוהטים שלי. רכשתי אותם ב-X-ray. זה כבר הזוג השני שלי משם (הראשון בלינק). אני לא אשמה. כשיש מבצע "השני בחצי מחיר" ובכל פעם הלכתי לחנות עם בת אחת שלי שקנתה משקפי שמש, אי אפשר לצפות שלא אקנה?! המחירים מאוד נוחים והמשקפיים כל כך יפים.

את התמונות צילמו בנותי. ההשקעה בקורס הצילום הוכיחה את עצמה.


אתם מעודכנים?


פייסבוק: ליחצו כאן

אינסטגרם: ליחצו כאן








6 תגובות:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...