יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

My mom went to Portugal and "all" I got was this...

אכן אמי היתה בפורטוגל ומראש ציידתי אותה ברשימת מוצרי איפור בהם חשקתי מספורה. התכנון היה קיט של החברה האהובה עלי Too Faced, עליה כבר כתבתי (לינק ולינק), ובו מספר פריטים, אך בחנות לא היה קיט כזה ולכן אמי קנתה חלק מהפריטים שהיו בחנות. אני לא יודעת כמה בדיוק עלו המוצרים בפורטוגל, אז אציין מחיר באתר החברה, שאגב לא שולחת לישראל אבל ניתן להיעזר באחת מחברות המשלוחים או לרכוש באתרים כמו beautybay, lookfantastic ואף e-bay. כדאי לכם להיעזר באתר של סיון המקסימה (לינק) כדי לגלות היכן כדאי להזמין ומי עושה משלוח לארץ.
שנתחיל?

Shadow Insurance-anti-crease eye shadow primer - פריימר לעיניים, עתיר תשבוחות והילולים. על השפופרת מצויין שהפריימר במשקל נוצה יוצר קנבס מושלם לצלליות קרם ואבקה.
מחיר: 20 דולר, כ-80 ש"ח, מכיל 11 גרם.
אריזה: שפופרת דקה בצבע תכלת ולה קצה דקיק להוצאת החומר.
ריח ומרקם: או. משום מה הריח נוראי. קראתי ביקורות רבות ואף אחת מהן לא דיברה על ריח. אולי הוא מקולקל, אני לא יודעת. כשלחצתי בפעם הראשונה על השפופרת על מנת להוציא חומר, יצא תחילה מעט נוזל ורק אח"כ הפריימר עצמו. צבע הפריימר חום בהיר, אך כשמורחים ומספיגים אותו בעור לא נשאר צבע והמרקם שמנוני מעט.
הוראות שימוש: לא כתובות על האריזה וגם לא באתר. בכל אופן, יש למרוח כמות מועטה על העפעפיים ולחכות דקה-שתיים לספיגה.
ההבטחה: מראה הצלליות מתעצם, הקמטים נאטמים, מחזיק מעמד 24 שעות, עמיד במים, ולא מתנדף.
מבחן התוצאה: כן, כן וכן. לא בדקתי במשך 24 שעות אבל הפריימר נספג מהר, פיגמנט הצלליות חזק יותר, אין קריסה של הצללית לתוך קפלי העפעפיים. קצת קשה לי עם זה שהפריימר שומני, אני רגילה ל-paintpot של מאק (לינק), אבל מתרגלים.





Melted-Liquified long wear lipstick-Melted Peony - המוצר הזה תפס את עיני כבר מזמן וחיכיתי שתהיה לי הזדמנות לרכשו. מדובר בשפתון די נוזלי היוצא משפופרת שבקצה שלה יש ספוגית.
מחיר: 21 דולר, כ - 84 ש"ח, מכיל 12 מ"ל.
אריזה: שפופרת ורודה וגמישה, פקק מוזהב.
ריח ומרקם: מתקתק כסוכריה. מרקם נוזלי אך לא מיימי.
הוראות שימוש: מנסיון-לא כתוב כמובן, ללחוץ בעדינות עד להוצאת החומר ולמרוח. אח"כ להתענג על התוצאה.
ההבטחה: קבלי את העמידות של stain (שפתון מכתים), את הצבע העז של שפתון נוזלי ואת הברק החזק של גלוס.
מבחן התוצאה: אני מאוהבת! כל כך נעים וקל למריחה, אפשר למרוח מספר שכבות ולהגיע למראה אטום יותר, בלי כבדות, ובשכבה אחת בלבד מכסים את השפתיים (חסכוני). עמידות די טובה ובכל מקרה כשמתחיל לסגת לא נשארת מסגרת בוטה ואפשר ע"י התנועה הידועה של שפה בשפה (כמו אחרי שמורחים שפתון) לחדש ולמזג את הצבע. הגוון הנוכחי פחות מתאים לי כרגע כי שיערי מעט מג'ונג'ן עכשיו, אבל בשביל זה יש עוד גוונים, לא? 10 בסך הכל. לא צריך עפרון שפתיים, אפילו לא מברשת (כתבה זו שלא מורחת שפתון ללא מברשת). פשוט מעולה!






Better than sex mascara - מסקרה שחורה בעלת מברשת בצורת שעון חול, שלפי החברה עוצבה בהשראת היחס בין חזה-מתניים-ירכיים של כוכבות מסך הכסף האייקוניות של שנות ה-40.
A mascara so amazing, it's better than sex.
מחיר: 23 דולר, כ-92 ש"ח. מכילה 8 מ"ל. מתאימה למרכיבי עדשות מגע.
אריזה: המסקרה ארוזה במיכל מתכתי (ולכן מעט כבדה) ורדרד מוכסף, ושמה וכן שם החברה מוטבעים בהבלטה, כמו כתב ברייל.
ריח ומרקם: הריח מעט מזכיר טוש, לפחות לא נפט כמו מסקרות אחרות שאני מכירה. המרקם גושי.
הוראות שימוש: במריחת שכבה אחת הריסים יהיו מלאים, מוגדרים ומתוחים לאורכים שלא יאומנו, שתי שכבות כבר יעניקו מראה יותר מפתה, מסולסל ודרמטי. שלוש שכבות-תקבלו את מראה הריסים הכי שחור ועז, אוברסייזד (לא ידעתי שהטרנד הזה תקף גם לריסים) ורב-מימדי שיכול להיות.
ההבטחה: מה שרשמתי בסעיף הקודם, וגם מברשת מושלמת שמפרידה, מכסה ומסלסלת כל ריס לשלמות חושנית. לא נמרחת, מחזיקה מעמד כל היום, מזינה, מעבה ונועלת את הסלסול. גוון השחור הכי עמוק ועז שאפשר. 1,944% יותר נפח, לפי מחקר צרכנים.
מבחן התוצאה: לא התלהבתי. המסקרה די גושית, גם אחרי שניקיתי את המברשת וטבלתי מחדש בחומר. אחרי מס' שכבות הריסים מלאים ועבים אך לא מתוחים ולא רב מימדיים. מבנה המברשת הייחודי לא עשה לי כלום.






Sweethearts-perfect flush blush - בגוון candy glow. למעשה, רציתי גוון אחר, קורלי וכתמתם, אשר מופיע בקיט המקורי (תחזרו לשורה השניה בפוסט), אבל אמא שלי לא ידעה זאת וכבעלת תושיה הראתה למוכרת תמונה שלי וכך המוכרת התאימה לה את הוורוד, שכבר יש לי וכתבתי עליו (לינק), לכן לא אפרט מעבר לכך שהוא מושלם.


 
כן, כן, התמונה למעלה עברה שינויים, אבל דווקא כאן צבע השפתון נראה הכי דומה למקור.
צבע העיניים שלי מהבית
 
 
 
בעבור הרכישות הנ"ל בספורה, קיבלה אמי דוגמיות. כן, כן, לא כמו בארץ כשצריך לבקש ובד"כ לא מקבלים, בספורה יש מנהג שכזה בו מקבלים דוגמיות בקופה.
 
 
שלוש דוגמיות של קרם Vissionaire של לנקום, אשר על הסרום הנהדר שלו כתבתי בעבר (לינק), ושהמייק אפ המושלם מהסדרה שלו נגמר לי זה עתה ואני מאוד עצובה בגלל זה; 2 דוגמיות של המייק אפ Teint miracle של לנקום גם כן; ודוגמית של Pore minimizer של דיור. טרם הספיקותי להתנסות בהן (אין לי זמן!!!), מקווה בקרוב.
 
פינוק נוסף נקנה ע"י אמי במטוס דווקא, יש שם מבצעים לא רעים בכלל. היא קנתה 3 מסקרות במארז ונתנה לי אחת מהן.
Maybelline-the colossal volume express mascara - זוהי המסקרה השלישית של מייבלין בה אני מתנסה, כמובן כל אחת דגם אחר, ורק שבחים אפשר להגיד עליה.
אריזה: נראית כמו חללית צהובה, קלה מאוד.
ריח ומרקם: ריח מעט של טוש, מרקם לא דביק ולא גושי.
הוראות שימוש: למרוח על הריסים. ממליצים לא לתת לריסים להתייבש בין שכבה לשכבה.
ההבטחה: ריסים ענקיים בשכבה אחת! העובי גדל פי 9, אין גושים בזכות רכיב הסיליקון, נשטפים (ישנה גרסה עמידה למים).
מבחן התוצאה: מסקרה מושלמת! נמרחת בקלות ובעדינות, אין גושים, עוטפת כל ריס וריס בנפרד ומעבה אותם, לא נראה לי שפי 9 אבל מספיק עבים, מעיפה אותם למעלה ומעט מעגלת.

 
 
 


 
והודעה חשובה מאוד: מעתה תוכלו לראות את צילומי המופלאים גם באינסטגרם. מוזמנים לעקוב!
 
 


  









 

4 תגובות:

  1. מוצרים נהדרים, תהני מהם!!

    השבמחק
  2. יואוו איזה באסה שלא אהבת את המסקרה של טו פייסד, היא המסקרה הכי הכי אהובה עליי ביקום!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? טוב, אצל כל אחת זה אחרת, את יודעת :)
      תודה בובה

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...